Yvonne Geplaatst 5 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2013 Zo, alweer een nieuwe dag. Goedemorgen luitjes, De koffie is aan het doorlopen, de thee aan het trekken. Buiten is het nog donker, windstil en het ruikt er naar herfst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 oktober 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2013 Jeetje, nu echt iedereen aan het uitslapen geloof ik. Even de draad van gisteren gelezen nog. Agnieta, Fruit en Jen zaten moeilijk maar hebben het gered, mooi hoor. Fruit toch het huis verkocht. Kan me indenken dat het niet makkelijk is Fruit, maar denk dat je er goed aan doet. Agnieta, over jouw vraag wat betreft zoonlief, ook ik hoop dat je die beslissing voor je uit schuift en en vervolgens van af ziet. Ik heb niet het gevoel dat het je de rust zal brengen die je hoopt, integendeel. En verder ben ik alweer een beetje vergeten wat ik allemaal gelezen heb moet ik eerlijk zeggen :$ Ik ga hier afsluiten lui, heb het druk vandaag. Of eigenlijk: wil vanmiddag lekker lui met een boek op de bank kunnen hangen en zal dan vanmorgen er even pittig tegenaan moeten. Mensen maak er een mooie dag van. Koffie en thee in de warmhoudkannen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 5 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2013 Goeiemorgen Yvonne. 't is inderdaad nog uitermate stil hier. Even een dikke proficiat aan Agnieta en Fruit omdat ze het gered hebben gisteren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2013 Goeie morgen meiden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 5 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2013 Dag bolleke, hoe is het met Puck en Mo? Zijn ze goed hersteld? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2013 Ja hoor Jen ze doen het allebei weer erg goed. Mo speelt weer en is aan het uitdagen en Puck heeft vanochtend goed gegeten. Ik ben zo blij dat het allemaal goed is gegaan joh. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2013 Jen jij nog een bakkie? Ik ben voor mezelf aan het inschenken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 5 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2013 Ah dat horen we graag Ik moet even weg maar kom over een uurtje nog een kopje halen. Fijne zaterdag alvast! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 5 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2013 Ook goede morgen van uit hier DAGPACT Albert Lytse Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 5 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2013 Ook een goede morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2013 Is goed Jen. Goeie morgen Ap. Goed geslapen? Fijn dat het weer wat beter gaat Sowhat. Wat een geklooi met die opbrekingen hé? Hier bij mij en ook in Helmond is het bar en boos. Morghu Ans. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 5 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2013 Zo weer even allerlei bezoekjes gebracht op het ADB forum. Wat is het hier toch een levendige boel geworden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2013 goeiemorgen mensen niet helemaal uitgeslapen maar zonde van de tijd om weer terug mijn bed in te gaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 5 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2013 Goedemorgen allen, Heerlijk he Jopie, zo'n vrij gevoel, van niets hoeven. Gisteren hard gewerkt. Latex is verhuisd, dus geholpen met opruimen en schoonmaken Hij is wel verder weg gaan wonen. Eerst kon ik de schoorsteen nog zien roken, nu niet meer:), Ga mijn vogels maar eens verschonen, want daar zijn ze hard aan toe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 5 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2013 Ja, nog wel fietsafstand Jopie, Eerst 1 km. fietsen, nu 3.5 km. Nou ja, gelukkig nog wel te overzien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 5 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2013 Ha Hot, Dat valt niet mee voor je joh, Zoveel mogelijk drinken, om straks de drooglegging aan te kunnen, is natuurlijk de wereld op zijn kop, maar dat weet je zelf ook wel denk ik. Hoop heel erg voor je, dat je veel baat zult hebben, bij de opname, Want wees eerlijk, dit is ook geen leven he. Kop op!! Heb vertrouwen in jezelf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 5 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2013 Jopie, als het glad is, of ik een lekke band heb, dan komt hij me maar halen met de auto:D, Zou hij ook wel doen hoor, alleen vraag ik niet zo snel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 5 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2013 DAGPACT Albert Lytse Tatum Goedemorgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2013 Goeie morgen Hots. Is er al iets bekend wanneer je ongeveer een oproep kan verwachten? Ik kan me er wel iets bij voorstellen hoor, zoveel mogelijk drinken, maar ja, je zit dan ook zo vaak weer met een kater. Misschien toch goed want dan word je nog meer gestimuleerd om er iets aan te gaan doen. Ik hoop dat je gauw opgenomen wordt zodat je eindelijk iets kan doen aan jouw leven zodat dat wat prettiger gaat verlopen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 5 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2013 Hots, je verdient het om nu geholpen te worden, laat je helpen . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
acer Geplaatst 5 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2013 Originally posted by: TatumDAGPACTAlbertLytseTatumAcerGoedemorgen! En een fijne dag natuurlijk. Sterkte voor iedereen die het moeilijk heeft.quote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2013 Hots:present: je weet het allemaal al he en toch............... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 5 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2013 Goede beslissing, hots. Dat vele drinken vlak voor een opname is me erg bekend. Ik dronk toen (is me twee keer overkomen) alsof mijn leven ervan afhing. Het idee: nu kan het nog even. Alsof je als een hamster aan het sparen bent. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 5 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2013 Ik heb gisteren, voor de eerste maal, aan een kennis verteld dat ik vroeger een alcoholprobleem had. Vreemde ervaring, ik schaamde me niet (meer). En ja, ik weet het, ik ben nog steeds alcoholist, maar omdat ik er nu mee kan omgaan, sprak ik in de verleden tijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2013 Dan heb je je toch over een bepaalde gevoelens heen moeten zetten om dit te vertellen Jen. Knap hoor. meestal reageren mensen anders dan dat we invullen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden