Reacher Geplaatst 9 september 2018 Rapport Share Geplaatst 9 september 2018 4 uur geleden zei bolletje: WEEKPACT 10-9-2018 Kom op kanjers doe mee we kunnen het. Het is maar een week, en laten we eerlijk zijn, wat is dat nu op een heel leven. Als je het echt wilt, lukt het!!!!!!!!!! Sandro is het minderen gelukt? Bol. WEEKPACT 10-9-2018 Bol. Reacher. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 10 september 2018 Rapport Share Geplaatst 10 september 2018 WEEKPACT 10-9-2018 Bol. Reacher. Nicky Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 10 september 2018 Rapport Share Geplaatst 10 september 2018 Op 9/9/2018 om 08:07 zei bolletje: WEEKPACT 10-9-2018 Kom op kanjers doe mee we kunnen het. Het is maar een week, en laten we eerlijk zijn, wat is dat nu op een heel leven. Als je het echt wilt, lukt het!!!!!!!!!! Sandro is het minderen gelukt? Bol. Kan net doen alsof ik dit niet gelezen heb, maar dat doe ik niet. Nee, dat is niet gelukt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 11 september 2018 Rapport Share Geplaatst 11 september 2018 (bewerkt) Hey @Sandro had je wel een precies plan? Waarom heb je gedronken? 11 september 2018 bewerkt door bumperjim Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 11 september 2018 Rapport Share Geplaatst 11 september 2018 (bewerkt) Had geen plan. Denk dat ik nog eerder directeur word van het grote bedrijf waarvoor ik werk dan dat ik stop met alcohol. Zo moeilijk is het. 11 september 2018 bewerkt door Sandro Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 11 september 2018 Rapport Share Geplaatst 11 september 2018 Als ik je goed gelezen heb probeer je niet te stoppen maar te minderen, @Sandro. Dat is waanzinnig lastig ja, als je rem defect is. Probeer eens andere invalshoeken. Bijvoorbeeld iedereen uitlachen en laten zien dat je 3 maanden zonder kan, met gemak. Ik noem maar wat. Of iets anders origineels. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 12 september 2018 Rapport Share Geplaatst 12 september 2018 7 uur geleden zei Sandro: Had geen plan. Denk dat ik nog eerder directeur word van het grote bedrijf waarvoor ik werk dan dat ik stop met alcohol. Zo moeilijk is het. Heb je al eens geprobeerd te stoppen? Of alleen geprobeerd te minderen? Als je geen plan hebt dan kan het haast niet lukken is mijn ervaring. Want elk glas roept om een volgende. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 september 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 september 2018 Sandro kom op jongen geef niet op. Dat je valt is niet erg alleen heel rot maar sta altijd weer op. Sommigen lukt het mensen in een keer, anderen doen er hun tijd over. Wees niet te streng voor jezelf en probeer niet te negatief te denken, dat geeft weer aanleiding op te gaan drinken. Geef jezelf de tijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 september 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 september 2018 WEEKPACT 17-9-2018 Bol. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 17 september 2018 Rapport Share Geplaatst 17 september 2018 Op 9/12/2018 om 07:49 zei bolletje: Sandro kom op jongen geef niet op. Dat je valt is niet erg alleen heel rot maar sta altijd weer op. Sommigen lukt het mensen in een keer, anderen doen er hun tijd over. Wees niet te streng voor jezelf en probeer niet te negatief te denken, dat geeft weer aanleiding op te gaan drinken. Geef jezelf de tijd. Ik geef nooit op, op welk vlak dan ook. Maar heb wel veel balletjes tegelijk hoog te houden. Ben er nog niet aan toe om te stoppen. Zou ik misschien ooit wel willen diep in mijn hart, maar dat moment is niet nu. En als ik er niet volledig achter sta, wordt het niks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 september 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 september 2018 Sandro je klinkt vastberaden en daar gaat het om Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 september 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 september 2018 WEEKPACT 24-9-2018 Bol. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 16 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2019 Is het weekpact iets uit geschiedenisboeken inmiddels? Of bestaat het elders? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 17 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2019 Als jij een weekpact start dan is er weer een weekpact Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 17 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2019 En zo simpel is het! wees vast gewaarschuwd, vanaf maandag weer een weekpact. Voor de nieuwigheid maak ik er dan een werkweek-pact van IJsvogel reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fiet Geplaatst 18 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2019 Ik doe mee! Kan ik me voorinschrijven, of op de wachtlijst? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 augustus 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2019 (bewerkt) WEEKPACT 19-8-2019 Vol. Fiet. Bol. 18 augustus 2019 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 18 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2019 Yes .. daar is hij weer, tx @bolletje ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 18 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2019 (bewerkt) . Verkeerde plek 18 augustus 2019 bewerkt door Vol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 18 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2019 Een soort van ' willen helpen' . Maar het haalt niets uit. dankje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Morgon Geplaatst 18 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2019 WEEKPACT 19-8-2019 Vol. Fiet. Bol. Morgon. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Clare Geplaatst 18 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2019 1 minuut geleden zei Vol: @Bor @Myle @Clare .. waarom gaan jullie nou toch door in dat topic van Steffen ? Ja weet het ook niet @Vol Voel me gewoon niet veilig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moeps Geplaatst 18 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2019 WEEKPACT 19-8-2019 Vol. Fiet. Bol. Morgon. Moeps. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Morgon Geplaatst 19 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2019 Nog meer kanjers die zin hebben in een week vol met frisse ochtenden, productieve middagen en heldere avonden? (voor de mensen met bv afwijkende diensttijden, de eigenschappen van de dagdelen zijn inwisselbaar ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 19 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2019 @Morgon, mooie toevoeging van de inwisselbare dagdelen Ik ben me zowaar aan het bedenken of ik in de ochtend niet weer een rondje kan gaan hardlopen (of lopen) voor de dag echt begint. Pas daarna douchen/aankleden/ontbijten .. klinkt verleidelijk ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden