nancy Geplaatst 29 november 2019 Rapport Share Geplaatst 29 november 2019 Ja Myle, net afgelopen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 29 november 2019 Rapport Share Geplaatst 29 november 2019 Ik wil volgende week ook meekijken. Ik kijk amper tv dus wist eigenlijk niet dat the voice vandaag was. Maar zoals ik jullie las vanavond is het gewoon heel leuk. En fijne afleiding. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 29 november 2019 Rapport Share Geplaatst 29 november 2019 Anouk schijnt zelf ook wel best naast haar schoenen te lopen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 november 2019 Rapport Share Geplaatst 29 november 2019 Ik was op pad helaas voor TVOH en was vergeten dat door te geven het kan niet elke week raak zijn he, zag gelukkig dat jullie het goed hadden☺ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 6 december 2019 Rapport Share Geplaatst 6 december 2019 Lieve mensen, ik kom vanavond niet, ben wat forummoe. Veel kijkplezier gewenst! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 6 december 2019 Rapport Share Geplaatst 6 december 2019 Volgende keer weer wel @nancy, hoop ik. Ik zit vast klaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 6 december 2019 Rapport Share Geplaatst 6 december 2019 (Vreselijk trouwens, die GTST die er aan voorafgaat. Ik kan me nog wel voorstellen dat het leuk is als je het verhaal gevolgd gebt, maar zo'n stukje zonder context is 3x niks. Waar winden ze zich helemaal over op, denk ik dan. Ga liever iets leuks doen.) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 december 2019 Rapport Share Geplaatst 6 december 2019 Hoihoi, ja ook net GTST geprobeerd te negeren en intussen op FB een leuk filmpje kijken haha. nou we beginnen redelijk goed al. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 december 2019 Rapport Share Geplaatst 6 december 2019 het lijkt wel steeds meer om de jury te gaan, kompetitie, getver Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 6 december 2019 Rapport Share Geplaatst 6 december 2019 Ja, nou beginnen die ook al voor de camera te gaan ruziën. Zou het door het weer komen of door de feestdagen of zo? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 december 2019 Rapport Share Geplaatst 6 december 2019 ik weet het niet Bob soms is het aandacht trekken lijkt het wel, maar ik denk dat er nu achter de schermen wel veel meer speelt en dan komt het er toch uit nouja, nu de kleindochter van Koos Alberts, ben benieuwd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 december 2019 Rapport Share Geplaatst 6 december 2019 ach sneu he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 6 december 2019 Rapport Share Geplaatst 6 december 2019 Lijkt me wel hard als je daar staat en er draait niemand. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 december 2019 Rapport Share Geplaatst 6 december 2019 ja maar ze moeten wel selectief zijn natuurlijk en de boel een beetrje verdelen onderling Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 6 december 2019 Rapport Share Geplaatst 6 december 2019 (bewerkt) Dat is ook waar, ja. 6 december 2019 bewerkt door Bob Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 december 2019 Rapport Share Geplaatst 6 december 2019 die lil kleine heeft niks eigens he geen humor, geen uitgesproken mening hij praat na of zegt niks soms denk ik, wat doe jij daar eigenlijk heb jij dat ook? of ben ik soort van allergisch voor die knu? Kohtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 6 december 2019 Rapport Share Geplaatst 6 december 2019 (bewerkt) In zekere zin is dat ook een vorm van bescheidenheid omdat hij zich jonger en minder ervaren voelt dan de anderen misschien. Dat pleit dan weer voor hem. Soms wordt hij trouwens wel degelijk enthousiast en geestig, als een van de deelnemers hem echt aanspreekt. Het zijn verschillende juryleden die verschillende genres vertegenwoordigen, en dat is goed. 6 december 2019 bewerkt door Bob lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 6 december 2019 Rapport Share Geplaatst 6 december 2019 Zitten Anouk en Ali weer tegen elkaar te vitten. Bah. Maar hij kiest bewust. Goed zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 december 2019 Rapport Share Geplaatst 6 december 2019 en ik hoorde een mening van kleine nu wel haha ja die andere twee botsen behoorlijk ik vind het wel wat hebben ergens maar het gaat wel om de deelnemers natuurlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 december 2019 Rapport Share Geplaatst 6 december 2019 aparte stem wel maar slecht verstaanbaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 december 2019 Rapport Share Geplaatst 6 december 2019 mooi dit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 6 december 2019 Rapport Share Geplaatst 6 december 2019 Ja! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 december 2019 Rapport Share Geplaatst 6 december 2019 ze past bij Anouk ik hoop dat de kaas niet afleidt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 december 2019 Rapport Share Geplaatst 6 december 2019 maar ja ik ben anouk-fan nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 6 december 2019 Rapport Share Geplaatst 6 december 2019 (bewerkt) Mee eens (dat ze bij Anouk past). Ben benieuwd wie ze kiest. 6 december 2019 bewerkt door Bob verduidelijking Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden