fleurtje Geplaatst 3 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2011 Dat las ik...vandaar mijn antwoord ook..Je moet doorbijten, niet opgeven lieverd. Trek is niets meer dan je verslaving die de overhand wil. Wie is er nu sterker? Jij of je verslaving?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 3 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2011 op het moment?.....m'n verslaving...* jank* Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 3 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2011 Toch niet...jij bent veel sterker dan dat, je voelt het alleen nog niet zo aan. Het is een vreemd duiveltje die trek maar niet meer dan dat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 3 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2011 ik weet het Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 3 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2011 Knuffel Ik moet er weer ff mee weg maar blijf jij maar op het weekpact staan. Ga voor een lekkere berepoot Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 mei 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 mei 2011 SowhatBlondieWijfie.Lenie.Patrick.Bol.Gaby.SjefJaapFleurieEr wordt niets geschrapt Lenie, de week is nog niet om en als je zo sterk zou kunnen zijn om de rest van de week niet meer te drinken heb je toch heel veel gewonnen lieverd, dus ik laat je gewoon staan hoor. Een pact wil niet zeggen dat je niet een zwak moment kan hebben. maar dat je kracht moet leren opbouwen. En geloof in jezelf dat je het kunt. Zet jezelf niet buiten spel maar blijf bij ons.Fleurie ik heb er jou ook bij gezet. Zal wel goed zijn hé? Anders hoor ik het wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 4 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2011 Heb er op zich geen probleem mee bolletje . Maar eigenlijk ben ik niet zo voor groepspacten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 mei 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 mei 2011 Wijfie :present::present::present::present::present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 6 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2011 Ha, heb hem gevonden doe ook mee Bol:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 mei 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 mei 2011 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 mei 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 mei 2011 quote: Originally posted by: bolletjeSowhatBlondieWijfie.Lenie.Patrick.Bol.Gaby.SjefJaapFleurieAicha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PatrickB Geplaatst 8 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2011 Nog steeds geen druppel gedronken, dag 14 nu. Ondanks veel stress op werk en rotdagen niet willen drinken.Geen zin in drank ook, bah. Goed om te lezen dat iedereen vol houdt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 mei 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 mei 2011 Geweldig Patrick je kunt het dat zie je hé? En het wordt echt makkelijker hoor.Kijk maar Wijfie. Als mensen ook daar schrijven kun je het laten staan hoor. Maakt niet uit waar men schrijft als men er maar baat bij heeft:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 mei 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 mei 2011 Kan ik iedereen weer noteren?Gaan we er weer tegenaan deze week? Kom op mensen wie doet er mee?Bol. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 9 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2011 Ik doe wederom weer mee Bol:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 9 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2011 ik ga het proberen Bol, heb het wel nodig!BolBlondieGaby Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 mei 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 mei 2011 Geweldig lieve meiden.Natuurlijk ga je het redden Gaby, dat heb je gisteren aan jezelf en ons laten zien. goed eten, bezig zijn met leuke dingen als dat lukt, en heel veel op het forum komen als je het moeilijk hebt. Je bent goed bezig meid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 mei 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 mei 2011 BolSowhatBlondieGaby Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jaccky Geplaatst 9 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2011 Wat wordt er precies met een weekpact bedoelt? Ik ben nog wel erg zoekende op deze site..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2011 Jaccky, er hebben mensen afgesproken een week niet te drinken, soms doen we dat voor een dag of een weekend, meestal start iemand zo'n apart draadje als hij/zij weet dat er een konfronterend feestje ofmoeilijk moment aan komt; zo steunen we elkaar extra en als je toch gaat drinken dan, is het net alsof je ook je pactgenoten laat vallen, dat kan net een extra stok achter de deur zijn. Een maatje zoekenmet wie je extra pb's uitwisselt (persoonlijke berichten) helpt ook als extraatje, je kunt dan buiten het forum om iets openhartiger zijn omdat die niet openbaar te lezen zijn. We zijn al kwetsbaar genoeg he. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PatrickB Geplaatst 10 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2011 Ik blijf er bij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 mei 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 mei 2011 quote: Originally posted by: bolletje[/i Patrick Bol Sowhat Blondie Gaby Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 mei 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 mei 2011 LoontjePatrickBolSowhatBlondieGaby Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 13 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2011 Bol, ik doe ook mee. Zondag is dochter een dagje met vriendinnen naar een museum in Leiden en heb ik een dagje vrij. Ik hoef niets die dag en ik hoef zeker niet te drinken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 mei 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 mei 2011 TatumLoontjePatrickBolSowhatBlondieGabyWelkom Tatum en heel fijn dat je mee doet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden