bolletje Geplaatst 7 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2013 Als ik ooit nog aan een partner begin zou ik graag willen dat we open zouden staan voor elkaars gevoelens, we elkaar accepteren en respecteren, we kunnen luisteren naar elkaar, maar vooral dat we elkaar vrij laten. En heel belangrijk voor mij, dat ik het gevoel krijg dat die persoon gelukkig is met mij en niet het gevoel dat ik een werkster ben en dat het maar doodnormaal is dat ik voor die persoon vlieg. Meester slaaf verhouding. Dat wil ik niet meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 7 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2013 Vergeet altijd wan ingelogd want ben dan hier dan weer daar Dus hottentottensoldaten.. wellicht volgt ooit een gedetailleerder verslag Voor nu; ik ben okee (de postbode is nog niet geweest ) Liefs. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2013 Originally posted by: fruitvliegBolletje, die bestaan echt!!!quote> Echt Aggie???? Dan geef ik de moed nog niet op.Zo, vanmiddag weer mensen leren schilderen. We gaan weer beginnen. Heb er niet zo veel zin in maar dat komt wel weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 7 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2013 Onderweg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 7 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2013 Goedemiddag allen, Mijn wandeling zit er weer op. Doordat ik een tijd zo verkouden en moe was, was het weer een paar weken geleden. Tjonge wat gaat je conditie dan snel achteruit. Het is mooi zonnig en de herfstkleuren zijn al overal te zien. @ Yvonne: het gekke is dat je went aan zo weinig slaap. Je geheugen gaat absoluut achteruit en ook ben je veel vatbaarder voor elk koutje e.d. Overdag werkte ik, dus bijslapen kon niet, en tegen de avond werd ik steeds wakkerder. Eén goede tip was, om overdag ook af en toe rustig aan te doen, omdat je spanningsboog anders zo hoog is, dat ie, ondanks dat je 's avonds rustiger aan doet, toch te hoog blijft om in slaap te vallen. Dat was voor mij een goede les, want ik jakkerde maar door. @ Bollie: vandaag op mijn wandeling zag ik een jonge herder (hij was aan het wisselen van tanden) die een zwaar stuk hout droeg. Wat was hij trots en hij liep toch te kwispelen! Doordat hij niet veel tanden in zijn bek had, kon hij dat hout bijna niet vasthouden! Wat een nekspieren hebben die dieren! Fleurtje en Beks: van harte met jullie verjaardag. Ik hoop dat jullie een goed jaar tegemoet gaan, zo droog als jullie zelf willen. :present::heart::present::heart::present::heart::present::heart::present::heart::present::heart::present::heart::present::heart::present::heart::present::heart::present::heart::present::heart::present::heart::present::heart::present::heart::present::heart: Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 7 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2013 [ DAGPACT Albert Lytse Agnieta Rapilos Nadia Joris Acer Miranda Asje Fijne dag! quote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 7 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2013 @ Asje: ik heb je op het dagpact gezet. Het is niet zo moeilijk. Je kijkt naar de laatste versie van het dagpact. Dat is wel belangrijk, anders knikker je er mensen weer op. Drukt op quote, onderaan dat bericht. Dan zet je je naam eronder voor de laatste q (haalt eventueel extra strepen e.d. weg) en klaar is Kees. Nu snel in bad! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyon Geplaatst 7 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2013 DAGPACT Albert Lytse Agnieta Rapilos Nadia Joris Acer Miranda Asje Kyon Zo ik doe ook weer actief mee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 7 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2013 Ik heb dat zo niet gelezen wijfie. Ik denk dan ook niet dat er ook maar iemand geweest is die iets geschreven heeft met de bedoeling jou of "de boel" belachelijk te maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 7 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2013 Hallo Kyon. Lang geleden zeker, want de naam komt me (nog) niet bekend voor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2013 Nee Wijfie, ik geef jou niet de schuld van het feit dat J is gevallen. Net zoals als ik niet vind dat jij niets waard zou zijn. En nee, ik maak jou niet belachelijk, absoluut niet. Maar als ik jou lees krijg ik af en toe de indruk dat het niet helemaal tot je doordringt wat de gevolgen zijn van de ziekte van J. Ik hoopte eigenlijk dat mijn berichtje je iets meer aan het denken zou zetten over... Je misschien zou helpen de boel iets meer op een rijtje te krijgen. Ik heb meerdere keren aangegeven dat ik het moeilijk, heel moeilijk voor je vind. Gisteren, maar ook op andere momenten. En dat blijf ik vinden. Ik hoop dat jullie snel hulp krijgen Wijfie, zowel om J. op te vangen en jou te helpen bij zijn verzorging als hulp om door middel van gesprekken hier doorheen te komen. En dat ik zoiets zelf nooit van dichtbij zou hebben meegemaakt.... jammergenoeg wel Wijfie. Wees voorzichtig met dat soort opmerkingen, je kunt er zo verschrikkelijk naast zitten. Dat je verdriet hebt vind ik hartstikke naar. Dat je verdriet hebt om wat ik geschreven hebt ook. Maar ikzelf blijf erbij dat ik jou niet heb willen afbranden. Sterkte Wijfie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 7 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2013 Goedemiddag mensen, Ben ik weer. Flink veel gezeemd vanochtend Rol om van de slaap nu, dus ga misschien even een half uurtje plat op de bank. Wijfie, Ik zou het echt heel jammer vinden, als je hier niet meer zou schrijven. Leef, altijd erg met je mee. Hoop, niet dat je vind dat ik je belachelijk maakte gisteren, want dat was dan absoluut niet de bedoeling. Blijf a.u.b., schrijven en delen, want over het algemeen, doet je dat toch erg goed denk ik. En we zijn immers met heel veel mensen op het forum. Zoveel mensen, zoveel meningen. Het zal altijd wel een keer voorkomen, dat iemand de dingen anders ziet, dat is gewoon niet te voorkomen. Heel veel sterkte, en hoop je echt weer terug te zien hoor:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 7 oktober 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2013 Hé wijfie blijven schrijven hoor.ik heb het gevoel dat je er erg behoefte aan hebt om je hart te luchten. Het is belangrijk dat je dat kan en dit is een veilige plek Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tine Geplaatst 7 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2013 Zwaar om te lezen en verdrietig, sterkte samen Wijfie!! Jane, nog proficiat met je verjaardag! Ik schrijf me in op t dagpact. Liefs Tine Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 7 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2013 Jeetje wijfie, Wat een schrik weer! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 7 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2013 Grappig, Heb vanmiddag ook een middagdutje op de bank gedaan. Worden we toch echt oude wijven he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2013 Wat bedoel je met "een teken aan de wand" Sowhat? Het schilderen is hier heerlijk gegaan en ik heb er zin in. Dit was de vorige keer wat minder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2013 Heeft dat met elkaar te maken dan Sowhat? het uit huis gaan van je zoon? De spanningen die daarmee gepaard gaan, of zit ik nu verkeerd. Of heeft het te maken met meer vrijheid die je dan krijgt omdat je zoon niet thuis is? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 7 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2013 Sowhat, Ja, dat herken ik ook wel een beetje hoor. Vooral, ongezond en veel eten, om het niet drinken te compenseren. Onrustig zijn, ook met slapen. Ja.. Kortom, niet lekker in je vel zitten. Dan kan ik ook denken; Phoe, wat doe ik mezelf toch aan, ik neem er eentje hoor. Nou, vanaf vandaag, hoop ik de knop dus weer om te hebben. Zoals ik gisterenavond al schreef; Wat meer aandacht voor mezelf. Vandaag lekkere voetbruistabletten gekocht, voor een voetenbadje vanavond. 2 vriendinnen gebeld, om de sociale contacten weer wat op dreef te krijgen. Geprobeerd een wandelafspraak te regelen. Informatie over yoga aangevraagd. Zodra er plek is, wordt ik gemaild of gebeld.''Verder, vandaag een doos Valdisper gekocht, voor de momenten, dat ik me toch weer erg onrustig en onbestemd ga voelen. Kortom, tijd aan mezelf besteden, en niks wegdrinken meer. Dus, goede voornemens he! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2013 J. dus nu een echt lelijke smak gemaakt. Ik hoop van harte dat er nu meer en betere hulp komt. Onhoudbare situatie op deze manier lijkt me. Heel veel sterkte Wijfie. Sowhat, gaat je zoon ver van je vandaan wonen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 7 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2013 Ik heb net 10,5 kg druiven geoogst! Een gedeelte is al wat verdroogd en/of opgegeten door de wespen, maar de rest is lekker zoet! Oei Sowhat, gelukkig herken je de verschijnselen. Heb je een manier gevonden om het patroon te doorbreken? Is je zoon het laatste/enige kind dat uit huis gaat? @ Wijfie: ik hoop dat het meevalt, die bons tegen de deur. Die onzekerheid over wat er het komende uur, avond, nacht weer zal gaan gebeuren is slopend. Ik vind het geweldig van je dat je niet drinkt. Petje af! @ Kyon: wat is de reden dat je je weer meldt? Gaat het op het ogenblik minder goed met je? Gauw aan het eten nu, maar eerst Tine nog even op het dagpact zetten. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 7 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2013 Originally posted by: LytseDAGPACT Albert Lytse Agnieta Rapilos Nadia JorisAcerMirandaAsjeTineFijne dag!quote> quote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2013 Ja dat zijn allebei dingen waardoor je toch onzeker kan worden Sowhat, en alleen de tijd kan antwoord geven. Maar krijg je dan erg veel meer vrije tijd? Het lijkt me trouwen heel moeilijk om kinderen een stuk losser te laten. Het zal toch een hoop gemis gaan geven. Dat is niet zo makkelijk opgevuld, zeker in het begin. Gaat hij ver van je vandaan wonen? Want het zou natuurlijk te gek zijn als ie s'avonds z'n happie eten bij moeders komt doen. Dan is het niet ineens zo abrupt. o gelezen Sowhat dat ie 15 min. van je vandaan gaat wonen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 7 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2013 @ Kyon: is het wat om je even opnieuw voor te stellen bij "wie is wie" ? Zou ik leuk vinden. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2013 Bol toch.... je gaat niet op kamers wonen om s avonds bij moeders aan te schuiven elke dag;) Sowhat, kan me de onrust wel een beetje indenken. Is hij een heel moeilijk manneke dat je er over in de stress zit.. of is het het loslaten wat je zwaar valt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden