Yvonne Geplaatst 5 november 2013 Rapport Share Geplaatst 5 november 2013 Goedemorgen frummers. Gordijnen open, koffie aan het doorlopen, thee aan het trekken. De douche heb ik al gehad, haartjes gedaan, kleurtje op de ogen, ik ben er klaar voor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 november 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 november 2013 Ik zie dat Kaatjekip en Theemuts jarig zijn. Kaatje heeft een blauwe maandag gepost hier, toch benieuwd hoe het met haar gaat. En Theemuts haakte af ongeveer een week voordat ik hier binnenkwam...... Zie dat het er hier tóen ook best heftig aan toe kon gaan:D. Voor allebei een verjaarsblom en de beste wensen. :present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 5 november 2013 Rapport Share Geplaatst 5 november 2013 Morgen vroege vogel Yvonne, lekker koffie!!!!!!!!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 november 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 november 2013 Ja, lekker he Aicha. Goedemorgen overigens. Hoewel groene thee ook heel lekker is en eigenlijk beter... Misschien toch eens gaan proberen of ik daar ook aan kan wennen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 november 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 november 2013 Sterkte dan maar Fruit.... Misschien het overwegen waard naar het noorden te verhuizen? Zit binnen een kwartier op mijn werk in de stad 20 km verderop.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 5 november 2013 Rapport Share Geplaatst 5 november 2013 Yvonne ik heb ook een tijdje aan de groene thee gezeten 's ochtends. Dat is best lekker hoor maar ik begon de koffie op een gegeven moment toch wel te missen. Misschien ook wel omdat ik de rest van de dag alleen maar thee drink. Maar het is een probeerseltje waard natuurlijk. Fruitvlieg wat gaat de tijd snel hè tijdens de vakantie. En eenmaal in het vertrouwde gareel gaat alles gewoon weer door als het oude en lijkt de vakantie al weer een eeuwigheid geleden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 5 november 2013 Rapport Share Geplaatst 5 november 2013 Ook een goede morgen overigens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 november 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 november 2013 Ai.... tis niet de woonplek dus maar zuiver het werk in dit geval... Werkze Fruit.... fijne dag. Ja Aicha, ik denk ook dat ik mijn bakje 's morgens toch wel erg zou missen.... Drink overigens op de dag ook veel thee hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 5 november 2013 Rapport Share Geplaatst 5 november 2013 Werk ze fruitvlieg en ook een fijne dag. Vonneke ben nu trouwen wel aan de caffeïnevrije koffie. Ik drink nog al aardig wat koppen weg 's ochtends en merkte dat ik daar toch wat onrustig van werd. En aan de smaak ben ik al zo gewend dat ik het verschil niet meer proef. Voel me er wel goed bij zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 november 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 november 2013 Ja, cafeïnevrij... heb ik ook nog een poos gedronken. En inderdaad, je went er ook weer gewoon aan hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 5 november 2013 Rapport Share Geplaatst 5 november 2013 Goeiemorgen mensen. Ik heb ontzettend naar gedroomd. Voor mij koffie met cafeine graag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 5 november 2013 Rapport Share Geplaatst 5 november 2013 Morgen Jen, een spannende dag vandaag of niet? Heb je wel geslapen? Ook een goede morgen trouwens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 5 november 2013 Rapport Share Geplaatst 5 november 2013 Bah, als ik naar droom en ik word daarna wakker slaap ik het eerste uur daarna niet meer. Is niet leuk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 5 november 2013 Rapport Share Geplaatst 5 november 2013 Ja Aicha, ik ben nerveus. Ik heb heel goed geslapen. Mijn droom (iemand wilde mijn rechterborst eraf snijden) was pas tegen de ochtend. Mijn man droomde dan weer dat ik vreemd ging. Pfff. Hoe komt hij erbij... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 november 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 november 2013 Ook goedemorgen Jen, lekkere bak nemen dan maar. Ik moet er nu vandoor. Zal voor je duimen vandaag. Proberen de zenuwen van je af te zetten hoor. Jij bent jij .... en ze mogen blij zijn dat jij je in wilt zetten.... Luitjes, maak er een mooie dag van. Later Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 november 2013 Rapport Share Geplaatst 5 november 2013 goeie morgen Jen,. Getver wat een droom zeg. Was je man zeker die je borst eraf wilde snijden zodat je niet meer vreemd kon gaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 5 november 2013 Rapport Share Geplaatst 5 november 2013 Hihi Bol, ja wie weet. Vreselijk he? Wat een vieze ideeën heb ik in mijn onderbewustzijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 5 november 2013 Rapport Share Geplaatst 5 november 2013 Goedemorgen jong en lui DAGPACT Joris Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 5 november 2013 Rapport Share Geplaatst 5 november 2013 Originally posted by: JorisGoedemorgen DAGPACT Jorisquote> Nadialytse albertMirandaNadia Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 november 2013 Rapport Share Geplaatst 5 november 2013 goeiemorgen frummers, na een nachtdienst stoom ik gauw door naar de sauna, slaap ik daar weer lekker warm verder fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 5 november 2013 Rapport Share Geplaatst 5 november 2013 zo, dat begint lekker vandaag. wat een geklooi met dat dagpact. komt hopelijk allemaal goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 5 november 2013 Rapport Share Geplaatst 5 november 2013 DAGPACT Joris Nadia lytse albert Miranda Nadia Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Illy Geplaatst 5 november 2013 Rapport Share Geplaatst 5 november 2013 Hallo goedemorgen iedereen! Ik ben nieuw hier! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
laura Geplaatst 5 november 2013 Rapport Share Geplaatst 5 november 2013 Goedemorgen allemaal, Welkom Illy! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 5 november 2013 Rapport Share Geplaatst 5 november 2013 Welkom Illy, heb je je al voorgesteld bij 'Wie is wie'? Welkom terug Laura Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden