Tsjeerd Geplaatst 22 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2013 Spud en VM, witte Piet zal jullie met extra pepernoten belonen. Mooi nummer idd, maar vroeger toen ik Punkie was met name hun eerste ruige platen. Nu vind ik ze een beetje "plastic" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 22 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2013 slaap lekker lieve buuf!!!!!!!!!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tsjeerd Geplaatst 22 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2013 Goed dat je dan even komt, Kastagne. Leuke nickname ook in de herfst, ga je kastagnes rapen en poffen, boter er over en snoepen maar! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 22 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2013 De tamme dan he Kastanjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 22 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2013 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 22 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2013 Kom maar lekker tussen ons in dan, Kastanje! Ook vrij nu, net als ik? We hebben hetzelfde beroep... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 22 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2013 Toen ik vanavond thuis kwam, had de felle kennelijk de stofzuiger opgezet. De vloer is nochtans niet proper. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 22 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2013 Kastanje.vervelend dat je je niet lekker voelt... ik zet eerst nog een liedje voor tsjeerd op , dan ga ik proberen een liedje te zoeken voor U , zodat je misschien toch lekker kan gaan slapen zo. deze nog voor tsjeerd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kastanje Geplaatst 22 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2013 Ik lees jullie, maar vind niet de woorden om te reageren. Sorry. Voelt ongemakkelijk. Normaal (lees met drank op) praat ik dit ongemakkelijke gevoel weg met loze woorden. Iets wat ik niet meer wil. Gewoon er zijn, is genoeg. Fijn dat ik bij jullie kan gaan zitten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 22 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2013 Ik meende dat Ik dacht toch de Jen vandaag vrijwilligerswerk in de trent van onthaalmedewerker zou doen Het zit er op? Hoe was het? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 22 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2013 Woman, n.a.v. jouw posting rook ik de chloor weer, zag het zomerabonnement wat om ons hals hi.g en waardoor we niet in de rij hoefden te staan maar voorrang hadden op de anderen. En de jongenskant en meisjeskant, gezamenlijk zwemmen mocht niet. En de badmuts van rubber enz enz. Ik verloor me in mijn jeugdsentimenten.. Maar wat een verhaal van jouw kant, goh, je nek gebroken?? Wat kom jij dan van ver dat jij toch weer kunt sporten en dansen en zo! Wat een geluk dat je idd niet in een rolstoel beland bent. Petje af hoor, nu ga je voor de D en D- loop! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 22 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2013 Neeje Marjo, 'k heb morgen een sollicitatiegesprek daarover. Misverstand. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 22 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2013 Ah! Ok. Geheugen als vergiet Momenteel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2013 Kastanje:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tsjeerd Geplaatst 22 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2013 Bedankt, VM, 100% raak, precies mijn smaak. "The carpet needs a haircut, the barman is like a Geigercounter", en subtiel tikkie vals op de piano: mooi! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 22 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2013 Kastanje, ik ken je niet zo goed nog niet, welk liedje wil je graag horen, of van wat soort muziek hou je? Jij hoort er ook bij toch................ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 22 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2013 Niemand die mijn perfect day apprecieert? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 22 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2013 Originally posted by: JenNiemand die mijn perfect day apprecieert?quote> wrs gemist, of alweer vergeten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tsjeerd Geplaatst 22 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2013 Originally posted by: Hannah1al een uur in bed gelegen, maar lukt ook niet.quote> Heb je wel eens een luisterboek geprobeerd om in slaap te vallen? Word ik enorm rustig van. Ik in bed tegenwoordig luisterboeken, oude Reve, van Dis, Hermans, wat een mooie voorleesstemmen. Nadeel: na 5 minuten val ik in slaap en de volgende dag alles vergeten, of is dat een voordeel ?Bij mij ligt het probleem in het doorslapen. 4h wakker, en bam, direct weer gepieker en dan lukt het ook niet meer... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kastanje Geplaatst 22 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2013 VM: waar ik nu behoefte aan heb is troostende muziek; is wat vaag ; maar kan zo niet wat anders bedenken. Kies maar iets moois uit, dat jij de moeite neemt is voor mij al genoeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 22 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2013 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 22 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2013 Troostende boeken van Reve en Hermans? Ik lees ze graag, maar ze zijn nogal donker toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 22 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2013 ok kastanje ik zoek Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ztiertje Geplaatst 22 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2013 Kastanje ( en alle anderen ) nu het verstand op 0,0 luisteren en oogjes dicht ! Nergens meer aan denken , morgen nieuwe ronde , morgen nieuwe kansen ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 22 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2013 Voor Kastanje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden