Spring naar bijdragen

Dinsdag 5 november 2013

Yvonne

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 89
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goedemorgen,

Wat slaap ik toch een stuk beter zonder drank!!!

DAGPACT:

Joris

Nadia

lytse

albert

Miranda

Nadia

Agnieta

Wimmelt

Fijne dag allemaal en hier nog een mooie uitspraak die ik hier ergens tegenkwam:

Zuiver u want zuiver zijt ge. Laat los want er is niets om vast te houden. Wees niets meer want alles zijt ge al.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo

Hier gaat het goed, veel slapen.

Creatief, veel dansen, sporten, contact met aardige mensen.

Kleine stapjes klussen in mn huis, langzaamaan wordt dat wel wat.

Gaat goed dus.

Misschien ga ik ook wel voor een jaar. Maar ik vind het zo griezelig. Hoezo een jaar ? Ga je na dat jaar weer drinken dan ? Nee toch.

Dus hoezo een jaar....maar ik snap het ook wel weer want je moet ergens beginnen. Ik begon met een maand. Dat werden er twee. En dat vond ik superstoer.

Vandaag drink ik niet en vrijdags neem ik mn groene pilletje. Zo doe ik het nu. En belonen. Met fijne dingen. Geld wat ik anders in de kroeg had uitgegeven.

Straks mn leerling. Meisje van 8. Dat is altijd leuk. Ze doet ook mee met de show zeven december.

Fijne dag. Bye.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dag allemaal,

Allereerst aan Illy hartelijk welkom. Goed dat je de stap gezet hebt om hier te komen en na te denken over je drankgebruik! Ik hoop dat je je nog voor wilt stellen bij "wie is wie".:present:

@ Wijfie: wat een mooi nummer van De Dijk. Ik kende het niet. Heb je een beetje kunnen slapen vannacht? Ik hoop dat het een goede dag wordt voor jou en J.

@ Ztiertje: elke keer als ik jouw icoontje zie verwacht ik Haddock: macht der gewoonte!

Maar niets ten nadele van jou hoor. Ik lees je postings altijd aandachtig.

@ Rapi: moet je werken vandaag?

Ik heb vandaag de griepprik gehaald en ben een paar keer nat geregend.

Vandaag hoef ik niet te koken, want ik heb een tas met heerlijk Hindoestaans eten gekregen van mijn soort zusje, vanwege Divali (het lichtjesfeest). We waren wel verdrietig want met speciale dagen mis je je dierbaren die er niet meer zijn (haar moeder, mijn "pleegmoeder").

Tot later allemaal en eet smakelijk.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Apart is dat hè Lytse, dat je juist dan je dierbaren een tikje erger mist. Ik ga over een

paar weekjes ook weer sinterklaas doen, met mijn broer, zijn kinderen en mijn pa,

maar zonder mijn moeder. Zij voegde dan ook echt wat toe en dat is er niet meer.

We gaan het wel leuk hebben, daar niet van, verwacht ik. In ieder geval zie

ik er al naar uit. De voorpret is al leuk.

Goedenavond, ook nog.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Lytse
Dag allemaal,

Allereerst aan Illy hartelijk welkom. Goed dat je de stap gezet hebt om hier te komen en na te denken over je drankgebruik! Ik hoop dat je je nog voor wilt stellen bij "wie is wie".:present:

@ Wijfie: wat een mooi nummer van De Dijk. Ik kende het niet. Heb je een beetje kunnen slapen vannacht? Ik hoop dat het een goede dag wordt voor jou en J.

@ Ztiertje: elke keer als ik jouw icoontje zie verwacht ik Haddock: macht der gewoonte!
Maar niets ten nadele van jou hoor. Ik lees je postings altijd aandachtig.

@ Rapi: moet je werken vandaag?

Ik heb vandaag de griepprik gehaald en ben een paar keer nat geregend.
Vandaag hoef ik niet te koken, want ik heb een tas met heerlijk Hindoestaans eten gekregen van mijn soort zusje, vanwege Divali (het lichtjesfeest). We waren wel verdrietig want met speciale dagen mis je je dierbaren die er niet meer zijn (haar moeder, mijn "pleegmoeder").

Tot later allemaal en eet smakelijk.

Lytse.

quote>

Lytse dat icoontje????

ja bij mij werkt het ook nogal verwarrend al die zelfde icoontjes .

Ik ben zelf mede beheerder op een ander forum , maar daar werkt het allemaal duidelijker en makkelijker hoor .

Iedere gebruiker heeft daar zijn / haar avatar naar eigen vrije keuze , we kunnen er ook makkelijk foto's etc. plaatsen .

Ik heb de beheerder hier al eens de tip gegeven , maar het is niet aan mij wat die er mee doet .

Dank je wel dat mijn inbreng waardeert .

Ztiertje .
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...