AlbertRemmo Geplaatst 10 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2011 Deze hele week ga ik dus niet drinken (alcohol) wat limonade betreft lijk ik ook wel een bodemloze put;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 oktober 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2011 Weekpact 10-10 Borretje Bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 10 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2011 Weekpact 10-10 Borretje Bolletje Rosa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pleuntje Geplaatst 10 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2011 Hoi, Is daar iemand? Ben gaan zwemmen en heb daarna een heftige aanval van mijn hyperovergevoeligheid gehad. Jee wat is dat pijnljk. Groetjes van Teuntje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MsLuzac Geplaatst 10 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2011 ik doe ook mee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 oktober 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2011 Oké Wijfie, je bent een ouwe rot in het vak. Hartstikke geweldig Mea op naar dag 2 hé? Blijf het maar melden meid dan voel je je sterker. Wat zou het toppie zijn als je aan het einde van de week zou kunnen zeggen, mensen ik sta 7 dagen droog. En dat moet je kunnen zeker weten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 11 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2011 Ik doe ook mee! Moet lukken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MsLuzac Geplaatst 11 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2011 Ik meld me droog af ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 oktober 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2011 Kom op Mea, nu volhouden hé? De eerste dagen zijn echt het moeilijkst daarna wordt het minder. Je lichaam en geest snakken naar alc. maar het is maar tijdelijk geloof me. Hier moet je ff doorheen. je bent zo goed bezig nu, gooi dat niet weg en blijf kijken naar een toekomst waarin je alles eerlijk gaat ervaren, daar heb je recht op. Laat die alc. staan, beloofd? Blijf kontact houden met het forum zodat we je kunnen steunen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tobbertje Geplaatst 12 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2011 Lieve Bolletje :kiss; ik wind het echt een heel goed idee van jou, dat week-pact. Dat is lijkt niet zo drastisch... week na week... goed hoor, het spreekt ook velen aan zo te zien. Super idee!:light: Liefs, Tobbertje:present: (ik probeer het zolang mogelijk droog te houden, ongeveer 3 maanden was mijn langste droge periode, en dat zou ik graag overstijgen maar ik doe het stapje voor stapje. Hardlopers zijn meestal doodlopers, daar ben ik zelf wel achter inmiddels...) Iedereen succes!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MsLuzac Geplaatst 13 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2011 Ik wil even melden dat ik gisteren niets heb gedronken. Na het sporten ben ik niet meer achter de pc gekropen, vandaar dat ik het vandaag even meld. Jammer Mea Culpa dat het je niet gelukt is, maar vandaag ga je er toch weer voor! Niet bij de pakken neer gaan zitten nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 oktober 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2011 Toppertje kom veel naar het forum meis, dan sta je er niet zo alleen voor. Jammer Mea maar de wereld vergaat niet hé? Gewoon weer verder gaan waar je mee gestopt was. Niet al te veel terug kijken dat heeft geen zin. Kijk naar wat je wel bereikt hebt. Luzac toppie meid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 14 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2011 Originally posted by: borretjeWeekpact 10-10BorretjeBolletjeRosa- Helaas, niet droog gehoudenSowhatMea CulpaMsLuzacJan1000quote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lien2206 Geplaatst 14 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2011 wanneer begint de weekpact? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MsLuzac Geplaatst 14 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2011 Originally posted by: lien2206wanneer begint de weekpact?quote> a.s. maandag nieuwe ronde Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 14 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2011 Originally posted by: rosa45 Originally posted by: borretjeWeekpact 10-10BorretjeBolletjeRosa- Helaas, niet droog gehoudenSowhatMea CulpaMsLuzacJan1000, dorst maar droog0quote> quote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MsLuzac Geplaatst 15 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2011 gisteren wederom niets gedronken. Op naar de dag van vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 oktober 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2011 Dan is dat toch al weer een hele tijd Luzac. Volhouden hé? De eerste tijd is het moeilijks, daarna wordt het toch vaak wat makkelijker meis. Ben trouwens erg benieuwd hoe het gaat met Mea. Tobbertje laat eens wat van je horen lieverd, dat is weer zo'n tijd geleden? Gaat alles nog goed met je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 oktober 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2011 Zo, ik heb besloten dat, als iedereen daarmee akoord gaat, het weekpact i.p.v. maandags voortaan zaterdags te starten. Dan pikken we gelijk het weekend mee. Ben nu wel wat de laat mee maar volgende week beginnen we zaterdag als iedereen daar mee accoord gaat. 16-10-2011 Ap. Bol. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 16 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2011 Ik doe ook weer mee, ga het weer proberen. Ap Bol Rosa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 oktober 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2011 Ap Bol Rosa Wijfie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MsLuzac Geplaatst 16 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2011 oh oh deze dame heeft afgelopen nacht gedronken. En waarom ? Er was geen aanleiding toe en toch riep er iemand vanuit de keuken. Wat voelde ik me brak en koppijn dat ik had vanmorgen. Dus helaas de weekpact niet volgehouden. Heb net 2 uurtjes bijgeslapen, werd gewekt door de kids. Op naar een nieuwe week, nieuwe kansen! Hoe verloopt het de rest ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MsLuzac Geplaatst 16 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2011 Originally posted by: bolletjeZo, ik heb besloten dat, als iedereen daarmee akoord gaat, het weekpact i.p.v. maandags voortaan zaterdags te starten. Dan pikken we gelijk het weekend mee. Ben nu wel wat de laat mee maar volgende week beginnen we zaterdag als iedereen daar mee accoord gaat.16-10-2011Ap.Bol.quote> Zet mij er ook maar weer bij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MsLuzac Geplaatst 16 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2011 Idd kirky, nieuwe ronde nieuwe kansen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 oktober 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2011 Daarom heb ik het weekpact naar voren geschoven. Mensen zijn in het begin van het pact vaak sterker gemotiveerd en vaak zijn de weekenden voor de meesten moeilijker dan door de weeks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden