AlbertRemmo Geplaatst 17 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2013 WEEKPACT 18-03-2013 Albert Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 maart 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 maart 2013 WEEKPACT 18-03-2013 Albert Bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 17 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2013 WEEKPACT 18-03-2013 Albert Bolletje Mupke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 17 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2013 WEEKPACT 18-03-2013 Albert Bolletje Mupke Tatum Ik heb er weer zin in Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jani Geplaatst 17 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2013 Originally posted by: TatumWEEKPACT 18-03-2013AlbertBolletjeMupkeTatumJaniIk heb er weer zin in quote> Weer een droge week achter de rug, op naar de volgende! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 17 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2013 Originally posted by: jani Originally posted by: TatumWEEKPACT 18-03-2013AlbertBolletjeMupkeTatumJaniHannekequote> Ik heb er ook weer zin in na deze droge week.Ik heb er weer zin in quote> Weer een droge week achter de rug, op naar de volgende!quote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
octavia Geplaatst 17 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2013 Ondanks een paar goede maanden achter de rug nu toch weer wat twijfels. Ik weet niet wat dat is. Morgen de uitslag van mijn neuropsychologisch onderzoek. Eigenlijk voel ik me niet zo lekker vandaar toch maar aanmelden. Sinds lange tijd een behoorlijk verlangen naar veel drank. Moeilijke week vrees ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 17 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2013 WEEKPACT 18-03-2013 Albert Bolletje Mupke Octavia Tatum Jani Hanneke Heb je de cadeuadrank al weggegeven Octavia? Ik heb je even tussen de dames ingezet in het rijtje. Gezellig! En misschien wat extra stevigheid zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
octavia Geplaatst 17 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2013 Mupke, ik blijf van mijn kadootjes af, ook met dank aan de Refusal. Mooie plaats in het rijtje hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2013 behoorlijk verlangen moet zeker onbehoorlijk zijn Octavia? sterkte hoor, en ik hoop dat de uitslagen je weer motiveren niet te drinken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2013 Originally posted by: MupkeWEEKPACT 18-03-2013AlbertBolletjeMupkeOctaviaTatumJaniHannekeJane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 18 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2013 Originally posted by: jane4 Originally posted by: MupkeWEEKPACT 18-03-2013AlbertBolletjeMupkeOctaviaTatumJaniHannekeJaneLytsequote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 24 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2013 Weekpact 25 maart tot 1 april: Mupke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 24 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2013 Weekpact 25 maart tot 1 april: Mupke miranda Tatum Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
octavia Geplaatst 24 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2013 Originally posted by: TatumWeekpact 25 maart tot 1 april:MupkemirandaTatumOctavia Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 maart 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 maart 2013 Originally posted by: Tatum Weekpact 25 maart tot 1 april: Mupke miranda Tatum Octavia Bol. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 24 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2013 Weekpact 25 maart tot 1 april: Mupke miranda Tatum Octavia Bol. Albert Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jani Geplaatst 24 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2013 Originally posted by: AlbertRemmoWeekpact 25 maart tot 1 april: Mupke miranda Tatum Octavia Bol. AlbertJaniquote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jani Geplaatst 27 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2013 Vandaag is het 3 maanden geleden dat ik gestopt ben met drinken. Ik heb in geen 40 jaar zolang niet gedronken en hoewel ik het van "nooit meer" nog steeds spaans benauwd krijg, durf ik wel steeds vaker te genieten van het niet meer hoeven drinken. Ik voel me gesteund door het weekpact, bedankt daarvoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 27 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2013 Weekpact 25 maart tot 1 april: Mupke miranda Tatum Octavia Bol. Albert Jani Joris (5x aanmelden weekpact tot 1 mei i.v.m. werkvakantie zonder internet) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 maart 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 maart 2013 Jani, als je maar lang genoeg adb. bent zal je sterker worden en minder behoefte krijgen om te gaan drinken. Heel soms heb ik nog wel eens wat trek maar dat is zo weer voorbij. Ik vind een nuchter leven veel prettiger. Mij benauwd het niet meer om te denken nee nooit meer, ik kies voor dit leven. Dat wil niet zeggen dat ik nooit meer de fout in kan gaan hoor, maar ik voel me sterker dan ooit. Ik hoop dat jij dat ook gaat ervaren. Ik denk dat je het een beetje kan gaan vergelijken met een kind dat het ouderlijk huis gaat verlaten en zelfstandig en op eigen benen moet leren staan. Naarmate ze dat langer doen worden ze meer en meer zelf verzekerd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 maart 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 maart 2013 Weekpact 1-4-2013. Joris. Bol. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 31 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2013 Geen overweldigende trek ofzo, maar toch vind ik het jammer dat er geen tussenweg is. Gewoon zoals andere mensen dat kunnen, in het weekend een drankje en daarna weer de fles voor een week weg zetten. Misschien ooit, maar zover ben ik nu niet en komt misschien ook nooit meer, dus ik teken nog maar een weekje bij. Daar overkomt me niks van denk ik maar. Weekpact 1-4-2013. Joris. Bol. Mupke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 31 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2013 Originally posted by: bolletjeJani, als je maar lang genoeg adb. bent zal je sterker worden en minder behoefte krijgen om te gaan drinken. Heel soms heb ik nog wel eens wat trek maar dat is zo weer voorbij. Ik vind een nuchter leven veel prettiger.Mij benauwd het niet meer om te denken nee nooit meer, ik kies voor dit leven. Dat wil niet zeggen dat ik nooit meer de fout in kan gaan hoor, maar ik voel me sterker dan ooit. Ik hoop dat jij dat ook gaat ervaren.Ik denk dat je het een beetje kan gaan vergelijken met een kind dat het ouderlijk huis gaat verlaten en zelfstandig en op eigen benen moet leren staan. Naarmate ze dat langer doen worden ze meer en meer zelf verzekerd.quote> Bolletje....so right Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2013 Weekpact 1 april 2013 Joris Bol Mupke Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden