Yvonne Geplaatst 24 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2013 Goedemorgen luitjes. Heb heerlijk geslapen, had er nog wel een uurtje of zo aan vast willen knopen... Koffie en thee staan inmiddels klaar. De rest moeten jullie zelf maar even pakken. Ik schenk alvast een bakje in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 24 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2013 Goeiemorgen Yvonne en A3. Ook ik heb heerlijk geslapen, van half elf tot kwart na 5. Mijn nieuwe rittme is er nu wel ingeslopen, denk ik. Seffens fietsen A3? Ik ga even een kort toertje met de hond doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 oktober 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2013 lekker is dat, draai ik me even om is mijn beker weg.... Schenk wel een nieuwe in dan. Hoi A3, ja, dat was mijn bakkie dus, hihi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 oktober 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2013 Jij ook een goede morgen Jen. Lekker he, als je op een gegeven moment een goed slaapritme te pakken hebt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 24 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2013 Lekker bakje Yvonne en goedemorgen A3 en Jen. Gister even een dagje niet op het forum geweest maar niet gedronken hoor! Ik ga nog wel even wat koffie bijzetten voor de langslapers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 24 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2013 Ha die A3 stiekem koffie van Yvonne afpakken hè!!! En ik zou toch maar eens licht op de fiets maken. Veronderstel dat je onverwachts er in het donker op uit moet! 1. gevaarlijk (je kan aangereden worden) ! 2. bekeuringen zijn niet mis ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 24 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2013 Tuurlijk is dat verlangen er nog wel A3, maar ja. In totaal zit ik nu toch veel beter in mijn vel. 'k Vind het wel raar dat er hier 's nachts nu voornamelijk stilte is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 oktober 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2013 Goedemorgen Aicha. Heerlijk dat het goed blijft gaan he? Ja, gek he... zomaar opeens rust in de tent 's nachts. Maar ook overdag wisselt het heel erg. En ik kan me ook best indenken dat je af en toe verlangt naar dat nachtelijke doorhalen. Ik ga de hond uitlaten en richting werk. Nog twee maanden en dan worden de dagen al weer langer, hihi. Luitjes, allemaal een fijne dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 24 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2013 Ja Von daar ben ik heel blij mee. Wandel en werk ze !!! Jen fijn dat er weer een beetje ritme in komt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 24 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2013 Ik heb mijn solliciatie gisteren gedaan, A3. Vandaag verwacht ik nieuws. Ik vrees dat het "nee" gaat zijn, want tegen mijn verwachting in waren we met verschillende kandidaten, en ik dus zonder ervaring. 't Zou voor mij inderdaad zeer leerzaam zijn. Met behulp van mijn paroxetine (tegen sociale fobie) en rilatine (voor energie) zou het me moeten lukken denk ik, maar sowieso wel moeilijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 24 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2013 Goede morgen DAGPACT Albert Lytse fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 24 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2013 DAGPACT Albert Lytse Aicha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 24 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2013 goedenmorgen lieve mensen,.. kom zomaar even binnenvallen... vandaag dag 6 zonder drank. de ochtenden zijn kadootjes, wat voel ik me goed!!!!! (was dat maar verslavend!!) ik heb nog een rede om droog te blijven. ik word oma! voor de eerste keer! zo'n babietje heeft toch niets aan een zatte oma??!!! heb net ontdekt dat mijn man me achter mn rug om, tegen een vriendin van ons "dronken lor" noemt... pfieuwww dat deed pijn!!! enneiwee, moest ik ff kwijt.. fijne dag allen, en Jen,.. spannend meissie!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2013 goeiemorgen mensen vroeg op, want voor ik naar de sauna fiets kan ik in een dorpje daar in de buurt kijken of de Uggs waar ik op bood de moeite waard zijn en passen. En is dat zo dan heb ik voor een koopje echte! Ik loop al jaren op neppers, die vast net zo lekker lopen en warm zijn, maar ze raken allemaal al heel snel lek. Dus daar zal het prijsverschil (wat absurd is trouwens) zitten? Geen echt leer/wol. Dune, dat is een au om te horen en zeker van je partner. Respect lijkt weg, tijd voor investeren van beide kanten dus! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 24 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2013 DAGPACT Albert Lytse Aicha Miranda Nicky Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2013 Goeie morgen kanjers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2013 Nou Dune dat is nog eens een fijn bericht, een baby op komst. Jen heel veel succes vandaag, ik hoop dat de uitslag positief is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 24 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2013 He gets, wat kan een mens zich ellendig voelen zeg Ging goed, maar gisteren dus weer enorm de mist in gegaan Nu dus niet fit (niet zo heel gek na de hoeveelheid die ik er gisteren weer in gemikt heb) Daarnaast ook weer zo ontzettend balen van mezelf Waarom lukt het nou niet om van die drank af te blijven? Waarom grijp ik er toch steeds weer naar? Hoe ga je nou op een goede manier om met die triggers die op de loer liggen? Vind het knap lastig allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2013 Tja Nicky waarom?????? Je zal moeten leren om om te gaan met triggers, dat is niet makkelijk maar zeker wel te doen, als je jezelf maar de kans geeft om te leren. Een kind heeft ook niet ineens geleerd om te lopen, dat gaat ook met vallen en opstaan en toch weer doorgaan omdat het wil leren te lopen. Het is niet anders met volwassenen. We hebben ergens een draadje met de neg. ervaringen met drank. Misschien dat je daar eens kan kijken en opschrijven hoe je je nu voelt. Je kan dan altijd terug kijken als je weer eens trek krijgt. Misschien helpt het je. Zal ik eens kijken of ik het kan vinden voor je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2013 Kijk maar eens bij Thema's Nicky. Dan kan je kijken of je er zelf ook iets bij wilt zetten. Geen verplichting hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 24 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2013 Zal ik doen, dank je wel Zit hier mijn tranen terug te dringen Wat voel ik me ellendig nu pfff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 24 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2013 ohh Nicky, ik zat er zaterdag net \o bij als jij nu,... wat een rot gevoel he... gelukkig heb je vandaag weer een nieuwe kans om niet te drinken. ik doe iig mee,.. want morgen fris wakker worden is zo fijn.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 24 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2013 Die kans pak ik ook Dune, die ga ik benutten Vandaag niet drinken! En jij gefeliciteerd met het goede nieuws... leuk hoor, zo'n hummeltje erbij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2013 Natuurlijk voel je je rot, je hebt jezelf toch weer een hele hoop geweld aan gedaan Nicky. en dat is niet leuk maar wel erg goed. Je zet jezelf weer met beide benen op de grond. laat het maar gebeuren meid, huil maar, dat is goed. Je raakt daardoor toch weer een hele hoop kwijt. Proficiat Hannah, dat is een fijn bericht voor je. Nu kan je er weer tegenaan. Moghu Aggie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tsjeerd Geplaatst 24 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2013 Originally posted by: AgnietaGoedemorgen allen,DAGPACT Albert Lytse Aicha Miranda AgnietaTsjeerd;quote> Gefeliciteerd, Dune & Hannah! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden