Asje Geplaatst 9 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2013 Ja, het gaat me weer lukken! De komende maanden wel veel feesten, etentjes, e.d., maar dat gaat lukken! Want ik voel veel steun v jullie! Heel erg fijn dat ik nu dagelijks wanneer ik het b.v. moeilijk heb eventjes jullie stukjes kan lezen met overwegingen, ervaringen, tips, e.d. Allemaal heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg bedankt! Dankzij jullie heb ik vanavond geen wijntje genomen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 9 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2013 Hoi Soothe. Ik ben gekapt. Nu more than ever. Door os closed. Things to do !! X Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 9 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2013 Mooi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 9 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2013 Even een verhaaltje: Mijn Vader overleden. Uit discretie de details verwijdert. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asje Geplaatst 9 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2013 Heel goed Woman! Een veel mooier leven zonder die drank en katers! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 9 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2013 Originally posted by: SootheDank Albert,Ga goed ouwe reus.quote> Ouwe?Ga goed reus vind ik prettiger:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 9 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2013 Jeetje Soothe, dat valt je dan toch rauw op je dak (mat). Gecondoleerd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 9 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2013 Gecondoleerd Mike:heart: Doet wat, ook al heb je geen contact. Dito hier, ik denk dat mijn vader nog leeft, vraag me af of ik het ter ore krijg als het zo ver is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asje Geplaatst 9 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2013 Soothe, Wat een verhaal! Word ik toch even stil van. Sterkte!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 9 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2013 Lekker hè, net lijm gekocht voor een laars want de zool liet los. Mijn handen zitten vol en volgens mij lijmt het niet de laars:angry: Ben aan het pulken nu en de laars ligt in de hoek, misschien kan ik hem morgen wel aan;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2013 Soothe, gecondoleerd. Het is toch je vader, en het is goed er bij stil te staan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2013 Herr Soothe. Heel veel sterkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 9 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2013 Jeetje Soothe....gecondoleerd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 9 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2013 Dank juliie hoor. Het is goed zo. Ja het is toch mijn vader en als ik weer in Duitsland ben ga ik naar het graf. Dat wel. Even naar de koffie. Het is raar dat ik daar net op dat moment was. Ik dacht nog na of ik misschien een telepathisch iets had aldaar. Niets van dat al. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2013 goh wat valt me dat tegen van jou;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2013 t was toch niet op de bierfesten he? dan krijg je die signalen ook niet goed door:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 9 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2013 Ach Jane wellicht te aards aangelegd. Weet je toch. Geen bierfesten hihi. M'n tassen in de gang brief in m'n trillende handen. Ik dacht nog even of ik misschien een drankje verdiende. Maar..ik verdien helemaal niets, alles is genade. Hallelujha! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 9 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2013 Mensen bedankt, ik ga wat doen. En het blijkt dat het toch vaak fout gaat met de eerste. Wat een leerschool. Groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 9 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2013 Begin er dan ook niet aan Mike:heart: Ik kom je opzoeken als je het wel doet en heb je oorlog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 9 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2013 Hoi allemaal, had ik nog niet gezegd, bij deze dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 9 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2013 Even nog. Nee Albert gebeurt niet hoor. Zeg nooit, nooit, dus bij grote trek meld ik me. Albert, is jouw vader helemaal uit beeld? Weet je niet waar hij verblijft? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 9 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2013 Dank Hannah. Pas goed op jezelf hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 9 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2013 Eerste dag "droog" zit er op, dus ik meld me bij deze af voor het dagpact. Ga lekker mijn bed in, het gevaar is weer geweken. Fijne en gezellige avond nog allen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2013 roosje verdiend Nicky:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 9 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2013 Originally posted by: SootheEven nog.Albert, is jouw vader helemaal uit beeld?Weet je niet waar hij verblijft?quote> Mijn vader is helemaal uit beeld, en is verhuist na zijn pensioen, heb ik nog vernomen(sorry Soothe) naar Duitsland.Geen kind van hem (5) heeft contact met hem.Ik ga op hol als ik meer schrijf, vergeef me dat ik even afhaak. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden