Aicha Geplaatst 19 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2013 Goede morgen frummers, Het is nog vroeg maar ik heb alvast koffie en thee gezet en de koffie al opgedronken. Dus ga ik even nieuwe maken. Was al om 4 uur wakker maar lag ook al om 7 uur te slapen gisteravond. @ Rapilos, fijn dat je gisteren bij het etentje plezier hebt gehad en dat je het droog hebt gehouden!!! @ lytse voor jouw geldt eigenlijk hetzelfde: Een leuke maar vermoeiende dag gehad en vandaag nog 1 in het verschiet. Ook vandaag veel plezier toegewenst. @ Jopie, een heerlijke en evenwichtige dag gehad? Dat klink ook super. Ik las je verhaal over je kinderen en dat je voor hen een foto album gaat maken. Dat zou ik persoonlijk heel erg leuk vinden. Helaas zijn er van mij nauwelijks foto's uit mijn jeugd. Omdat mijn vader overleden is toen ik 2 was en mijn moeder toen moest gaan werken had ze weinig tijd voor mij en mijn broer. Zij kon er niets aan doen maar ik mis het wel dat we bijna nooit samen leuke dingen hebben kunnen doen. @ Jen, jammer dat je hebt gedronken maar eerlijk gezegd zag ik het al wal aankomen en ik denk jijzelf ook. Ook ik heb zelf geen kinderen maar vind dat ik wel mijn mening mag geven over het feit wat anderen er over schrijven. Ik hoop dat je de draad weer op kunt pakken vandaag in ieder geval een bosje :present::present::present::present::present: voor je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 19 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2013 Een hele goede morgen! Niemand hier in de huiskamer, Nou ja, dan neem ik maar een bakkie thee van Aicha Even het kilodraadje invullen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 19 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2013 Dank je lieve Aicha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 19 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2013 Paracetamol begint te werken... Ik moet seffens naar een begrafenis en koffietafel. Ben gelukkig al lang weer nuchter. Gisteren was een rare dag. Ik ging naar het ouderlijk huis met iemand die het zou willen leeg maken. Ik nam nog spullen mee van mijn lang geleden overleden broer, en keek met mijn man naar oude foto's. Er kwam veel boven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2013 Goeie morgen allemaal:) Gisterenavond een hele fijne avond gehad. Veel gepraat, lekker gegeten, wat tv. gekeken en om 1.00 naar bed. Vandaag gaan we misschien even naar een tuincentrum en verder kijken we wel weer maar ik verheug me erop. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2013 Goedemorgen mensen. Heb hier heerlijk uitgeslapen. Eerst maar een beker koffie pakken, lekker Aicha. Jen aan het nippen geweest vannacht? De indrukken en herinneringen van gisteren verwerken. Ja, dan komt er heel veel boven he? En vandaag een begrafenis. Sterkte, fijn dat je geen last meer hebt van het nippen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2013 Fijn dat je het zo gezellig met je schoonzus heb Bol, ik had ook eigenlijk niet anders verwacht. Marika, wat klinkt dit mooi: "hier schijnt de zon weer. Nu buiten nog en....." Fijn dat het zo goed gaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2013 Lekker hé dat uitslapen Vonnie. Ga je vandaag nog iets leuks doen voor jezelf? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2013 heerlijk is dat Bol, straks eerst een afspraak waar ik me nu toch wel een beetje voor moet gaan haasten en daarna heerlijk weekend vieren. Beetje rommelen in de tuin, beetje maar want eigenlijk staat hij er nog best lekker groen bij. En verder lekker lezen denk ik. Gewoon niks moeten.... Hoi Aak, ohohohoh wat saai... maar wel fijn he? Nou, heel veel succes met het zoeken, ik hoop dat je een fijne auto gaat vinden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2013 En ik ga afsluiten. Tijd om aan de slag te gaan. Mensen, maak er een mooie dag van. Laterrrrr. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 19 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2013 Hallo mensen, daar ben ik weer... het gaat helemaal niet goed met me... ik kan het echt niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 19 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2013 gisteren gewoon 4 flessen canei op ik voel me zo slechts.... zo katerig.. en ik zuip tot ik neerval ongeveer 2 x per week zit hier te janken en te bibberen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 19 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2013 ik kan het echt,.. ik kan het gewoon niet ik kan er niet vanaf blijven!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 19 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2013 Goede morgen, Jen sterkte vandaag Dune, probeer weer es hier wat meer te blijven en schrijven, misschien helpt het Jootje van harte :light::light::light::light::light::light::light::light::light: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 19 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2013 en dan is er helemaal niemand... ik wil eigenlijk gewoon dood... dan ben ik van alles verlost... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 19 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2013 want waarom zou stoppoging 6788 wel lukken dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 19 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2013 Originally posted by: hottentottensoldatenDune het feit dat je hier weer bent betekent dat er een sprankje hoop is bij jou.Ik vind dat belangrijk en wens je snel weer betere tijden.quote> heel lief gezegd.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2013 goeiemorgen frummers de zon schijnt en ik ben net mn bed uit. Jootje heb een heerlijke verjaardag meis:musicnote: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2013 hee mislukte slinger niet uitgeslapen zekers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2013 Dune na 4 flessen heb je last van wat we hier drankjank noemen denk ik? Ik weet ook niet hoe serieus ik je moet nemen. het gevoel van dood willen ken ik nog wel, zeker uit mijn drinkjaren. Drank versterkt wat er is. Misschien weet je niet hoe te leven zonder drank en met wat er onder ligt, maar dat betekent niet dat je doodswens klopt. snappie? Jen mag naar een begrafenis vandaag en dan zeg jij dat je eigenlijk dood wilt. Misschien eens proberen met de rest aan de slag te gaan? Bij mij was het misschien ook wel poging 6788, of eentje meer of minder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 19 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2013 me ook nog zo misdragen gisteravond,.. ik schaam me zo,.. wat ik mijn man allemaal aandoe... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2013 misschien die schaamte om buigen naar trots? Het is jouw keus nu blijven hangen in dit of werken aan dat:musicnote: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2013 Dune zolang jij zo'n neg. zelfbeeld hebt, blijf je in die spiraal zitten. Waarom zou je dan stoppen? Probeer het eens anders te bekijken meisie. Je bent mens dus mag je fouten maken;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 19 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2013 het is idd respectloos van me om dit te roepen... maar zo voelde het wel, al is er niet meer dan dat, ik ga geen actie ondernemen... ik moet idd buigen.. en ja drankjank, is mooi gezegd,... zo is het namelijk idd helemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 19 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2013 dank je wel lieve Bol... ik moet kleiner stapjes maken... niet meteen direct over de nooit meer drinken berg heen willen kijken ik weet uit ervaring dat het hele negatieve wel weer slijt... vandaag nog een rotdagje... morgen sta ik alweer beter op, want vandaag drink ik niet... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden