Vocatus Geplaatst 9 april 2021 Rapport Share Geplaatst 9 april 2021 ik haat Anouk dus kijk het nooit meer. Vind voice uk wel briljant en volg ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 9 april 2021 Rapport Share Geplaatst 9 april 2021 Anouk doet niet mee bij de Voice Kids die nu voor de tweede week lopen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 9 april 2021 Rapport Share Geplaatst 9 april 2021 Zojuist zei Bob: Anouk doet niet mee bij de Voice Kids die nu voor de tweede week lopen. ahhh meen je niet Leuk,..wellicht dan kijken. Hey Bob,..kan ik je dan introduceren aan mijn favoriete voice member ooit en de battle? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 9 april 2021 Rapport Share Geplaatst 9 april 2021 Wanneer wordt de Voice UK uitgezonden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 9 april 2021 Rapport Share Geplaatst 9 april 2021 1 minuut geleden zei Vocatus: kan ik je dan introduceren aan mijn favoriete voice member ooit en de battle? Dit begrijp ik niet. Wat bedoel je daarmee? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 9 april 2021 Rapport Share Geplaatst 9 april 2021 1 minuut geleden zei Bob: Dit begrijp ik niet. Wat bedoel je daarmee? Ik volg UK voice niet op tv maar laptop . Dit is de beste battle die ik ooit gehoord heb. Ben ook fan van karl michael: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 9 april 2021 Rapport Share Geplaatst 9 april 2021 4 minuten geleden zei Bob: Wanneer wordt de Voice UK uitgezonden? O, dat is in maart al afgerond als ik het goed zag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 9 april 2021 Rapport Share Geplaatst 9 april 2021 Zojuist zei Bob: O, dat is in maart al afgerond als ik het goed zag. Luister aub ff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 9 april 2021 Rapport Share Geplaatst 9 april 2021 Nog keer geluisterd hahaa,..briljant Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 9 april 2021 Rapport Share Geplaatst 9 april 2021 Mwah. Ik ben niet zo enthousiast als jij. Wel gaaf, maar niet zo origineel in mijn beleving. Maar laat je enthousiasme niet door mij verzieken hoor. Vocatus reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 april 2021 Rapport Share Geplaatst 16 april 2021 goeienavond saam Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 16 april 2021 Rapport Share Geplaatst 16 april 2021 Goeie avond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 16 april 2021 Rapport Share Geplaatst 16 april 2021 Goedenavond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 16 april 2021 Rapport Share Geplaatst 16 april 2021 Goedenavond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 april 2021 Rapport Share Geplaatst 16 april 2021 potje kwartetten intussen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 april 2021 Rapport Share Geplaatst 16 april 2021 mooi haar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 16 april 2021 Rapport Share Geplaatst 16 april 2021 Gezellig zo samen. Ik pobeerde net "even" de bij te lezen. Alleen de pubquiz liep ik al 5 pagina's achter. Niet meer bij te houden hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 16 april 2021 Rapport Share Geplaatst 16 april 2021 Trotse moeder hier, leuk. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 april 2021 Rapport Share Geplaatst 16 april 2021 vroegah waren er dagdraden tussen de 25/30 blz Bob minder onderafdelingen, maar ohoh wat een tijd als je alles wilt lezen nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 16 april 2021 Rapport Share Geplaatst 16 april 2021 Hoe oud is dit meisje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 16 april 2021 Rapport Share Geplaatst 16 april 2021 12 lijkt jonger. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 16 april 2021 Rapport Share Geplaatst 16 april 2021 (bewerkt) Ja, ze ziet er jonger uit maar zit al op het gymnasium. 16 april 2021 bewerkt door Bob Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 16 april 2021 Rapport Share Geplaatst 16 april 2021 Hoogbegaafd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 16 april 2021 Rapport Share Geplaatst 16 april 2021 Even koffie maken. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 april 2021 Rapport Share Geplaatst 16 april 2021 dubbel gehandicapped (grapje) knap, mooie stem ook nog maar wat deed Ilse dat leuk, haar een kans geven met Snelle te zingen samen daar zal ze verguld mee zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden