gwen Geplaatst 13 april 2012 Rapport Share Geplaatst 13 april 2012 Uit de Daily reflections; "Mijn onmacht tegenover de alcohol houdt niet op wanneer ik stop met drinken. Zelfs wanneer ik nuchter ben, heb ik geen keus. Ik kan niet drinken. Deze tekst heeft mij veel inzicht verschaft..... Voor een ieder die er iets aan heeft. Eline Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 13 april 2012 Rapport Share Geplaatst 13 april 2012 Originally posted by: borretjeIk moet wel om je lachen hoor.Mag wel he?quote> Jij mag dat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 13 april 2012 Rapport Share Geplaatst 13 april 2012 Originally posted by: elineUit de Daily reflections;Ik kan niet drinken.Elinequote> Die zin wijzig ik voor mezelf in: Ik hoef niet te drinkenBedankt voor het delen Eline Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 april 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 april 2012 Daar gaat ie weer, een nieuwe week met voor iedereen nieuwe kansen. Kom mensen we doen het zo goed. Ook voor diegene die uitgegleden zijn, is er plek hoor. 14-4-2012. Bol. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 14 april 2012 Rapport Share Geplaatst 14 april 2012 Vroeg weekpact Bol, heb je haast hahaha maarre ik doe weer mee WEEKPACT 14-04-2012 Bol Coco Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 14 april 2012 Rapport Share Geplaatst 14 april 2012 Yesssssssssss Bor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 14 april 2012 Rapport Share Geplaatst 14 april 2012 WEEKPACT 14-04-2012 Bol Coco BorMadeliefquote> Ook ik wil het aangaan.Voelt bijna als aan het Avondmaal gaan, hihi.Ja ik bedoel dan in een kerk he?Steeds had ik zoiets van, dit is de goden verzoeken.Maar ja, ik wil nu ik bijna 8 weken droog sta,toch een stapje verder zetten.Vorige week zat ik er al over te dubben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 april 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 april 2012 Welkom bij ons groepie Made. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fourchan Geplaatst 15 april 2012 Rapport Share Geplaatst 15 april 2012 De week begint op maandag maar dat is weer een andere discussie ;-) WEEKPACT 14-04-2012 Bol Coco Bor Madelief Fourchan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tuvalu1958 Geplaatst 15 april 2012 Rapport Share Geplaatst 15 april 2012 WEEKPACT 14-04-2012 Bol Coco Bor Madelief Fourchan Tuvalu Ik ben de komende week op vakantie, met mijn man en de honden naar Zandvoort. Mmmmm, het weer schijnt niet zo best te worden. Plu en regenjacks mee. Een goede droge week voor iedereen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ans Geplaatst 15 april 2012 Rapport Share Geplaatst 15 april 2012 WEEKPACT 14-04-2012 Bol Coco Bor Madelief Fourchan Tuvalu Ans Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 19 april 2012 Rapport Share Geplaatst 19 april 2012 Kom op Borretje klimmen meis, stapje voor stapje per uur, per dag sterkte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 19 april 2012 Rapport Share Geplaatst 19 april 2012 Ik kan het helaas niet voor je doen Bor... kan je wel een virtuele schop onder de kont geven BOEM! Voel je um? En nu een aai over de bol, hoort er ook bij Alleen nuchter kun je alles weer op de rit krijgen alcohol geeft geen helder zicht bladibla you know! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 april 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 april 2012 Wie doet er deze week weer mee? Kom op mensen het is maar een week. Iedereen kan het. Waar een wil is, is een adb. leven. 21-4-'12. Bol. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 21 april 2012 Rapport Share Geplaatst 21 april 2012 WEEKPACT 21-04-2012 Bolletje Coco Ik sluit mij graag aan, we gaan er weer voor Bol Wie volgt??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 21 april 2012 Rapport Share Geplaatst 21 april 2012 WEEKPACT 21-04-2012 Bolletje Coco Gaby Ik doe graag mee,als ik deze week haal, zit ik op 4 maanden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 april 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 april 2012 Als je het niet haalt Gabs vreet ik m'n schoen op. En waag het niet om aankomende week te zeggen dat ik daar maar aan moet beginnen dan. Nee hoor grapje. je gaat dat gewoon halen. Als je nu al op bijna 4 mnd. zit kan die week er zeker bij. Je bent sterk genoeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 21 april 2012 Rapport Share Geplaatst 21 april 2012 ik ga het halen hoor Bol, al stop ik me de hele week vol met refu alhoewel het natuurlijk wel een uitdaging is om jou je schoen... hihi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tuvalu1958 Geplaatst 22 april 2012 Rapport Share Geplaatst 22 april 2012 WEEKPACT 21-04-2012 Bolletje Coco Gaby Tuvalu Net terug van weekje Zandvoort, heb het keurig droog gehouden. Was best wel moeilijk, veel uit eten geweest, en veel mensen om mij heen met wijntjes e.d. Maaaaar....... de appelsap was ook voortreffelijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 23 april 2012 Rapport Share Geplaatst 23 april 2012 WEEKPACT 21-04-2012 Bolletje Coco Gaby Tuvalu Rosa Ik voel me momenteel sterk genoeg om ook mee te doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 23 april 2012 Rapport Share Geplaatst 23 april 2012 WEEKPACT 21-04-2012 Bolletje Coco Gaby Tuvalu Rosa Nancy Ondanks groot feest dit weekend (jongste zoon 21 geworden) toch droog gehouden. Was nu dus in staat om nog op te ruimen na afloop, dat was voorheen anders... En nu op maandag tenminste niet brak!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 april 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 april 2012 Tuvalu, Rosa en Nancy voor jullie een grote bos. :present::present::present: Ja en voor de rest ook hoor. allemaal grote kanjers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 24 april 2012 Rapport Share Geplaatst 24 april 2012 Bolletje, bedankt voor die mooie bos rozen. Weer wat extra motivatie om er voor te gaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tuvalu1958 Geplaatst 25 april 2012 Rapport Share Geplaatst 25 april 2012 Dank je wel lieve Bol, een bosje rozen is altijd fijn om te krijgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 25 april 2012 Rapport Share Geplaatst 25 april 2012 Ook een bedankje van mij, hoor Bol!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden