igor Geplaatst 5 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2012 ik meld me even droog af voor het weekpact. het viel me een beetje tegen deze week en had ik de antabus niet geslikt dan was ik zeker de mist in gegaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zonnetjes Geplaatst 5 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2012 Originally posted by: DylanWeekpact 5-8-2012:BolletjeDylanZonnetjesDeze week heb ik droog doorgemaakt. Weing moeite mee gehad, heerlijk. A.s. week doe ik weer mee.Succes allemaal quote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2012 Welkom terug lief Zonnetjes, en heel knap dat je het droog hebt kunnen houden wijfie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 6 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2012 Originally posted by: zonnetjes Originally posted by: DylanWeekpact 5-8-2012:BolletjeDylanZonnetjesBoDeze week heb ik droog doorgemaakt. Weing moeite mee gehad, heerlijk. A.s. week doe ik weer mee.Succes allemaal quote> quote> Lieve weekpacters,Ik heb mezelf erbij gezetIs dat te laat?Of kan dat nog? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 7 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2012 Originally posted by: Bo Originally posted by: zonnetjes Originally posted by: DylanWeekpact 5-8-2012:BolletjeDylanZonnetjesBoLavendelGraag had ik na 4 weken ook meegedaan met het weekpact!Ik vind het toch wel een beetje spannend...;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zonnetjes Geplaatst 7 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2012 [qWeekpact 5-8-2012: Bolletje Dylan Zonnetjes Bo Lavendel Graag had ik na 4 weken ook meegedaan met het weekpact! Ik vind het toch wel een beetje spannend...;-)[/ Fijn dat je ook meedoet Lavendel. Ik vind het (zeker deze week) ook wel spannend, maar volgens mij lukt het ons allen zeker. Eigenlijk is het gewoon doorgaan op de weg die we al ingeslagen zijn. (en als we wel zouden drinken, ben ik er van overtuigd dat we ervan leren) Succes:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 7 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2012 Weekpact 5-8-2012: Bolletje Dylan Zonnetjes Bo Lavendel Nancy Ik doe ook weer mee, ben een beetje laat met aanmelden, maar vooruit. Succes allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 7 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2012 Weekpact 5-8-2012: Bolletje Dylan Zonnetjes Bo Lavendel Nancy Lytse Ik doe ook weer mee, ben een beetje laat met aanmelden, maar vooruit. Succes allemaal! Gejat van Nance Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2012 Zo ik ga vandaag alvast weer starten met het weekpact voor morgen, dan heeft iedereen nog één dag tijd om na te denken of hij zich aan wil sluiten;) Weekpact 13-8-2012 De Bolle. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 12 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2012 Originally posted by: bolletjeZo ik ga vandaag alvast weer starten met het weekpact voor morgen, dan heeft iedereen nog één dag tijd om na te denken of hij zich aan wil sluiten;)Weekpact 13-8-2012De BolleBoquote> Daar hoef ik niet over na te denken;). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 12 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2012 oeps, blijk ik steeds te vergeten: afmelden droog! voor vorig weekpact en bij gaan staan maar voor het nieuwe weekpact! Weekpact 13-8-2012 De Bolle Bo Lavendel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 12 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2012 Weekpact 13-8-2012 De Bolle Bo Lavendel Gaby Ik doe ook weer mee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jani Geplaatst 12 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2012 Originally posted by: GabyWeekpact 13-8-2012 De Bolle Bo Lavendel GabyIk doe ook weer mee Janiquote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jani Geplaatst 12 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2012 Originally posted by: GabyWeekpact 13-8-2012 De Bolle Bo Lavendel GabyIk doe ook weer mee quote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jani Geplaatst 12 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2012 Originally posted by: GabyWeekpact 13-8-2012 De Bolle Bo Lavendel GabyIk doe ook weer mee quote> 3 dubbel beetje overdreven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 12 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2012 Weekpact 13-8-2012 De Bolle Bo Lavendel Gaby jani Dylan Doe weer mee na een droge week. Waarom 13-8? Zondag begint de nieuwe week is mij altijd geleerd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 12 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2012 Originally posted by: DylanWeekpact 13-8-2012De BolleBoLavendelGabyjaniDylanMadeliefquote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zonnetjes Geplaatst 12 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2012 Originally posted by: Dylan Weekpact 13-8-2012 De Bolle Bo Lavendel Gaby jani Dylan Madelief Zonntjes Ook ik doe weer mee. Meld me droog af voor afgelopen week. Gisteren op een verjaardag lonkte een koel wit wijntje. Lekker laten lonken, ben er niet op ingegaan. Lavendel, zie dat je weer meedoet. Hoe is het bevallen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 12 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2012 Weekpact 13-8-2012 De Bolle Bo Lavendel Gaby jani Dylan Madelief Zonntjes Lytse Ik heb het de afgelopen week droog gehouden en het viel best mee. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 12 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2012 Weekpact 13-8-2012 De Bolle Bo Lavendel Gaby jani Dylan Madelief Zonntjes Lytse Lenie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 13 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2012 Weekpact 13-8-2012 De Bolle Bo Lavendel Gaby jani Dylan Madelief Zonntjes Lytse Lenie Miranda Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 13 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2012 Weekpact 13-8-2012 De Bolle Bo Lavendel Gaby jani Dylan Madelief Zonntjes Lytse Lenie Miranda Nancy Succes allemaal en veel liefs! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 13 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2012 Weekpact 13-8-2012 De Bolle Bo Lavendel Gaby jani Dylan Madelief Zonntjes Lytse Lenie Miranda Nancy Frodo Het weekpact heeft blijkbaar veel succes deze week. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 13 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2012 Weekpact 13-08-1012 De Bolle Bo Lavendel Gaby jani Dylan Madelief Zonntjes Lytse Lenie Miranda Nancy Frodo Steunbeertje We gaan er weer een week bijtellen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2012 Zo, er is weer een week voorbij en onze lijst is zo groot gebleven. 14 man. Dat is volgens mij nog niet gebeurd op dit draadje. Gaan we er van de week weer met z'n allen tegenaan kanjers? Misschien wordt de lijst deze week nog groter. Het kan mensen kom op we gaan er weer voor hé? Bollie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden