AlbertRemmo Geplaatst 18 maart 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 maart 2016 begon aan mezelf te twijfelen, ineens iedereen weg toen ik binnen kwam Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 18 maart 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 maart 2016 Kaas is nog niet op hoor Nancy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 18 maart 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 maart 2016 en pauze alweer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 18 maart 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 maart 2016 tja en zo loop je elkaar mis, geeft niet hoor want haar kaasjes heb ik inmiddels gejat Ach volgende keer misschien weer compleet en gezellig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 16 november 2018 Rapport Share Geplaatst 16 november 2018 Vanavond weer kijken. Ik zorg voor de chips kaas en dipsaus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
IJsvogel Geplaatst 16 november 2018 Rapport Share Geplaatst 16 november 2018 Oooh gezellig, ik bak zo ff wat bitterballen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 16 november 2018 Rapport Share Geplaatst 16 november 2018 Gezellig ik heb de koffie klaar laten we daar maar mee beginnen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 16 november 2018 Rapport Share Geplaatst 16 november 2018 Heb je ook ergens koffiemelk? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 16 november 2018 Rapport Share Geplaatst 16 november 2018 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 16 november 2018 Rapport Share Geplaatst 16 november 2018 Yo. Dank je. Een wolkje is genoeg hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 16 november 2018 Rapport Share Geplaatst 16 november 2018 Verheug me al weer op de ongezouten meningen van Anouk. Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 16 november 2018 Rapport Share Geplaatst 16 november 2018 Ja leuk mens die anouk Kohtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 16 november 2018 Rapport Share Geplaatst 16 november 2018 Heeeeee wat leuk, opnieuw leven hier! Ik kijk ook straks! Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 16 november 2018 Rapport Share Geplaatst 16 november 2018 ha, nancy. Jij bent een oudgediende voicedraadjekijker, hè? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 16 november 2018 Rapport Share Geplaatst 16 november 2018 Jaaa inderdaad Koh! Kohtje en Lars reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 16 november 2018 Rapport Share Geplaatst 16 november 2018 Ik kan er nooit echt m'n aandacht bij houden. Zit ondertussen wat de googlen, van alles en nog wat en ondertussen op de achtergrond The Voice. Ben nu bijvoorbeeld allerlei artikeltjes en filmpjes aan het lezen en kijken over het afwerken en maken van wanden. Wil in de garage die erg groot is een hoek van vijf bij drie meter gaan afschermen om er een houtwerkplaatsje te maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 november 2018 Rapport Share Geplaatst 16 november 2018 hoihoi Voicers, leuk om niet "alleen" te kijken weer. nancy en Lars reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 16 november 2018 Rapport Share Geplaatst 16 november 2018 Hier, wat bitterballen en mosterd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 16 november 2018 Rapport Share Geplaatst 16 november 2018 (bewerkt) Mmmmm...........vind het niet echt geweldig. 16 november 2018 bewerkt door nancy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 16 november 2018 Rapport Share Geplaatst 16 november 2018 Ja, jij hoort hier ook wel thuis, lady. 't Is lang geleden dat ik 's avonds nog zo laat aan dit forum 'gekluisterd' zat.. En nu automatisch eigenlijk ook wel aandachtiger naar the Voice kijk... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 16 november 2018 Rapport Share Geplaatst 16 november 2018 Nou nancy, daar gaat je anonimiteit.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 16 november 2018 Rapport Share Geplaatst 16 november 2018 Hahaha, ach, geen mens die hier kijkt en anders maar wel . Jeetje nu al reclameeeee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 16 november 2018 Rapport Share Geplaatst 16 november 2018 Dank je voor de bitterballen, nancy. Die van IJsvogel zullen wel verpieterd zijn ondertussen.. waar is IJsvogel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 november 2018 Rapport Share Geplaatst 16 november 2018 wel humor; zuid korea wij hebben wel de WK gehaald☺ maar zingen, mwoi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 16 november 2018 Rapport Share Geplaatst 16 november 2018 4 minuten geleden zei Kohtje: Ja, jij hoort hier ook wel thuis, lady. 't Is lang geleden dat ik 's avonds nog zo laat aan dit forum 'gekluisterd' zat.. En nu automatisch eigenlijk ook wel aandachtiger naar the Voice kijk... Komt doordat mijn vrouw vanavond niet thuis is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden