rapilos Geplaatst 28 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2013 Wijfie, Sterkte maar weer. Heb je thuishulp voor J? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 28 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2013 Originally posted by: wijfie... precies om die tijd kwam J uit het ZH, dus ja, de afspraak kan dan uiteraard niet doorgaan, ...quote> En precies dáár maak je (wel vaker?) een denkfout.Nis "dus" en niks "uiteraard". Jij was, precies op dat moment, niet voor het afhalen beschikbaar. Dus dat had anders geregeld kunnen en moeten worden. Denk je nu echt dat J nu nog in het ziekenhuis gelegen had wanneer je daar niet precies op dat moment geweest zou zijn? In het ergste geval had hij een paar uurtjes moeten wachten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 28 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2013 Zo, hier de tuin maar 's in, de ravage opruimen. Hoop dat er nog wat potten heel zijn. Mach's gut, kransgenoten, en: hou 't zo droog als je wilt. De pottenbakker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 28 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2013 Dylan heeft m.i. gelijk, Wijffie. Je kunt altijd zeggen: nou, dan kan ik niet, kan pas 'n tijdje later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 28 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2013 Ik heb een ontzettend stom probleem. Voor de sinterklaas zit ik al zo wat rond te shoppen op het internet. En daardoor krijg ik allemaal van die advertenties. Nou is dat niet zo erg, maar mijn vriendin ziet dus wat ik voor haar allemaal bedenk om te kopen. Best suf toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 28 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2013 Wijfie, weet je eigenlijk al wat je concrete hulpvraag is? Lijkt me handig als je dat voor je zelf al een beetje in je hoofd hebt. Of op een velletje papier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 28 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2013 He An, Dat is een mooie mijlpaal toch 3 maanden. Drie maanden geen alcohol drinken, dat is lang hoor. Daar mag je trots op zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 28 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2013 Ik had van deze storm heel wat verwacht, maar mij heeft het geen ellende gebracht. Ik dacht vanochtend, ik wat eerder weg, want het waait, en toen was ik nog eerder, want ik de wind in mijn rug. En ook op mijn werk viel het mee (bouwbedrijf) We voeren ook groot en klein onderhoud oud, maar hebben maar een melding van een uitgewaaid raam gehad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 28 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2013 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 28 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2013 Zo. Zojuist een grote zak verse spinazie gekocht. Zit nu dus te bedenken: Wat moet ik met een grote zak verse spinazie .. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 28 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2013 Weer even terug. Toch vandaag een paar dingetjes kunnen doen, zoals afspraken regelen. Manlief laat dat aan mij over, omdat hij het slecht kan verstaan; vooral keuzemenu's. De dag gaat vanzelf voorbij, hoe dan ook! De zware storm hier had zelfs het nieuws in de USA gehaald! Ik kreeg bezorgde mailtjes van o.a. mijn zusje. In mijn tuin is gelukkig alles goed gegaan, maar er was hier van alles aan de hand, want ik hoorde steeds sirenes. @ Spudje: alles wat op een briefje staat, hoef je niet te onthouden. Helemaal gelijk. @ Rapi: ben je het weekend goed doorgekomen? @ Wijfie: misschien kan die maatschappelijk werkster als breekijzer werken. Zij kent tenslotte de weg. Sterkte meis. Nu maar eens aan het eten beginnen. Tot later. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 28 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2013 @ Dylan: lekker roerbakken! Toevallig eet ik ook spinazie vandaag, met zalm uit de oven. Door het slinken hou je bijna niets over! Succes. @ Jaap: ik heb geen oplossing voor je, tenzij je je vriendin een ander account en wachtwoord e.d. geeft, zodat ze niet bij jou kan kijken. Of jij verandert het jouwe natuurlijk. Misschien wordt ze dan bang dat je er een maîtresse op na houdt! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 28 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2013 Dan daag ik je uit Vlaamse Om af te luisteren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 28 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2013 Dat helpt niet Lytse, dat hebben we, maar toch krijgen we advertenties van elkaar. Waardeloos is het. Ik wil een advertentie blokker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 28 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2013 In ieder geval wassen die spinazie, want zand tussen de tanden is niet fijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 28 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2013 Dat doet me trouwens denken aan gisteren. Ik ben op excursie geweest in een kernreactor. Stond zo het bassin in te staren met de kern en zag daar de magische blauwe gloed vanaf stralen. Toch een gek idee. Ze zeiden dat het ongevaarlijk was, dus daar ga ik dan maar van uit. Het water zou de straling absorberen, tegenhouden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 28 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2013 Die spinazie doet me daar aan denken omdat we toen in 1986 geen spinazie en sla meer mochten eten na de kernramp in Tjernobyl. Zo die herrie is hier afgelopen, en dan te bedenken dat die dubbel elpee anderhalf uur duurt. Ik denk dat weinigen kant 4 hebben gehaald. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 28 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2013 Het zal ook allemaal niet zo'n vaart lopen Spud, als je eens wist hoeveel gif er over een gemiddelde akker gaat. Jaar in, jaar uit. En wat er in het veevoer zit. We kunnen als mens heel wat hebben. zevenblad is dan ook nog makkelijker te telen. Zo en nu heb ik ook wel honger. Daar staak ik niet graag mee, eten dan. kikkererwten hier, met prutje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 28 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2013 Dank je Jaap!!! Helemaal vergeten< En tss de spinazie door.. ook helemaal luisteren he! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2013 Wijfie er is in bijna iedere stad wel een vereniging met vrijwilligers die graag even bij J. willen zijn, je moet er alleen achteraan gaan. Probeer eens uit te zoeken of dat bij jou in de buurt ook is? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2013 Wijfie kijk eens op internet naar de vrijwilligerscentrale Zorgvoorelkaar. Daar zitten mensen die jou graag willen helpen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tsjeerd Geplaatst 28 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2013 Heej hoi allen, kan ik mij nog bij het dagpact aansluiten? :0). Qua alcohol gaat het eigenlijk wel prima hier. Om eerlijk te zijn gewoon geen zin in die smaak. Wel wat in de roes, maar dat gaat niet gebeuren, Groninger hè, zo koppig als de pest, hihi. Gistermiddag nog kroeg ingeweest met vriend die zijn kater weg ging drinken... Misschien spreek ik hem daar binnenkort eens op aan. Weet niet echt hoe vaak hij drinkt... Zal het eens voorzichtig vragen. De rivella on the rocks was weer heerlijk . Thuis nog 2 flessen drank staan van mijn verjaardag en daar ook gewoon geen zin in, moet ze nog even weggeven, just in case. Maar tot nu toe valt het mij toch wel enorm mee. Ook lekker productief qua werk en sociale dingen, voelt stukken beter, want was 6 weken geleden wel keihard onderuit aan het gaan. Kortom, Menneke hier is niet ontevreden! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 28 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2013 Je klinkt heel tevreden Tjeerd, Houden zo he! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tsjeerd Geplaatst 28 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2013 ja, joh, mijn stemming is ronduit goed, herken mezelf bijna niet; nu alleen het slapen nog, maar dat trekt langzaam een beetje bij. Hoe gaat het met jou, R? (nog niets teruggelezen) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 28 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2013 Ja, slapen schijnt ook vanzelf weer goed te komen. Met mij ook alles prima hoor. Voel me ook goed. Tijdje 0 gedronken alweer, gezond eten, extra bewegen. Ik merk, dat ik steeds fitter wordt. En daar doen we het voor he:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden