Spring naar bijdragen

Vrijdag 18 oktober

AlbertRemmo

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 73
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Bol, fijne tijd samen met je schoontje.

(weet het niet anders te verwoorden, vond veel plezier helemaal ongepast)

Hoop dat jullie allebei genieten van het samenzijn.

Verders wil ik iedereen bedanken die deze morgen op het huishouden moeten doen aan het mopperen waren en zinnige dingen erover zeiden. Was voor mij even net dat zetje wat ik nodig had om met veel tegenzin hier de boel ook op te ruimen. Dus voor jullie allemaal

:present::present::present::present::present: om jullie te bedanken.

Ztiertje, gaaf Mastino´s! Welke kleur?

Mijn tante heeft er 3 gehad, waarvan 2 super lief en 1 gefokt door de verkeerde fokker (heeft ze dan ook in moeten laten slapen omdat hij gevaarlijk werd) dus dat killer instinct hoeft niet altijd door een verkeerde opvoeding te komen hoor.

Maar.... inderdaad speciale honden met een speciale opvoeding. ;)

Dieven komen meestal het huis wel in, maar niet meer uit. :D

Zelfs gasten niet, als de baas even weg moet. Niet gemeen, maar gewoon met een heel duidelijke blik, jij blijft voorlopig hier. Was haar eerste pup toen, half jaar oud mijn beste maatje, maar als mijn tante weg was dan wist ie me wel met zijn blik te vertellen, dat ik mijn behoefte maar even uit moest stellen omdat ik de kamer niet uit mocht. Mastino eigen.

Enige foutje wat ze met die honden gemaakt heeft is, dat ze als pup op schoot mochten springen en dat deden ze dus als volwassen hond ook. Pfff, best zwaar om onder 70 kilo bakbeest bedolven te worden. :)

Veel plezier en succes met je honden. En als het niet te privé voor je is, zou ik het leuk vinden om eens een foto van ze te zien.

Zo en nu ben ik moe. Voldaan moe.

Ik blijf erbij soms is het best helpend om gewoon toe te geven dat even niet lekker gaat, voel me een stuk beter nu.

Fijne avond allemaal!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nondeknetter zeg!

Ik heb een hekel aan veranderingen, behalve als ik er zelf controle op kan uitvoeren.

Maar in dit geval niet.

Begon ik net een beetje te wennen aan niet zo dominant aanwezig te zijn en gewoon te lezen en op me in te laten werken.

Ben ik ineens heel snel uitgelezen. :huh:

Wederom een forumfase, met al zijn gasten. Hoort erbij, weet ik, vind meestal plaats tijdens de zomer en het begin van de herfst/winter. Als ik me goed kan herinneren.

En dan wordt de huiskamer weer opnieuw ingericht, met nieuwe en met oude mensen die zijn blijven plakken. En met nieuwe en oude gewoontes. Ik heb dat altijd best ingewikkeld gevonden. Je raakt op 1 of andere manier toch gewoon aan een bepaalde routine/zekerheid.

Maar wat ik nog wel het meest ingewikkeld vind is, dat je contact met mensen maakt, er een leuke en waardevolle tijd mee hebt soms ook ruzie, er een verandering komt en je nieuwe mensen ontmoet waarmee je contact maakt wat ook weer super tof is. Of zelf even weg blijft.

En je dan ineens weer een naam ingelogd ziet, waarvan je weet, ik heb daar ooit hele leuke gesprekken mee gehad, maar omdat je inmiddels zoveel geschreven hebt hier en gebabbeld met mensen. Eigenlijk die gesprekken niet meer zo goed weet naar boven te halen.

Voor mij is dat confronterend als alcoholist. Want geeft mij hetzelfde gevoel als een avond doorzakken in de kroeg en in je dronken bui van alles gedeeld te hebben met anderen en het morgen niet meer weten.

Tegenwoordig geef ik het maar gewoon toe dat ik iemand van ergens ken, maar niet goed weet waarvan en wat we gedeelt hebben. Omdat ik zoveel deel hier. Het gevoel is er wel maar de herinneringen niet. En de angst en schaamte om veroordeeld te worden als alcoholist is er nog steeds, dus check het meestal via pb.

Ik denk dat ik de volgende stap mag maken en gewoon op het draadje kan schrijven. Hé leuk om jou ook weer te zien, maar ik weet niet waar we gebleven waren in gesprek, weet jij dat nog wel?

En verders hoop ik dat iedereen weer rap gaat schrijven, oud, nieuw, de rol van lezer en niet altijd op alles moeten reageren bevalt me wel. ;)

Woman? Ben jij ook degene van dat hondje dat zo geweldig speelde met zijn of haar bal in de nacht?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo, etentje zit er ook op.

Oei,oei, wat een calorieen weer, ondanks dat ik geprobeerd heb, iets te nemen met de minste calorieen.

Neem ik een kipfileetje, dacht ik,

Krijg ik 2 van die mega dingen, met gesmolten kaas, en aardappel-iets.

Heb de kaas er maar afgeschoven.

Wat boontjes erbij, die glommen van het vet, en een beetje salade die dreef in de saus.

Toetje, ik nam sorbet ijs, dat gaat nog, maar daarnaast een warme appelvlaai, met spijs.

En morgen eet ik kaasfondue bij latex, dat heeft hij al verklapt.

Ik ga er alleen groenten in dopen, dan is het al slecht genoeg:D,

Maar het belangrijkste;

Drank; 1 tomatensap,1 spa rood, 1 spa blauw, kopje thee.

Goed he!

Was niet zo heel moeilijk hoor.

De ene helft dronk niet, de andere helft wel.

Dus..appeltje, eitje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenavond allemaal,

Vandaag heb ik een leuke dag gehad. We zijn bij mijn broer, schoonzus en nichtje van 9 geweest. We hebben heerlijk 2 uur gewandeld in een bos in de buurt van Nijmegen, tamme kastanjes gezocht en veel mooie paddenstoelen gezien. Helaas ging ik onderuit toen nichtje op een tak stapte, die aan het uiteinde omhoog wipte, waar ik net liep!:o Gelukkig niets ernstigs, alleen mijn knie is een beetje pijnlijk. Het arme kind schrok zich rot! Het was wel mistig, maar goed wandelweer. Alleen voor foto's was het niets, te grauw.

Nichtje heeft sinds kort pianoles en heeft me voorgedaan wat ze geleerd heeft. Het is zo'n schat!

Nu zijn we net weer thuis en ik ga bijtijds naar bed, want morgen gaan we naar een high tea: een tante is 87 jaar geworden en viert dat op deze manier. Eigenlijk zijn twee van die drukke dingen teveel voor me, maar het ging nu eenmaal niet anders. Zondag rustdag!

Ik zeg jullie allemaal meteen welterusten en tot morgen. Ik heb het helemaal droog gehouden!

Lytse.:lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Welterusten Albert,

Welterusten Lytse,

Welterusten allemaal.

Het etentje was trouwens erg gezellig, en heb lekker zitten kletsen met jan en alleman.,

Dus dat ging een stuk beter dan de receptie vanmiddag

Voelde me wel opgenomen in de groep,

Dat is dan weer fijn he.

En nu, maar even onder de wol.

Doeg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...