Mai Geplaatst 30 september 2013 Rapport Share Geplaatst 30 september 2013 Sterkte Lenie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 30 september 2013 Rapport Share Geplaatst 30 september 2013 dank je Marjo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 30 september 2013 Rapport Share Geplaatst 30 september 2013 Ja dat kan zo werken Spud Ik heb het er ook regelmatig over met mensen Soms denk ik, is alles me maar aan komen waaien? Guess so. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 30 september 2013 Rapport Share Geplaatst 30 september 2013 Heb bijv altijd geroepen Ik ben een zondagskind Heb je wat an.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 30 september 2013 Rapport Share Geplaatst 30 september 2013 dank je spud. ik log maar weer uit..ik ben even geen helpende hand op het moment. heb ook ruzie met mn bewindvoerder, maar daar gaan mn vriendin en ik achteraan aankomende vrijdag. heb eerder geen tijd..pffff ( woensdag 2 kiezen trekken..morgen werken) zij heeft dezelfde bewindvoerder en is even gebekter dan ik. komt goed...fijne middag nog pieps. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Inkiepinkie Geplaatst 30 september 2013 Rapport Share Geplaatst 30 september 2013 Hoi Ietje, Leren compassie met jezelf te hebben is niet makkelijk. Zit in dezelfde fase. Ben nu een boek aan het lezen dat ik je kan aanraden. Het heet Zelfcompassie en is geschreven door Kristin Neff. Sterkte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 30 september 2013 Rapport Share Geplaatst 30 september 2013 Tja Ietje, bekend probleem. Hier nog één, voor wat betreft het aanpassen aan anderen en gebrek aan zelfliefde. Ik denk dat dat voor veel mensen hier geldt. Even een pilletje innemen is een stuk gemakkelijker, maar dit wordt mouwen opstropen en aan het werk met onszelf. @ Huttula: ik zal ook eens kijken naar dat boek. Misschien hebben ze het in de bibliotheek. @ Lenie: dat is balen meis. Ik kan me voorstellen dat je wel kunt janken. Laat het een les voor ons allemaal zijn: die alvleesklier is zo belangrijk en kan je zo schaden door teveel te drinken. Kom je bij je verstand, dan duurt het nog een hele tijd (als het al lukt) om je organen weer gezond te krijgen. Sterkte meis. @ Wijfie: fijn dat je zoon zo inspringt. Heb je eigenlijk alleen je zoon, of nog andere kinderen? Jullie moeten het met elkaar zien vol te houden. Goed bezig zo. Ik heb Rapi nog niet gezien. Hoe zou het gaan? @ Tine: aan je onderschrift te zien bij het dagpact, waren de twee dagen van Ietje en niet van jou. Dat klopt toch??? Ik heb de hele middag allerlei kleine klussen gedaan. Had ik alles maar opgeschreven, dan had ik het nu kunnen doorstrepen! Nu weer aan het eten. Allemaal eet smakelijk. Lytse. Inkie je hebt dezelfde avatar als Huttula. Sorry, ik bedoelde jou natuurlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 30 september 2013 Rapport Share Geplaatst 30 september 2013 lukt niet meer Lytse...het is chronisch geworden... mensen aub..kijk uit..je hebt er maar 1!!! tot overmaat van ramp hebben ze mn ventielen ook nog uit mn banden getrokken...even mn fiets buiten laten staan omdat ik nog naar de apotheek moest...........zucht. wat een &%&^%@ dag!!! dit word een vroegertje kan ik jullie melden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 30 september 2013 Rapport Share Geplaatst 30 september 2013 badderse Jops...zou willen dat ik er 1 had...heb het wel even nodig..pffff we gaan maar even wat eten..spatzle met goulash Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 30 september 2013 Rapport Share Geplaatst 30 september 2013 Hoi allemaal, Ik hou het droog, ook vandaag weer. Rare dag vandaag, eerst boodschappen gehaald voor de zaak. vervolgens rijden naar Tiel en terug. Ik kan je vertellen dat een dag heel snel om is op zo`n manier. Nu ga ik eten en tv kijken, bankhangen dus. Fijne avond nog truste voor straks:lips: Tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 september 2013 Rapport Share Geplaatst 30 september 2013 Goeie avond allemaal. Ik ga zo afsluiten want ik ben niet zo lekker. Niets ergs hoor. Beetje rommelige maag enz. Misschien dat ik straks nog ff kom piepen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 30 september 2013 Rapport Share Geplaatst 30 september 2013 Originally posted by: SpudMooie film hè Jen. Zou het niet zo kunnen zijn, dat je lichaam en geest zich ook moeten zetten naar je nieuwe lichaamritme?quote> Dat zou wel eens kunnen zijn ja. 't Zal nogal een schok zijn voor hun Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 30 september 2013 Rapport Share Geplaatst 30 september 2013 Vermoeidheid kan ook met depressie te maken hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 30 september 2013 Rapport Share Geplaatst 30 september 2013 Hoe zie je het dan, Ietje? Zijn er dingen die je aan je leven zou willen/kunnen veranderen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 30 september 2013 Rapport Share Geplaatst 30 september 2013 Nou, doeoeg! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 30 september 2013 Rapport Share Geplaatst 30 september 2013 Hij ontwijkt ons als je het mij vraagt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 30 september 2013 Rapport Share Geplaatst 30 september 2013 Ietjefietje, mijn moeder verweet me ooit "je gedraagt je alsof je wereldvreemd bent!" Ze schaamde zich voor mij, voelde ik. En ze bevestigde mijn grootste angst. Een van de redenen waarom ik begon te drinken - er was er meer dan een - was dat ik vlotter (minder wereldvreemd) gedrag vertoonde als ik aangeschoten was. En omdat ik me dan niet meer schaamde om "mezelf" te zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 30 september 2013 Rapport Share Geplaatst 30 september 2013 Toch had ik een goede moeder. Vermoedelijk wilde ze mij een schop onder mijn kont geven. Maar geborgenheid is heel belangrijk voor mij. Zou ik daarom hertrouwd zijn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 30 september 2013 Rapport Share Geplaatst 30 september 2013 @ Fruitvlieg: weer een eerste nuchtere ervaring! Goed gedaan! Verder heb ik niet zoveel toe te voegen. Vanavond een beetje t.v. zitten kijken en was op zitten vouwen. Tja, de energie was op. Ik meld me weer droog af en ga nog even P&W bekijken. Welterusten allemaal en tot morgen. Vooral: slaap lekker! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 30 september 2013 Rapport Share Geplaatst 30 september 2013 Die slaap lekker neem ik straks ter harte, Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 september 2013 Rapport Share Geplaatst 30 september 2013 lidia!!!!!!!!!!!!!!!!! hoestie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 september 2013 Rapport Share Geplaatst 30 september 2013 hmmmmmmmmm bitterballen Fruit heb je nog wat meegesmokkeld voor ons? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 september 2013 Rapport Share Geplaatst 30 september 2013 jammer fruit maar morgen mag ik kroketjes met friet ook een hele tractatie slaapwel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 30 september 2013 Rapport Share Geplaatst 30 september 2013 Lieve mensen, Eindelijk had ik de energie om iets van me te laten horen, het staat op : wie missen we al een tijdje. Te lezen voor de geïnteresseerden. Ik stop nu, want mijn pols doet behoorliojk pijn na zo'n tijd op het toetsenbord met halfbakken vingers. Mijn intentie is niet alleen meer te lezen, maar ook weer actief mee te doen. Dat houdt me v.d. drank en daarvoor ben ik uiteindelijk op dit forum gekomen. Welterusten allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 september 2013 Rapport Share Geplaatst 30 september 2013 slaap lekker lidia en andere frummers ook natuurlijk en ikzelf dan ook maar:D:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden