Truffel Geplaatst 22 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2012 @Lytse, Ik sta ook op het jaarpact, maar tussendoor heb je soms even een week of dagpact nodig. Al is het maar om jezelf even te sterken. Ik zeg gewoon lekker doen wat voor jou werkt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 juli 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 juli 2012 We gaan er weer voor deze week hé kanjers. Weekpact 23-7-2012. Lytse. Bol. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nien Geplaatst 22 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2012 Ik meld me droog af voor deze week. Was bang dat ik het zaterdag moeilijk zou krijgen met ons jaarlijkse meidenuitje. Maar geen moment trek gehad. Echt een heerlijk gevoel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2012 Ja kwispel het hoort erbij en het is nog een goed teken ook. ook al lijkt het moeilijk/lastig misschien. Maar zo lang emoties weggedronken; ze hebben er recht op gevoeld en erkend te worden. naast de mindere emoties komen ook de fijnere; blijdschap, trots en een snufje geluk zo nu en dan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 22 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2012 Weekpact 23-7-2012. Lytse. Bol. Lenie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 22 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2012 Weekpact 23-7-2012. Lytse. Bol. Lenie. Steunbeertje Ik meld me droog af voor afgelopen week. Hoppa weer een week om. Ennnnn.......van de week alweer 11 maanden, het jaar komt wel heel dichtbij nu Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 23 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2012 Weekpact 23-7-2012. Lytse. Bol. Lenie Kwispel Nancy En we gaan er weer voor he, allemaal!! Veel succes!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 23 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2012 Weekpact 23-7-2012. Lytse. Bol. Lenie Kwispel Nancy Steunbeertje ik was eraf gevallen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 23 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2012 ik doe ook weer mee met het weekpact , ga mijn 7 maanden halen deze week Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 23 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2012 Oh sorry Steunbeertje, ik had het rijtje vóór me overgenomen:$ en nee hoor, je valt niet, we hebben een groot vangnet hier!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 23 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2012 en dat ligt heerlijk, dat vangnet @Gaby Yeaahhh !!!! Time flies when sober Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 23 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2012 Weekpact 23-7-2012. Lytse. Bol. Lenie Kwispel Nancy Steunbeertje Gaby Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 23 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2012 Weekpact 23-7-2012: Lytse Bol Lenie Kwispel Nancy Steunbeertje Gaby Frodo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 juli 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 juli 2012 Heeft iedereen die zich aangemeld heeft het gehaald deze week? Zou geweldig zijn mensen. Voor deze week gaan we er weer voor hé? Kom op mensen. Voor diegene die nog nooit meegedaan hebben, kom op sluit je aan bij het weekpact. Wat is nu een week op een heel mensenleven. Je kan het proberen. Mocht het niet lukken is er geen man overboord. Weekpact 30-7-2012 Bol. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 29 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2012 Originally posted by: bolletjeHeeft iedereen die zich aangemeld heeft het gehaald deze week? Zou geweldig zijn mensen. Voor deze week gaan we er weer voor hé? Kom op mensen. Voor diegene die nog nooit meegedaan hebben, kom op sluit je aan bij het weekpact. Wat is nu een week op een heel mensenleven. Je kan het proberen. Mocht het niet lukken is er geen man overboord.Weekpact 30-7-2012Bol.igorquote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2012 ff tussendoor hoor: Gabs 7 maanden; die soms maar moeizaam taanden heftige zucht nu opgelucht en jij je er dapper door slaande:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zonnetjes Geplaatst 29 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2012 Meld me aan voor het weekpact!! Wil iemand mij bij het rijtje zetten. Het lukt mij niet op mijn tablet . Bedankt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2012 Bol Igor Bor Kwispel Zonnetjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zonnetjes Geplaatst 29 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2012 Dank je jane. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 29 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2012 Originally posted by: jane4BolIgorBorKwispelZonnetjesLytseJa, ik heb het de afgelopen week ook weer gehaald.Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 29 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2012 Lytse je gaat goed!!! Heerlijk om weer iedere keer te lezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 30 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2012 Weekpact 30-7-2012 Bol. igor Bor Kwispel Zonnetjes Lytse Gaby Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 31 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2012 Weekpact 30-7-2012 Bol. igor Bor Kwispel Zonnetjes Lytse Gaby Nancy Ik heb het ook gehaald, maar had het wel moeilijk deze week. Niet echt een reden, behalve dat ik kamp met teveel vrije tijd, moet even wennen aan een ander dagritme. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2012 Weekpact 6-8-2012 Bolletje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 5 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2012 Weekpact 5-8-2012: Bolletje Dylan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden