lady jane Geplaatst 2 april 2021 Rapport Share Geplaatst 2 april 2021 heb je vast andere talenten Cleo maar mensen met autisme hebben toch vaak juist een heel goed gevoel voor geluid? of hyper sensitief dan toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 april 2021 Rapport Share Geplaatst 2 april 2021 ik vind die trotse ouders en fam. zo leuk altijd hier heel anders dan bij de volwassenen vinden jullie niet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 2 april 2021 Rapport Share Geplaatst 2 april 2021 Ja is ook zo. Veel vrolijker. Al gaar dit niet goed... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 2 april 2021 Rapport Share Geplaatst 2 april 2021 Ja, veel ontspannener. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 2 april 2021 Rapport Share Geplaatst 2 april 2021 Dit vind ik wel sneu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 april 2021 Rapport Share Geplaatst 2 april 2021 zielig, maar ja dat hoort er ook bij ze doen het wel lief Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 2 april 2021 Rapport Share Geplaatst 2 april 2021 Opa is eng. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 april 2021 Rapport Share Geplaatst 2 april 2021 ach dat broertje huilt mee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 2 april 2021 Rapport Share Geplaatst 2 april 2021 Heel sneu inderdaad, temeer daar hij in het begin zei dat hij iedereen zou laten zien hoe goed hij is. Het zelfbeeld is dus behoorlijk teruggefloten hier. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 april 2021 Rapport Share Geplaatst 2 april 2021 mijn zoon wel maar kan zelf niet zingen dat ik weet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 2 april 2021 Rapport Share Geplaatst 2 april 2021 Wow dat haar! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 april 2021 Rapport Share Geplaatst 2 april 2021 we zien de moeder niet he ik vond ze een beetje te braaf/gemaakt benieuwd naar het zingen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 2 april 2021 Rapport Share Geplaatst 2 april 2021 Erg leuk! Ik denk dat het oudste meisje een andere papa ooit had en dat het jongere meisje genetisch van hem is. Maar natuurlijk is hij nu de zorgzame vader van alle twee! lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 april 2021 Rapport Share Geplaatst 2 april 2021 (bewerkt) nou die heeft ook geen gebrek aan zelfvertrouwen 2 april 2021 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 2 april 2021 Rapport Share Geplaatst 2 april 2021 Ze is wel.goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 april 2021 Rapport Share Geplaatst 2 april 2021 soort van wonderkind Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 2 april 2021 Rapport Share Geplaatst 2 april 2021 12 jaar en in 3 gymnasium.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 2 april 2021 Rapport Share Geplaatst 2 april 2021 Nu denk ik dat mini op die leeftijd al op de universiteit zit. lady jane, nancy en Quinn reageerden hierop 1 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 april 2021 Rapport Share Geplaatst 2 april 2021 tja, en ze wéét het ook maar al te goed ook ik weet niet zo goed van ik van zo'n meisje moet denken, maar ze zou zo maar kunnen winnen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 2 april 2021 Rapport Share Geplaatst 2 april 2021 Nee hoor, beter van niet! lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 april 2021 Rapport Share Geplaatst 2 april 2021 dat was mijn 1e viool☺ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 april 2021 Rapport Share Geplaatst 2 april 2021 ha Bob, iemand voor jou? Grungen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 2 april 2021 Rapport Share Geplaatst 2 april 2021 Ja, leuke enthousiaste knul. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 2 april 2021 Rapport Share Geplaatst 2 april 2021 Keer wat anders, hou er wel van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 april 2021 Rapport Share Geplaatst 2 april 2021 geweldig, en Sanne ook leuke keus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden