Bob Geplaatst 12 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2021 Vind ik ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2021 mooi ik ken eigenlijk niets van Justin Bieber Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 12 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2021 Deze heeft voor een amateur een heel goed niveau maar mist de quasi professionele uistraling die je eigenlijk mag verwachten, vind ik. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 12 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2021 Bieber is als kindster rond zijn 15e erg populair geweest maar je hoort nu niet veel meer van hem. Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2021 hij heeft zijn smartphone weg gedaan las ik pas en is in de heer, las ik eerder Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2021 ik lees veel te veel in coronatijd haha echt verschrikkelijk soms Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2021 niet mooi doe mij maar Tina zelf te veel geschreeuw Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 12 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2021 Ik miste ook wat bij Channah Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2021 nee he, Jasper weer door nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 12 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2021 Dat snap ik ook niet Tja, vreemde uitslag. Maar goed, dit was het weer, fijne avond nog allemaal! Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 12 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2021 (bewerkt) Ja heel verbazend. Was dat gebaseerd op de publiekskeuzen? 12 maart 2021 bewerkt door Bob lady jane en nancy reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2021 tot de volgende! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2021 (bewerkt) ja Bob, net als vorige week kiezen ze voor de underdog/beetje vals sentiment ben ik bang (met de nadruk op vals hihi) 12 maart 2021 bewerkt door lady jane nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 12 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2021 (bewerkt) Wel democratisch zullen we dan maar zeggen. Maar bij de 2e Kamerverkiezingen volgende week zie ik dat nog niet gebeuren dat mensen voor underdogs gaan kiezen omdat die anders zielig zouden zijn. Hihi 12 maart 2021 bewerkt door Bob nancy, Smaragd en lady jane reageerden hierop 1 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 19 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2021 Goedenavond! Zitten we weer klaar? lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2021 nr. 2 present, net op tijd niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 19 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2021 hoi hoi niks en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 19 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2021 Goedenavond, ik ben er ook! lady jane en niks reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 19 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2021 Jammer, want ik vindt hem zo leuk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 19 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2021 Hey @Cleo66 gezellig! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 19 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2021 Kloten reclame. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 19 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2021 Ik hoop dat hij wel door mag.. Hoi Cleo! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2021 ja jammer, ik had er ook meer van verwacht het maakt toch wel degelijk uit wat goed bij je past he ha Nance en Cleo, en Bob ook, vijf is wel lekker luxe. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 19 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2021 Mini kijkt ook. Slapen is voor watjes vindt ze! nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 19 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2021 Maar ze gaat haar bedje weer in. Melkbar gesloten voorlopig. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden