mark Geplaatst 24 september 2013 Rapport Share Geplaatst 24 september 2013 Wakker worden frummers! De croissants liggen af te koelen! Koffie thee en verse jus staan klaar evenals de zuivel producten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 24 september 2013 Rapport Share Geplaatst 24 september 2013 Goede morgen Mark en lateren Koffie lekker. DAGPACT Albert Lytse fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 24 september 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 september 2013 DAGPACT Albert Lytse Mark Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 24 september 2013 Rapport Share Geplaatst 24 september 2013 Originally posted by: markDAGPACT Albert Lytse MarkKunsie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 24 september 2013 Rapport Share Geplaatst 24 september 2013 Goeiemorgen Mark en Albert, Jaaaa lekker een bakkie koffie met een croissantje! Dank je Mark. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 september 2013 Rapport Share Geplaatst 24 september 2013 Goedemorgen frummers. Ja, ik schuif ook even aan. Lekker bakkie.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 24 september 2013 Rapport Share Geplaatst 24 september 2013 Môin. Raar woordje eigenlijk. Heb dat wel vaker met woordjes. Zodra je ze 10 keer achter elkaar hardop zegt en er ook nog bij nadenkt, begint het steeds merkwaardiger te klinken. In dit geval doet het me een beetje denken aan een homofiele koe die wil gaan loeien maar zich nog net op tijd bedenkt. Nou ja, hier te lande zijn ze er blijkbaar tevreden mee; dus zal ik dat ook maar zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 24 september 2013 Rapport Share Geplaatst 24 september 2013 Je hebt helemaal gelijk Spud. Ben blijkbaar nog niet goed wakker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 september 2013 Rapport Share Geplaatst 24 september 2013 Stilletjes hier hoor.... Zat nog even te lezen over die tomatenplantjes.... Ik ze in het vroege voorjaar gezaaid, kwamen keurig op maar bleven steken op een centimeter of 8 geloof ik, bijna de hele zomer. En gingen toen opeens gigantisch groeien, bloemetjes en piepkleine tomaatjes. Toen het weer zo'n anderhalve week geleden omsloeg heb ik ze naar binnen gehaald, voor een raam op het zuiden gezet. Ik denk dat dat wel goed komt nog toch? !!! Ik hoop dat kip toch nog terugkomt bij Jopie. Heb je al een onderkomen voor de winter Joop? Wijfie, fijn dat J nu even een paar dagen opgenomen is zodat jij even een klein beetje tot rust kunt komen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 september 2013 Rapport Share Geplaatst 24 september 2013 Hihi... schitterend.... leuk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 september 2013 Rapport Share Geplaatst 24 september 2013 Das mooi, wel veel reizen dus. Maar dat ben je wel gewend he? En dan over een poosje je uiteindelijke eigen plekkie zoeken he? Ook in de provincie Groningen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 24 september 2013 Rapport Share Geplaatst 24 september 2013 Goedemorgen allemaal, Bedankt voor de koffie. Lekker. Smaakt me. Ik heb al warm gegeten. Aardappels met spinazie en soyabrokjes met knoflook. Soms eet ik dagen geen warm en dan opeens wil ik "gezond"doen en wel 2x per dag warm eten. Ik moet zeggen ik knap er altijd weer van op. Het is toch niet zo goed dagen geen warm te eten. Voor mij toch niet. Maar iedere dag koken vind ik als alleenstaande moeilijk. Ik bewonder de mensen die iedere dag trouw voor zichzelf hun potje koken. Zoveel discipline breng ik toch niet op. Ik wens iedereen mooie en nuchtere en gezonde dag toe. Sterkte voor wie het nodig hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 september 2013 Rapport Share Geplaatst 24 september 2013 Goedemorgen Sowhat en Hanneke. Hanneke, waarom zou je, áls je kookt niet voor vier of vijf personen koken en porties invriezen? Kun je altijd als je geen zin hebt even een portie ontdooien... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 24 september 2013 Rapport Share Geplaatst 24 september 2013 Sorry Miranda. Was niet de bedoeling. Er zat nog knoflook door ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 september 2013 Rapport Share Geplaatst 24 september 2013 Je hebt gelijk Joop, eerst zorgen dat je zover komt dat het tot de mogelijkheden behoort en dan... Je schrijft 'gezien de grondprijzen' ..... ook buiten die grondprijzen om is het noorden een mooie keus. (wat bij betreft dan, woon nu meer dan 20 jaar in het noorden als 'randstedeling', maar zou niet meer naar het westen willen geloof ik...) En ook ik ga iets doen. Hier overigens geen mist. Wel heel vriendelijk, zacht en windstil.... Laat inderdaad die indian summer maar komen... Luitjes.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 september 2013 Rapport Share Geplaatst 24 september 2013 Goeie morgen lieve mensen:sun: Vandaag wordt mijn zwager gecremeerd. Ik ga er niet naar toe omdat het te lang reizen is met de trein, en ik er helemaal niet tegen kan. Dit heeft mijn schoonzus gezegd en de familie vind het niet erg. Dus vandaag maar extra aan m'n zwager denken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 24 september 2013 Rapport Share Geplaatst 24 september 2013 Sterkte bolletje Goedemorgen. DAGPACT Albert Lytse Mark Kunsie Spud Agnieta Miranda Joris Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 september 2013 Rapport Share Geplaatst 24 september 2013 Hanneke het is zo belangrijk dat je tenminste om de twee dagen kookt. Ik doe het wel. Heb allerlei kruiden en specerijen in huis en heb vorige week nog bij gekocht zodat ik iedere keer kan afwisselen en daardoor weer iets lekkers kan klaar maken. Ik kook niet zo zoals ik deed in de tijd van mijn manneke maar lekker genoeg om er iedere avond weer naar uit te kijken. Gewoon doen meid want daar draait jouw motor op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 september 2013 Rapport Share Geplaatst 24 september 2013 Goeiemorgen frummers. Bol in gedachten bij jou en jij bij hem/hen heb een goede dag meis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 september 2013 Rapport Share Geplaatst 24 september 2013 Dank je Aggie:sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 24 september 2013 Rapport Share Geplaatst 24 september 2013 Ik snap dat niet, dat verschil maken tussen koud en warm eten. Neem nu aardappels. Die kun je koud (b.v een aardappelsalade of zo) en warm eten. Of graan, daar kun je pasta van maken maar ook brood. En, last but not least: Zodra het op de plaats van bestemming is, de maag dus, heeft het allemaal ongeveer de zelfde temperatuur. Een graadje of 36 dus. Dus wat nou, koud of warm eten? Volgens mij maakt het geen enkel verschil. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tine Geplaatst 24 september 2013 Rapport Share Geplaatst 24 september 2013 Originally posted by: JorisSterkte bolletje Goedemorgen.DAGPACT Albert Lytse Mark Kunsie Spud Agnieta Miranda Jorisquote> Tine Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tine Geplaatst 24 september 2013 Rapport Share Geplaatst 24 september 2013 Sterkte Bolletje!!! Wat droevig toch he?! Goed dat je je grens aan geeft, vind ik knap!!! Fijne dag en ja ik zit weer op 0. Zoveel verdriet hier....pff. Maar ik geef het niet op!!!!!!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 24 september 2013 Rapport Share Geplaatst 24 september 2013 Kijken of je het verschil merkt als je eerst in een koude bitterbal bijt en daarna 1 die net uit de frituurpan komt quote> Je bedoelt aan welke ik mijn snufferd ga verbranden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jacc Geplaatst 24 september 2013 Rapport Share Geplaatst 24 september 2013 Originally posted by: Tine Originally posted by: JorisSterkte bolletje Goedemorgen.DAGPACT Albert Lytse Mark Kunsie Spud Agnieta Miranda JorisTineJaccquote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden