niks Geplaatst 6 december 2019 Rapport Share Geplaatst 6 december 2019 2 minuten geleden zei lady jane: ja en zij heeft er echt kijk op Ik dus niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 december 2019 Rapport Share Geplaatst 6 december 2019 oh ja dit is van lady Gaga, toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 6 december 2019 Rapport Share Geplaatst 6 december 2019 Moet je mij niet vragen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 6 december 2019 Rapport Share Geplaatst 6 december 2019 ik vind het wel tijd worden voor de battles.. al dat nieuwe talent gaat me wat vervelen. Erg hè? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 december 2019 Rapport Share Geplaatst 6 december 2019 yess! hoi Koh, ik vind de blind auditionas juist het leukste want bij de battles is het bijna niet kiezen wie weg moet maar het hoort erbij he anders is er nooit een winnaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 december 2019 Rapport Share Geplaatst 6 december 2019 waylon Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 6 december 2019 Rapport Share Geplaatst 6 december 2019 Helaas Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 december 2019 Rapport Share Geplaatst 6 december 2019 nou zeg, dit verdient beter Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 6 december 2019 Rapport Share Geplaatst 6 december 2019 Hoi Koh Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 6 december 2019 Rapport Share Geplaatst 6 december 2019 Tja, ik vond het wat schreeuwerig als ze volume aanzette. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 6 december 2019 Rapport Share Geplaatst 6 december 2019 sja.. altijd wel interessant wat ze met hun handen doen tijdens het zingen. Ik weet dat ik op de verkeerde dingen let. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 6 december 2019 Rapport Share Geplaatst 6 december 2019 O ja, hoi allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 december 2019 Rapport Share Geplaatst 6 december 2019 nee dat viel mij ook op, zenuwen maar ze kon wel zingen, ik houd ook wel van dat rauwe maar wat Waylon zei klopte wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 december 2019 Rapport Share Geplaatst 6 december 2019 wow dit wordt nog knallen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 december 2019 Rapport Share Geplaatst 6 december 2019 haha hardstikke vals Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 december 2019 Rapport Share Geplaatst 6 december 2019 oh my god Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 6 december 2019 Rapport Share Geplaatst 6 december 2019 Hallo Kohtje. Deze is wel mooi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 6 december 2019 Rapport Share Geplaatst 6 december 2019 sjeee.. kramp in m'n tenen lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 6 december 2019 Rapport Share Geplaatst 6 december 2019 Ja werd erg vals. Vergat op versturen te tikken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 6 december 2019 Rapport Share Geplaatst 6 december 2019 o niks, smaken verschillen. Gelukkig maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 6 december 2019 Rapport Share Geplaatst 6 december 2019 Ook weer niks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 december 2019 Rapport Share Geplaatst 6 december 2019 de intercity gaat er langzaam bij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 december 2019 Rapport Share Geplaatst 6 december 2019 haar stem is wel prima Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 6 december 2019 Rapport Share Geplaatst 6 december 2019 Heb er ook weinig verstand van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 6 december 2019 Rapport Share Geplaatst 6 december 2019 Ik moet hier helemaal niet naar kijken. In elk geval geen mening hebben. Wat weet ik nou van zingen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden