Jen Geplaatst 10 november 2013 Rapport Share Geplaatst 10 november 2013 Goedemorgen mensen. Er is koffie en een gezond ontbijt: Griekse yoghurt met exotisch fruit. Omdat we niet gaan overdrijven, nemen we d'r een bastos bij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 10 november 2013 Rapport Share Geplaatst 10 november 2013 Goedemorgen frummers. Het is toch echt ZONDAG vandaag hoor. Jen komt vast nog wel even langs om het aan te passen denk ik. Lekker bakje Jen. En fijn dat je de gordijnen alvast open had gedaan. Het is hier doornat allemaal. Vannacht ook een paar ferme klappen onweer, maar dat was gelukkig maar heel even.. Nu alleen nog regen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 november 2013 Rapport Share Geplaatst 10 november 2013 Nou zeg Tactive heeft zich een dagje vergist denk ik. Tactive Zondag rustdag hé? Goeie morgen O zeg nu gaat het helemaal fout. Nou maar kijken wie wat en waar wil plaatsen. Ik kon net geen nieuw draadje maken, nu wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 10 november 2013 Rapport Share Geplaatst 10 november 2013 Kont tegen de kribbe Bol? Jen komt ongetwijfeld nog wel even binnenwaaien en dan maakt ze van de zaterdag gewoon een zondag. Jammer dat we geen stikkertje met de juiste datum er overheen kunnen plakken;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 november 2013 Rapport Share Geplaatst 10 november 2013 Ik zal eens kijken of ik het kan verwijderen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 10 november 2013 Rapport Share Geplaatst 10 november 2013 Hij zakt vanzelf wel naar onderen Bol. Goedemorgen overigens, regent het bij jullie ook zo? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 november 2013 Rapport Share Geplaatst 10 november 2013 Moghu Vonnie. Nou of dat het hier regent zeg. Net m'n visjes wezen voeren, en kwam helemaal nat terug. Dat wordt vandaag voor velen een dagje binnen blijven. Ik ga vandaag de kerstboom zetten, de rest is al versierd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 10 november 2013 Rapport Share Geplaatst 10 november 2013 dan heb je daar een mooie dag voor gekozen Bol. Lekker donker, en als je de boel dan hebt staan is het gelijk een stuk gezelliger weer he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 10 november 2013 Rapport Share Geplaatst 10 november 2013 Whoehaha, zit ik op 2 draadjes te schrijven. Goedemorgen dames! (het zijn toch meestal de dames hè, die vroege vogels). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 november 2013 Rapport Share Geplaatst 10 november 2013 Zeker Vonnie. Moet jij vandaag de deur nog uit? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 november 2013 Rapport Share Geplaatst 10 november 2013 Aich. mannen zijn luiwammesen als ze vrij zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 10 november 2013 Rapport Share Geplaatst 10 november 2013 Hier regent het ook pijpestelen terwijl ik dacht dat het mooi weer zou worden vandaag of ben ik nou gek? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 10 november 2013 Rapport Share Geplaatst 10 november 2013 OMG, nou zit tatum weer op de verkeerde.... zo kannie nooit meer naar beneden zakken :$ Nou, ik ga zo wel even naar het bos met de hond. Lekker even uitwaaien en daarna uitdruppelen, hihi. Maar dat vind ik niet erg hoor. En verder heerlijk binnen vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 10 november 2013 Rapport Share Geplaatst 10 november 2013 Zat ik op de verkeerde draad? Het is vandaag zondag, geen zaterdag. Yvonne, typ jij eens op de verkeerde draad dat het de verkeerde draad is. En welke wel de goede is. Het liefst op deze want de andere datum klopt. Dat weet iedereen waar hij aan toe is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 10 november 2013 Rapport Share Geplaatst 10 november 2013 Tatum: Dagpact Tatum Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 10 november 2013 Rapport Share Geplaatst 10 november 2013 Ben ik Woman gisteren helemaal vergeten te feliciteren. :$ Bij deze dan alsnog: Van harte meis en nog vele jaren in goede gezondheid toegewenst! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 10 november 2013 Rapport Share Geplaatst 10 november 2013 Ah... je had um al gevonden zie ik Tatum. Ja, tis inderdaad zondag vandaag... Jen was vast nog niet helemaal wakker. Ze komt denk nog wel even langs... en dan kan ze de dag even veranderen. Tot zolang de andere draad maar laten zakken naar onderen lijkt me? Goedemorgen overigens. En uiteraard ook goedemorgen Aicha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 10 november 2013 Rapport Share Geplaatst 10 november 2013 Hahaha! Wordt een lekker rommeldagje vandaag op het forum. Dat zie ik nu al ontstaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 10 november 2013 Rapport Share Geplaatst 10 november 2013 Had ik op de draad van Zondag aan Tatum gemeld dat ze op de verkeerde draad zat. Maar zit ze ondertussen al weer hier. Pfff, ga ook maar een RH. Goedmorgen Tatum. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 november 2013 Rapport Share Geplaatst 10 november 2013 Moghu Taat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 november 2013 Rapport Share Geplaatst 10 november 2013 ik denk dat Jen zich heeft verraden ze is gewoon niet naar bed gewest en dan was het nog zaterdag voor haar gevoel. Ligt ze nu om te schakelen in haar bedje naar de zondag zekers. Jen foei! zou je niet meer doen he:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 10 november 2013 Rapport Share Geplaatst 10 november 2013 Hihihihi, jij hebt vast lekker geslapen Jane. Ook goedemorgen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 10 november 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 november 2013 Jane is weer veel té wakker Wat ik vannacht uitspookte: uiensoep gemaakt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 november 2013 Rapport Share Geplaatst 10 november 2013 ohhhh lekkah! al in geen eeuwen op en er staat wel 5 kg in mijn berging t is dat ik ook 2 kg mosselen heb anders werd het uiensoep vanavond. misschien iets van een kombi met de restjes morgen dan. Maar alle gekheid op een stokje Jen denk aan je ritme he. Spud plaatste dat liedje nog laatst Alles heeft een ritme:moon: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 10 november 2013 Rapport Share Geplaatst 10 november 2013 Tsja, zitten er nog steeds mensen op de andere draad. Lekker uiensoep Jen. Kun je ook iets deze kant uit zenden? B.v.d. DAGPACT: Tatum Joris Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden