Lenie Geplaatst 2 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2013 Originally posted by: huttulaHoi JanIk weeg 123,3 kiloMijn streven is 80 kiloDaarna kan ik mijn doel bijstellenTijdsbestek heb ik nietGeen pillen,poeders of wat anders eten volgens de schijf van 5 en niet terugvallen in oude gewoontesquote> ik zeg.... beginnen met fruit en een melkproduct ... daarna 2 bruine broodjes met mager vleeswaar... S' avonds een aangepaste maaltijd.... let op!!! het vliegt er af!! ( wel een beetje bewegen erbij.. ;-) ) lees wandelen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zonnetjes Geplaatst 3 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2013 Daar ben ik weer, vol goede moed ga ik op naar de 75 kilo. Me daarnet gewogen en mijn gewicht is op vakantie hetzelfde gebleven dus 77,5 kg. Prima dus, vandaag weer naar de sportschool, gezond eten en dagelijks een flinke wandeling, dan lukt het zeker. Alleen.... we hebben nog wel een hele grote TOblerone chocoladereep met hazelnoten gekocht. Oh jee, ga ik niet weggooien hoor. Iedere dag een stukje dan!. Goede oefening om niet alles achter elkaar op te eten. Succes allemaal, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 3 januari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 januari 2013 Originally posted by: Lenieik zeg.... beginnen met fruit en een melkproduct ... daarna 2 bruine broodjes met mager vleeswaar... S' avonds een aangepaste maaltijd.... let op!!! het vliegt er af!! ( wel een beetje bewegen erbij.. ;-) ) lees wandelen quote> klinkt goed! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 4 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2013 1 voornemen, is al vast goed gelukt; Meer de trap nemen! Lift is n.l. kapot:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 5 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2013 ha, ha, Rapi, ja dan moet je wel he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zonnetjes Geplaatst 6 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2013 Morgen, Goed begin van het nieuwe jaar voor mij. Al weet ik niet hoe het komt, dat is wel jammer. 76.1 kg. Ben helemaal blij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nien Geplaatst 6 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2013 Nien vanmorgen 55,7. Grr @Lenie: het is voor mij vooral om niet aan te komen met mijn stoppen met roken (poging nummer 140 geloof ik) Ik merk dat ik dan veel meer ga eten en in gewicht aan kom terwijl ik ruim een jaar stabiel ben geweest. Bij mij is aankomen een crime omdat ik merk dat ik dan weer negatiever word over mezelf en dat wil ik niet meer. Ben ik jaren geweest. Dan is de trigger om te gaan drinken groter. Ben ook met de refusal gestopt, dus moodswings zijn nu niet heel erg welkom, haha. Al krijg ik van vriendlief teruggekoppeld dat ik niet te genieten ben nu op de 6de rookvrije dag. Plan: hardlopen weer oppakken op een rustig tempo (niet zoals van de week in 1x 5 km en 3 dagen niet kunnen lopen van de spierpijn) Geen lekkere dingen in huis om te voorkomen dat ik in de avond ga snaaien. Ontbijten elke dag (ook op werkdagen) en een gezonde zelfbereidde warme maaltijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 6 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2013 74,5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myriam9 Geplaatst 6 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2013 hier 50.7 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2013 74,4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 6 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2013 120,2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 6 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2013 74. Zal morgenochtend nog es wegen... Tssssss, dit begint echt uit de hand te lopen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 6 januari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 januari 2013 WEKELIJKSE UPPIEDATE 2013: T--1/1 85 99,1 99,1 Jan 68 74,4 74,4 Jane4 67 75,0 74,5 Shahire 53 55,6 55,7 Nien 50 51,7 50,7 Mirjam7 80 23,3 :)120,2 Huttula 75 77,5 76,1 Zonnetjes 60 70,0 70,0 Lieved 72 76,0 75,5 Lytse 64 65,7 66,4 Lenie 70 76,6 75,6 Truitje 70 75,5 75,5 Igor 64 73,8 70,9 Rapilos 70 88,5 Yvonne 72 79,0 Nancy T=Target gewicht Topper van de week gewichtsafname gewichtstoename gewichtstoename vanaf 1 kilo streefgewicht / on targetquote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 6 januari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 januari 2013 Gaat goed hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 6 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2013 Jan 3 cijfers voor de komma lukt dat niet in dat systeem van jou? Je hoeft het echt van mij niet mooier te maken dan dat het is :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2013 Ik heb net via vakantieveilingen.nl een online training afvallen gewonnen!! €15 + 5 adm.k. ipv de €297 die het "normaal"kost. Ben benieuwd; ze garanderen 2 kledingmaten minder en anders geld terug, ook al val je wel af maar ben je niet tevreden genoeg. Ik kan wel een extra stok achterv de deur gebruiken momenteel en ik val me er nooit een buil aan. Morgen komt mijn nieuwe koel/vrieskombi dus ik heb ook op dat gebeid een mooie nieuwe start. De snacks in de onderste lade voor kids en de bovenste zijn voor mij voor gezonde dingen. Heb er zin in, lekker weer iets nieuws en met weer goed in mijn vel voelen voor de zomer begint. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieved Geplaatst 6 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2013 Oohhh das mooi Jane, en is het dan een work-out zegmaar oefeningen of hoe moet ik het zien? 2kledingmaten dat kikt veelbelovend!! Mag ik meedoen??? Ik weeg nu 70 kilo en wil naar 60 kilo, morgen begin ik met gezond eten en bewegen en 's avonds niet meer snaaien. Die combi moet resultaat geven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 7 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2013 75.5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 7 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2013 70.9 ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zonnetjes Geplaatst 7 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2013 Huttula en Rapi, jullie zetten de vaart erin. Goed hoor. Nou Jane ben benieuwd wat je training inhoudt. Twee kledingmaten is nogal wat. In hoeveel tijd moet je dat bereiken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
truitje Geplaatst 7 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2013 maandagmorgen 7 januari, 75,6 kg!!, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 7 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2013 66,4 volgens mij hou ik vocht vast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2013 12 weken :rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 7 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2013 Het eerste pond is er weer af gelukkig. 75,5 kg nu. Lytse, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 7 januari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 januari 2013 Rapilos, whats kebeurt!!!???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden