bolletje Geplaatst 10 november 2013 Rapport Share Geplaatst 10 november 2013 Zo dat is dat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 10 november 2013 Rapport Share Geplaatst 10 november 2013 Goedemorgen Bolletje, wat bedoel je met dat is dat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 november 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 november 2013 Ik kon net geen draadje aanmaken Aich, en toen ineens wel. Dacht dat het aan mij lag maar er is iets vreemds aan de hand op het forum. (Fluisterend) Volgens mij spookt het hiero:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 10 november 2013 Rapport Share Geplaatst 10 november 2013 Laat deze maar lekker zakken dan..... draadje van Jen komt dan vanzelf bovenaan... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 10 november 2013 Rapport Share Geplaatst 10 november 2013 Hihi zat ik net op het draadje van Jen, kan ik het nu niet meer vinden. Volgens mij spookt het echt hier. Brr....geloof niet in spoken maar geloof dat ze er nu toch echt wel zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 10 november 2013 Rapport Share Geplaatst 10 november 2013 dat draadje staat precies hieronder Aicha: zaterdag 10 november... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 10 november 2013 Rapport Share Geplaatst 10 november 2013 Goedemorgen op deze spookzondag! Dagpact Tatum Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 10 november 2013 Rapport Share Geplaatst 10 november 2013 Tatum je zit op de verkeerde draad. Je moet naar Zaterdag 10 november. Ook een goedemorgen overigens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 10 november 2013 Rapport Share Geplaatst 10 november 2013 En zo zakt dit draadje noooooooit naar onderen, ik geef het op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 november 2013 Rapport Share Geplaatst 10 november 2013 goeiemorgen frummers was er vroeger niet een band Spooky's day off? dit wordt onze afkickdag he hebben jullie ook al de bibbers aan ontwenningsverschijnselen? Ik probeerde gisteren te minderen maar dat is toch wel lastig. gewoon cold turkey morgen dan maar en aan de yerba thee gaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 november 2013 Rapport Share Geplaatst 10 november 2013 en hoe is het met jou Hots heb je nu de opname achter de rug of heb ik postings van je gemist? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 november 2013 Rapport Share Geplaatst 10 november 2013 ik lees net dat de EU ook al onze chocoladesigaretten wil gaan verbieden. Daar gaat mijn laatste verslaving:$ het moet niet gekker worden he ik zou nog bijna op Wilders gaan stemmen anders. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 10 november 2013 Rapport Share Geplaatst 10 november 2013 Goedemorgen beste Frummers DAGPACT + DAGPACT 'FORUM UIT DE LUCHT' Tatum Joris Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 november 2013 Rapport Share Geplaatst 10 november 2013 klinkt toch nog een beetje zorgwekkend Hots. En nee we zijn er nooit, maar de een heeft het duidelijk moeilijker dan de ander. veel kracht voor jou nu:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 november 2013 Rapport Share Geplaatst 10 november 2013 jij ook toch? meer kunnen we soms niet doen Hots. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 10 november 2013 Rapport Share Geplaatst 10 november 2013 Hot, bljj je weer te zien joh. Het is niet makkelijk hè om het zelf te moeten doen maar in feite komt het daar natuurlijk wel op neer. Maar ik ben persoonlijk wel blij met de steun van het forum. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 10 november 2013 Rapport Share Geplaatst 10 november 2013 HIhi, je was me voor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 november 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 november 2013 Op dit draadje a.u.b. niet meer plaatsen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 november 2013 Rapport Share Geplaatst 10 november 2013 ok:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 10 november 2013 Rapport Share Geplaatst 10 november 2013 Mevrouw Bol. wilt U zich hier niet mee bemoeien. Het heeft wel wat op 2 draadjes schrijven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wimmelt Geplaatst 10 november 2013 Rapport Share Geplaatst 10 november 2013 DAGPACT + DAGPACT 'FORUM UIT DE LUCHT' Tatum Joris Wimmelt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden