PiSta Geplaatst 25 september 2013 Rapport Share Geplaatst 25 september 2013 Dag iedereen, Graag wil ik vandaag het Dagpact opstarten. Ik heb me voorgenomen om de komende 24 uur niet te drinken. Ik hoop dat velen dezelfde wens hebben en die weten waar te maken. Wacht niet af of het een mooie dag wordt, maak er 1 van door niet te drinken. Dagpact: - PiSta. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 26 september 2013 Rapport Share Geplaatst 26 september 2013 Veel succes PiSta! Ik ben al van 4 uur wakker. Nu is het wel leuk dat ik geen nachtmens meer lijk te zijn, maar dit vind ik erover. Enfin, goede dag voor eenieder. De herinneringen van later maken we nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 26 september 2013 Rapport Share Geplaatst 26 september 2013 Goede morgen, DAGPACT PiSta Albert Lytse Fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 26 september 2013 Rapport Share Geplaatst 26 september 2013 Vandaag Samen 1 Maand Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 26 september 2013 Rapport Share Geplaatst 26 september 2013 Hardlopen? Pffft. Ik was al blij dat ik een kwartiertje gestapt heb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 september 2013 Rapport Share Geplaatst 26 september 2013 Goedemorgen langslapers... De koffie staat door te lopen, de thee staat te trekken. De dag verklaar ik hierbij voor geopend:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 september 2013 Rapport Share Geplaatst 26 september 2013 Als je er eenmaal aan gewend bent is het heerlijk hoor Joop.... volhouden dus ! Vier uur... das inderdaad heel vroeg Jen, kan me indenken dat je daar niet blij mee bent. Maar het kan altijd nóg erger, kijk maar naar Pista: paar minuten over twaalf..... die heeft pas echt een kort nachtje gehad dan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 26 september 2013 Rapport Share Geplaatst 26 september 2013 Ja Yvonne, vier uur slaap gehad dus. Nu zien dat ik vandaag overdag geen dutje doe want dan is het weer om zeep. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 september 2013 Rapport Share Geplaatst 26 september 2013 Ja, das echt moeilijk denk ik Jen. En vanmiddag even drie kwartier , goed je wekker zetten dat het niet langer wordt. Is dat een optie misschien? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 26 september 2013 Rapport Share Geplaatst 26 september 2013 Hm, ja, misschien wel. Ik heb mijn alarm ingesteld op hanengekraai, keiluid, haha. Fijn wakker worden, vind ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 september 2013 Rapport Share Geplaatst 26 september 2013 Heerlijk geluid he? Onze buurtjes hebben kippen. Twee maar hoor. Eén van de twee heeft de funktie van haan overgenomen. En kraait inderdaad, wel op een zeer gehandicapte manier, maar ik vind het zo heerlijk klinken. Maar gewoon even plat halverwege of begin van de middag, en dan echt weer aan de slag.... moet volgens mij kunnen hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tsjeerd Geplaatst 26 september 2013 Rapport Share Geplaatst 26 september 2013 Goedemorgen allemaal, Ik doe ook graag mee (ook weer slecht geslapen, grrrrr ; de Fakir-spijkermat wordt vandaag besteld, ben benieuwd ) DAGPACT PiSta Albert Lytse Tsjeerd Sterkte allen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tsjeerd Geplaatst 26 september 2013 Rapport Share Geplaatst 26 september 2013 Jemig, zie nu ineens mijn halfvolle glas met sterk verdunde limonade staan van gisteravond, eerste reactie: heeeeee, roséeeee! (precies dezelfde kleur), erg hè? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 september 2013 Rapport Share Geplaatst 26 september 2013 Jij ook een goedemorgen Tjeerd. Hihi... wat zul je je opgelucht voelen dat het limonade was.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tsjeerd Geplaatst 26 september 2013 Rapport Share Geplaatst 26 september 2013 Goeiemorgen, ja inderdaad oprecht blij dat het géén rosé was , maar anders had ik hem vast hatsjekiedee aan een plant gevoerd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 september 2013 Rapport Share Geplaatst 26 september 2013 Goeie morgen mensen. Dadelijk weer werken. Gisterenavond weer afgesproken om met m'n vriendinnen te gaan schilderen. Heb er wel weer zin in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 september 2013 Rapport Share Geplaatst 26 september 2013 goeiemorgen frummers vandaag een heerlijk dagje naar de sauna ik zat eigenlijk op een stranddagje te hopen maar misschien kan dat morgenmiddag nog wat worden. In elk geval is het een heerlijk nazomertje, wat jullie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 26 september 2013 Rapport Share Geplaatst 26 september 2013 Zalig he jane. Jammer genoeg moet ik vandaag thuis blijven (wachten op langs komende mensen) en het huishouden doen. Geniet van de sauna! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 september 2013 Rapport Share Geplaatst 26 september 2013 Morgu Jane en Bol. Ik ga aan de slag hier. Straks lekker nog even in de tuin weer wat ruimen, tis inderdaad een heerlijke nazomer... Fijne dag luitjes. Laterrrr. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
acer Geplaatst 26 september 2013 Rapport Share Geplaatst 26 september 2013 Originally posted by: miranda Originally posted by: TsjeerdGoedemorgen allemaal,DAGPACTPiStaAlbertLytseTsjeerdMirandaAcermooie donderdag allemaal:present:liesje, waar ben je??quote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 september 2013 Rapport Share Geplaatst 26 september 2013 Ik ben ook werken mensen. Genieten mag maar houdt het droog. Dan pas kan je eerlijk genieten. Dag dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 26 september 2013 Rapport Share Geplaatst 26 september 2013 maar denk erover om daarna echt eens een poos te stoppen. quote> Dit zinnetje zegt eigenlijk alles. "maar"; "Denk erover", "daarna" (ja, vooral daarna); "echt"; "poos". Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 26 september 2013 Rapport Share Geplaatst 26 september 2013 Moeilijk ietje. Kan je ervoor zorgen dat je medestanders hebt? Is het bijvoorbeeld een optie om je man erbij te betrekken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 26 september 2013 Rapport Share Geplaatst 26 september 2013 Medestanders zijn zinloos zo lang je zelf de tegenstander bent. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 26 september 2013 Rapport Share Geplaatst 26 september 2013 Klopt. Behalve dan als ik een leeuwentemmer wil worden en mag oefenen met een rokende kroegtijger. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden