Aicha Geplaatst 11 november 2013 Rapport Share Geplaatst 11 november 2013 Dank je Hot, jij bent ook lief en het zeker waard om een alcoholvrij leven op te gaan bouwen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 11 november 2013 Rapport Share Geplaatst 11 november 2013 Volgens mij ook Dylan. Leuk trouwens dat Galgje, speel het regelmatig was al vergeten dat dat nog bestond. Is nog iets uit mijn kinderjaren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ztiertje Geplaatst 11 november 2013 Rapport Share Geplaatst 11 november 2013 Ja ik dacht dat we er uit zouden zijn toch ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 11 november 2013 Rapport Share Geplaatst 11 november 2013 Nou volgens mij gaat er voorlopig nog niet veel gebeuren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 11 november 2013 Rapport Share Geplaatst 11 november 2013 He, lijsters, DIT staat er: {Op maandag 11 november zal het oude forum uit de lucht gaan.} D'r staat nie hoe laat. Ze zullen gerust wel bezig zijn, neem ik aan. Hou 't zo droog als je wilt, onderwijl. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 11 november 2013 Rapport Share Geplaatst 11 november 2013 Jullie willen allemaal het laatste woord zeker? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 november 2013 Rapport Share Geplaatst 11 november 2013 nee ikke:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 november 2013 Rapport Share Geplaatst 11 november 2013 of toch ikkes? Marjo? wie biedt er meer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 11 november 2013 Rapport Share Geplaatst 11 november 2013 Hahaha, nou, deze ouwe is bang voor Ma dus hij gaat 'm peren. Wat doen. De peerder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 november 2013 Rapport Share Geplaatst 11 november 2013 en dan ging je nog uuuuuren door onder de dekens, toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 11 november 2013 Rapport Share Geplaatst 11 november 2013 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 november 2013 Rapport Share Geplaatst 11 november 2013 eigenlijk kwam deze forumloze dag me heel goed uit; ik moet nog een verhaal schrijven en een boekwerkje produceren voor zus die morgen jarig is. En dat moet gebundeld vóór 18 u op de post. dus helaas pindakaas ik ben er weg mee voorlopig. Ik hoop als lady jane wedergeboren te zijn morgen. tot ooit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 11 november 2013 Rapport Share Geplaatst 11 november 2013 verwarring alom succes jane! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 11 november 2013 Rapport Share Geplaatst 11 november 2013 Goede middag, zitten jullie hier nu nog? En nu wil ik het laatste woord..... Kijk, dan plan je wat, gaat het toch weer anders. Een s kijken of ik een toepasselijk " afsluit liedje " vind Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 11 november 2013 Rapport Share Geplaatst 11 november 2013 De meeste zijn zo "dramatisch" definitief.... Vroeger, toen ik een jaar of 16 was , was er altijd een liedje dat ze speelden als de fuif gedaan was, maar ik kom er niet op... Zullen we gaan gokken? Ik zeg om 2 uur, na de lunch break van de tacti... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 11 november 2013 Rapport Share Geplaatst 11 november 2013 hahaha het was eigenlijk een grapje van tactive Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 11 november 2013 Rapport Share Geplaatst 11 november 2013 Dit begint te lijken op een afspraakje met iemand. Zit je helemaal opgemaakt, uren te wachten, hoort niks , weet van niks....... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 11 november 2013 Rapport Share Geplaatst 11 november 2013 Hahaha yep, zoiets! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 11 november 2013 Rapport Share Geplaatst 11 november 2013 Verdorie, wat ist hier gezellig... Feestje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 11 november 2013 Rapport Share Geplaatst 11 november 2013 Ja!! Feesje, alleen, de ceremonie meester komt niet opdagen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 11 november 2013 Rapport Share Geplaatst 11 november 2013 Dan moeten we er zelf wat van maken... Hup! Beentjes van de vloer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 11 november 2013 Rapport Share Geplaatst 11 november 2013 Muziekje!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 11 november 2013 Rapport Share Geplaatst 11 november 2013 Als nu es alle tweeduizend en leden zouden inloggen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 11 november 2013 Rapport Share Geplaatst 11 november 2013 pfffffffff idd Han, ik ga mijn mooie jurk maar terug uit doen denk ik.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 11 november 2013 Rapport Share Geplaatst 11 november 2013 Teleurstelling... Opletten he! Bob terug naar huis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden