lady jane Geplaatst 22 januari 2021 Rapport Geplaatst 22 januari 2021 hoihoi dames, ik hoop dat ie Anouk kiest heb wel met Jan te doen, die hangt er maar een beetje bij meestal en ja die Chantal, ik vind haar outfit al weken niks maar iemand zal wel gezegd hebben dat het haar goed staat denk ik anders had ze wel een keer iets anders uit de kast getrokken
niks Geplaatst 22 januari 2021 Rapport Geplaatst 22 januari 2021 Ja hoor, ze heeft er niet veel last van gehad. Het was afgelopen week even weer zoeken naar ritme. Bedoel, geen thuiszorg meer, maar ze werd wel steeds wakker. Gaat nu weer beter gelukkig. Maja, nancy en lady jane reageerden hierop 3
nancy Geplaatst 22 januari 2021 Rapport Geplaatst 22 januari 2021 Hoi Jane! Ja, Jan past er toch eigenlijk ook niet tussen. Maar ook de kandidaten ( ook bij de Kids) worden gestyled door o.a. WE. Vreselijk....
lady jane Geplaatst 22 januari 2021 Rapport Geplaatst 22 januari 2021 yess Anouk ja het is geen reclame voor WE de kandidaten hebben weinig inspraak hoorde ik via dochter toen een medestudente meedeed zij voelde zich niet echt thuis in wat ze moest dragen
nancy Geplaatst 22 januari 2021 Rapport Geplaatst 22 januari 2021 Ook Chantal zal er niks over te zeggen hebben. Hoera, hij kiest voor Anouk. Fijn dat het met Niksy goed gaat, die prikjes kunnen nog wel eens voor een reactie zorgen. Ach, wat is ze eigenlijk nog klein he, 6 pond toch??
lady jane Geplaatst 22 januari 2021 Rapport Geplaatst 22 januari 2021 dit is niks voor Anouk lijkt me haha
niks Geplaatst 22 januari 2021 Rapport Geplaatst 22 januari 2021 Ja bijna 6 en half pond. Het is wel lekker dat ze lang de newborn kleertjes aan kan. Ze blijft zo nog wel lekker baby. nancy en lady jane reageerden hierop 2
nancy Geplaatst 22 januari 2021 Rapport Geplaatst 22 januari 2021 Ja inderdaad Niks, mijn kinderen waren al rond de 8 pond bij de geboorte, de een er net onder, de ander er ruim boven. Wat een verschil dan, he...
nancy Geplaatst 22 januari 2021 Rapport Geplaatst 22 januari 2021 Hmmmm...ik vond dit kwartet niet zo leuk.. lady jane reageerde hierop 1
lady jane Geplaatst 22 januari 2021 Rapport Geplaatst 22 januari 2021 ja t gaat allemaal al vlug genoeg hoor meis ik zat vanmiddag op FB weer verzaligd naar zo serie babyfilmpjes te kijken haha nancy reageerde hierop 1
lady jane Geplaatst 22 januari 2021 Rapport Geplaatst 22 januari 2021 nou die cross road is duidelijk nu haha
nancy Geplaatst 22 januari 2021 Rapport Geplaatst 22 januari 2021 Dit is ook niet echt wat mij aantrekt. Twee weken geleden was er ook zo'n shitaflevering , ik mag toch hopen dat we nog wel wat te horen krijgen. Vorige week met die twee jongens (apart van elkaar) was een topavond!
lady jane Geplaatst 22 januari 2021 Rapport Geplaatst 22 januari 2021 er lijkt nog n echt talent te komen gelukkig
lady jane Geplaatst 22 januari 2021 Rapport Geplaatst 22 januari 2021 en hij heeft nog hersens ook; Anouk (mijn favo, maar dat was ook al wel duidelijk haha)
nancy Geplaatst 22 januari 2021 Rapport Geplaatst 22 januari 2021 Jaaaaaa, dit was wel erg mooi! Plaatsgenoot. lady jane reageerde hierop 1
nancy Geplaatst 22 januari 2021 Rapport Geplaatst 22 januari 2021 Mijn favo ook! Dat was het weer. Tot volgende week .
lady jane Geplaatst 22 januari 2021 Rapport Geplaatst 22 januari 2021 mooi om zo te eindigen tot volgende keer nancy reageerde hierop 1
Bob Geplaatst 29 januari 2021 Rapport Geplaatst 29 januari 2021 Battles vandaag. Wie wordt er naar huis gestuurd?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden