lady jane Geplaatst 16 november 2018 Rapport Share Geplaatst 16 november 2018 ik ook, maar ik ben een beetje anti lil kleine Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 16 november 2018 Rapport Share Geplaatst 16 november 2018 Is het niet wat onbeleefd om zo met zijn allen met je rug naar iemand te gaan zitten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 16 november 2018 Rapport Share Geplaatst 16 november 2018 .. en ze praten er ook doorheen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 november 2018 Rapport Share Geplaatst 16 november 2018 ach sneu he als het niet echt lukt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 16 november 2018 Rapport Share Geplaatst 16 november 2018 Dat hoort zo @Reacher Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 november 2018 Rapport Share Geplaatst 16 november 2018 af en toe lijkt het meer om de jury te gaan dan over de voice zangers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 16 november 2018 Rapport Share Geplaatst 16 november 2018 Als ik kon zingen en mee zou doen (hahahahaha....) zou ik zeker voor Anouk gegaan. Als ze niet zou draaien zou dat voor mij al reden zijn om eventueel wel gedraaiden niet te kiezen en een andere carrière kiezen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 16 november 2018 Rapport Share Geplaatst 16 november 2018 Ik ben ook anti lil . Aan de andere kant, ik zag ooit een uitgebreid interview met hem en toen was het een hele sympathieke jongen. Nu iets te popie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 16 november 2018 Rapport Share Geplaatst 16 november 2018 voetal is ook ezig nog 0-0 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 16 november 2018 Rapport Share Geplaatst 16 november 2018 Ja Anouk is geweldig!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 november 2018 Rapport Share Geplaatst 16 november 2018 ik mis Miss Montreal best wel nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 16 november 2018 Rapport Share Geplaatst 16 november 2018 Zojuist zei lady jane: af en toe lijkt het meer om de jury te gaan dan over de voice zangers Dat zegt wat over de kwaliteit van de meeste deelnemers.. ben ook nog niet echt onder de indruk. Dat verklaart ook wel een beetje m'n vele berichten hier.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 16 november 2018 Rapport Share Geplaatst 16 november 2018 1 minuut geleden zei Lars: voetal is ook ezig nog 0-0 Ben je de B kwijt.. ik heb problemen met de L. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 16 november 2018 Rapport Share Geplaatst 16 november 2018 ik zou voor die lil kiezen of lul hoe je hem noemen wil Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 16 november 2018 Rapport Share Geplaatst 16 november 2018 Ik heb dorst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 16 november 2018 Rapport Share Geplaatst 16 november 2018 Gezonde dorst he een frisdrank graag doe maar een rivella Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 16 november 2018 Rapport Share Geplaatst 16 november 2018 Oh Koh, in de voŕige twee afleveringen zaten écht goede kandidaten!! Ik wacht gewoon, er komt vast nog wel een hele goede.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 november 2018 Rapport Share Geplaatst 16 november 2018 (bewerkt) ze past bij beiden niet ben ik bang maar dan maar voor Ali, die geeft nog ietwat inhoudelijk advies> lil zegt; het was best goed, nou dat wil je horen zeg pfffft 16 november 2018 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 16 november 2018 Rapport Share Geplaatst 16 november 2018 Alweer reclame wie haalt wat drinken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 16 november 2018 Rapport Share Geplaatst 16 november 2018 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 16 november 2018 Rapport Share Geplaatst 16 november 2018 Kun je even vooruit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 november 2018 Rapport Share Geplaatst 16 november 2018 ik heb niks helaas wel oude Goudse kaas lekker naast die van Taat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 16 november 2018 Rapport Share Geplaatst 16 november 2018 Dank je @Reacher Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 16 november 2018 Rapport Share Geplaatst 16 november 2018 Wat en je toch een lieverd @lady jane geeft alleen wat ouwe kaas Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 november 2018 Rapport Share Geplaatst 16 november 2018 om 21.50 u schakel ik over naar Canvas, mooie film met Helen Mirren dus ik zal jullie bordjes niet helemaal leeg eten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden