Yvonne Geplaatst 8 november 2013 Rapport Share Geplaatst 8 november 2013 Goedemorgen frummers. Laatste werkdag van de week en dan is het weekend Zat net even terug te lezen.... Jen, wie is G??? Ben niet nieuwsgierig hoor, wil alleen wel graag alles weten;) Zag dat Kirk de avondploeg alweer verblijdde met een bezoekje. Nou ja: verblijden? Eergisteren kwam je aanwaaien omdat je hier mensen zocht Kirk. Gisteren ..... om weer even ouderwets negatief te doen? Jammer dat je je toch telkens weer zo onaardig uitlaat over het forum. Gewoon niet komen hier en zeker niet lezen Kirk, is denk ik beter voor jouw gemoedsrust. Joop aan het afscheid nemen hier. Als dat op dezelfde manier gaat als waarop ik keer op keer afscheid van de sigaretten heb genomen.... Wijfie's zus komt. Is dat diezelfde zus waar je de laatste tijd constant mee overhoop ligt? Is het wel zo verstandig dan dat zij een paar dagen komt? Als ik dan lees hoe jij oordeelt over haar partnerkeuze en haar manier van leven zouden het wel eens heel moeizame en dagen kunnen worden Wijfie. Daarnaast geef je aan dat je gewoon vindt dat zij er voor jou moet zijn.... Die dingen kun je gewoon niet eisen van een ander... Voor mijn gevoel ligt de ruzie al bij de voordeur op de loer Wijfie :$ En dat is iets waar je nu uiteraard helemaal geen behoefte aan hebt. Marjo, wijze woorden de laatste tijd. Fijn te zien dat je, misschien af en toe moeizaam worstelend, boven komt. Hoe is het met de boom, al in stukjes of is het niet te doen met het zaagje? Zo, en dan nu eindelijk een bak koffie uiteraard. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 8 november 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 november 2013 Koffie en thee staan in de warmhoudkannen. Ik ga even hier boterhammetjes smeren voor tussen de middag... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 8 november 2013 Rapport Share Geplaatst 8 november 2013 Goedemorgen Yvonne! Ik lust ook wel een kopje. G stond voor God, het was gewoon een reactie op Marjo. Teleurstellend he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 8 november 2013 Rapport Share Geplaatst 8 november 2013 Goedemrorgen, een boterhammetje hagelslag heb ik in de aanbieding. Chocola is toch best bijzonder spul. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 8 november 2013 Rapport Share Geplaatst 8 november 2013 Best wel rare uitdrukking, tussen de middag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 8 november 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 november 2013 Hihi... klopt Jaap, kaas tussen de boterhammen voor tussen de middag:D Gek ja. Ook goedemorgen overigens. En ook Jen natuurlijk. En inderdaad... saaaaai die G op die manier, hahaha. Ik ga de boel hier afsluiten en richting werk. Fijne dag jullie. (overigens, je was toch al begonnen met het vrijwilligerswerk Jen? Leuk/mooi/fijn? ) Nu echt weg.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 8 november 2013 Rapport Share Geplaatst 8 november 2013 Ik ben der ook weer vandoor... Tussen de ochtend is weer voorbij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 8 november 2013 Rapport Share Geplaatst 8 november 2013 Ha goedemorgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 8 november 2013 Rapport Share Geplaatst 8 november 2013 Het werk is heel bevredigend, Yvonne. Ik leer er ook veel mee bij. Echt blij dat ik dit gevonden heb! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 8 november 2013 Rapport Share Geplaatst 8 november 2013 Fijne dag Yvonne en Jaap! En dag An. Jij klinkt goed gezind! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 november 2013 Rapport Share Geplaatst 8 november 2013 Goeie morgen Kanjers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 november 2013 Rapport Share Geplaatst 8 november 2013 Ik geloof het wel Akkie, ik zal ff kijken. Ik geloof dat Vonnie een hele grote pot gezet heeft. Goeie morgen trouwens. Oei Sowhat, dat zal niet makkelijk voor je worden. Sterkte meis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 november 2013 Rapport Share Geplaatst 8 november 2013 oei Sowhat, afgelopen of komende nacht?> en goeiemorgen frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 november 2013 Rapport Share Geplaatst 8 november 2013 gisteravond het zoutvaatje gevuld; die is nu vol, maar overal en nergens lag bijna net zo'n hoeveelheid. Beteknt gemorst zou niet dat er ruzie komt? arme katten dan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 8 november 2013 Rapport Share Geplaatst 8 november 2013 Een afgesloten periode dus, sowhat. Hoe oud is hij? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 8 november 2013 Rapport Share Geplaatst 8 november 2013 Oh, en direct een leeg huis. Dat zal wel een aanpassing zijn. 21 is wel een mooie leeftijd om zelfstandig te worden... Je zal er vast van gaan genieten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 8 november 2013 Rapport Share Geplaatst 8 november 2013 Goedemorgen forumgenoten, ik pak snel een bak koffie van Yvonne (als die nog niet op is tenminste) en ga even snel bij lezen en daarna een RH. Overigens is er tegenwoordig bijna overal een ... DE BAAS van TACTIVE voor. Gisteren hoorde ik van mijn case-manager van tactus dat er nu ook een ROKEN DE BAAS site is van TACTUS. Je kunt daar ook onder begeleiding van TACTIVE een 6 weken duurend programma volgen met begeleiding en er is een forum als deze op komst. Misschien een hint voor de mensen die nog willen stoppen met roken? Althans ik denk dat ik me ga opgeven Laterssssss..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 november 2013 Rapport Share Geplaatst 8 november 2013 dan wordt het hier nog stiller zekers? Moet ik eerst gaan roken om jullie weer te lezen/schrijven:angry: etendebaas is er ook trouwens zo gauw afsluiten en naar de volley anders moet ik forumdebaas oprichten ik sta al bekend als altijd te laat/net op tijd komt door jullie:D Maandag zal ik wel ruim op tijd zijn voor de spinning. dat wordt een afkickdagje oftewel detoxen. fijne dag frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 november 2013 Rapport Share Geplaatst 8 november 2013 Veel plezier vandaag Jane. Zo en ik ga ook afsluiten. Weer een dagje ambulance draaien. Later Kanjers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 8 november 2013 Rapport Share Geplaatst 8 november 2013 Goh ja, maandag, dat wordt een moeilijke dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 8 november 2013 Rapport Share Geplaatst 8 november 2013 Wel, wel, een beetje laat maar wie er nog is nog een goedemorgen. Misschien is het een idee om 'VerslavingdeBaas' op te richten? Lees dat we weer over gaan op een nieuwe Forum platform? DAGPACT: Joris Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wimmelt Geplaatst 8 november 2013 Rapport Share Geplaatst 8 november 2013 Goedemorgen allemaal! Ik gaan er weer voor! DAGPACT Joris Wimmelt Tot later Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wimmelt Geplaatst 8 november 2013 Rapport Share Geplaatst 8 november 2013 Ik ga ervoor bedoel ik natuurlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ztiertje Geplaatst 8 november 2013 Rapport Share Geplaatst 8 november 2013 Foutje bedankt ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ztiertje Geplaatst 8 november 2013 Rapport Share Geplaatst 8 november 2013 Originally posted by: JorisWel, wel, een beetje laat maar wie er nog isnog een goedemorgen.Misschien is het een idee om 'VerslavingdeBaas' op te richten?Lees dat we weer over gaan op een nieuwe Forum platform?DAGPACT: Jorisquote> Misschien is het een nog veel beter idee om 'de haagsestaatsmaffiosadeBaas' op te richten?Dat is wel heel brood nodig , wat mij betreft .Ik word echt deft en deft ziek van die gasten ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden