Lytse Geplaatst 16 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2013 @ Tsjeerd: weggeven aan iemand die het kan waarderen! Als je ze laat staan, weet je elk moment van de dag dat ze er zijn en als het dan een keer niet goed gaat, is de stap naar het openmaken van een fles maar klein! @ Lidia: niet roken en niet drinken! Goed bezig. Ik scroll over berichten waar ik niets mee kan. Gewoon doen! Je kunt niet met iedereen op zo'n groot forum vriendjes zijn. @ Hots: hou vol hoor. Het is nu aftellen. Reken maar dat ik aan je denk! Nu t.v. kijken. Straks Kunst & Kitsch. Hoi. Tot later. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 16 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2013 Hoi allemaal, De hele dag buiten aan het werk geweest, rozige kop heb ik nu dus. Nu even rookworsten halen, want ik heb nog broodjes. Tot later Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 16 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2013 Hannah, je hebt het goed gedaan. Een klus geprobeerd, en aangeboden hulp aangenomen. Je zoon is zelf in de war. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 16 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2013 Ik hoop voor je Hannah dat het weer wat bijtrekt. Soms is er gewoon domweg tijd nodig voor dit soort dingen. Met 16 jaar is er niet altijd alle inzicht. Maar nu doet het pijn, ships. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 16 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2013 Hannah:heart: Waar blijft zijn hulp? Natuurlijk voelt het heel zwaar nu. Laat hem en leef zelf. Hij had ook aan kunnen bieden om te helpen. Blijft heel moeilijk voor je. Kalmte en wijsheid wens ik je. Want Moed heb je als geen ander. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 16 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2013 Hannah Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 16 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2013 Ik ga naar bed zo langzamerhand. truste allemaal:lips: tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 16 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2013 Ik ga ook. truste AR Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 16 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2013 Hey Jenneke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Browneyes Geplaatst 16 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2013 Zo, dag 2 gehaald zonder drank en zonder sigaretten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 16 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2013 Avond, wat k zag .was een jonge van 16 die heel trots was op zijn Ma. Later hoorde dat dochter bijna jaloers was dat ze der niet bij was omdat we het zo leuk hadden. Dus,afschieten die mussen alweer. Tseerd proficiat, zowel met verjaardag als met omgaan met! Mai, ik heb ook zo n soort van herfst dip. Maar daar hadden we het al over alles komp rech,zelfs die vreselijke bamboestokken. En die mogen nog geen eens recht komen want die moeten fladderen. De treurwilg in de tuin verliest massaal zijn bladeren, hij (of zij) is mimstens 10 m hoog. Maar elke lente komen ze weer terug. B. oog way to go girl! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 16 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2013 En kijk..... 23 h. en ik ben hier helemaal alleen. Niet dat ik dat op dit moment zo erg vind, ga toch zo slapen. Maar zo zie je maar, zo af en toe ben je alleen. Nu moet ik eerlijk toegeven dat ik dat vaak wel fijn vind. Maar ik heb natuurlijk in mijn achterhoofd dat ik nooit echt alleen ben. Nu kan ik 2 dingen doen. Of direct gaan slapen. Of nog eens een lang geleden lange tekst schrijven. 3 eigenlijk ik kan natuurlijk ook nog altijd een muziekje opzetten.... ff nadenken.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 16 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2013 Dank je jane... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 16 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2013 oei Esperanza gemist, jammer. Hoe is 't met VM? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 16 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2013 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 16 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2013 ahhhhhhhhhhhh Jen!!!!!!!!!!!!! herfstig ok enzo.... daar? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 16 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2013 Kent ge da Jen? Moe, ma da ge nog nie wil slape want morge vroeg is t nog kouwer en moet ge vanalle buite vervelende meetings gaan doen enzo.... ma ja ik kan hier nog honderd liedjes opzetten, heeldere fylosofische teksten schrijven, daarmee gaat morgen nie weg... (ps. en dan moet k er nog nie aan denken dat er hier ergens nog een fles wijn rond zwierf.....) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 16 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2013 66 mijn geboortejaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2013 zo mijn verhaaltje voor morgen is af. Wat heb ik toch een hekel aan het woord huiswerk. Alleen al daardoor blijf ik het maar uitstellen. Maar eenmaal bezig blijkt het best leuk. Elke keer weer. Ik benijd mensen wel eens die het dan meteen op de 1e dag doen. En dan kunnen kiezen of ze nog wat extra's maken. Dat zit er bij mij nooit in. less is more:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 16 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2013 Ik kom ook even welterusten zeggen. Jammer dat ik Esperanza heb gemist. Voor iedereen: slaap lekker. Ik heb het droog gehouden. Tot morgen. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2013 voor hannah slaap wel frummers:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 16 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2013 Ik meld me weer droog af voor vandaag. Veel gedaan en weer 16 km afgelegd in de sportschool. Nu lekker rozig. Ik slap veel maar dat is niet zo gek. Mn lijf moet ook rusten en herstellen. Best way to heal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 16 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2013 Slaap Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 16 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2013 vraag ik VM hoe het ermee is, en krijgt mijn pc problemen... Ja, ik ken dat heel goed. Ik en gaan slapen, tja, 't betert maar toch. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 17 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2013 Ik wil alleen maar toegeven dat het helpend is om toe te geven dat je misschien wel depressief bent. Ik stond vanmiddag op met een lach. Dus voor mij werkte het. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden