gwen Geplaatst 29 september 2012 Rapport Share Geplaatst 29 september 2012 Fofies, je gaat goehoed! Zonder sangria en andere plonk vliegen die kilo's eraf. Wat je zegt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 29 september 2012 Rapport Share Geplaatst 29 september 2012 Jan, zou je mijn streef willen veranderen in 59? Dat foutje van 53 is er ooit ingeslopen.. Dank je wel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zonnetjes Geplaatst 29 september 2012 Rapport Share Geplaatst 29 september 2012 Dag Jan, Zou je mijn streefgewicht willen veranderen in 75 kilo. En vorige week heb ik een typefout gemaakt, typte 79,5 i.p.v. 78,5. Bedankt alvast, ik vind het geweldig dat je het zo bijhoudt voor ons. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 29 september 2012 Rapport Share Geplaatst 29 september 2012 Originally posted by: rapilosLenie,Hoe komt dat dan, dat het zo snel gaat?Zit je niet lekker in je vel, of ben je ziekJe target is overgens 64 zag ik, dus zo ver ben je nog niet toch?Suikertje,Rot om te horen, dat je in een depressie zit.Als je om die reden afvalt is dat natuurlijk niet goed.Wens je heel veel sterkte, en kom er weer boven op he.!Ik duim voor je!quote> ik ben ziek Rapi.. ik heb een chronische alvleesklier ontsteking.aan de hand daarvan werken mijn darmen niet zoals het hoort..ze houden de vetten niet vast.maar het staat nu door medicatie bijna stil, dus die 64 red ik wel haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 29 september 2012 Rapport Share Geplaatst 29 september 2012 Jan ik ben geen 66 hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 29 september 2012 Rapport Share Geplaatst 29 september 2012 Originally posted by: Lenie Originally posted by: rapilosGeweldig zonnetjes,Dat is nog eens een leuke vergissing he.Lenie,Hoezo, durf je je niet te wegen dan?Vorige keer volgens de statistiek 2 kg eraf.Zo erg kan het toch niet zijn:angry:quote> het ging te snel Rapi, en dat is niet de bedoeling.ik sta nu op 65.6gelukkig sta ik bijna stil, er moet nu echt niets meer vanaf.quote> Voor Jane..;-)) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 september 2012 Rapport Share Geplaatst 29 september 2012 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 30 september 2012 Rapport Share Geplaatst 30 september 2012 mhhgrrrr 75.7 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 september 2012 Rapport Share Geplaatst 30 september 2012 73,8 kg:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 30 september 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 september 2012 WEKELIJKSE UPPIEDATE: T--23/9---30/9 85 96,5 97,1 Jan 72 75,0 75,0 Lytse 89 99,1 99,6 Fibo 68 73,6 73,8 Jane4 70 82,8 82,8 Yvonne 59 61,5 61,5 Gwen 64 66,0 66,2 Lenie 75 79,7 78,5 Zonnetje 70 75,3 75,7 Igor 64 70,5 71,6 Rapilos 75 95,3 96,3 Steunbeertje 79 88,5 88,5 Fofies 70 80,0 80,0 Truitje 60 75,0 75,0 LadyN 63 74,3 74,3 Lavendel T=Target gewicht Topper van de week gewichtsafname gewichtstoename gewichtstoename vanaf 1 kilo streefgewicht / on target Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 1 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2012 71.6 vanochtend. Gigantisch balen. Eigen schuld! Ga maar snel aan het werk, hoef ik er niet meer aan te denken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 1 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2012 Valt nog mee.... feestjes gehad en hetzelfde gebleven: Lytse 75 kg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 1 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2012 Hollen en extra-bij-eten lopen parallel meestal, dus er verandert weinig hier... 61.5 Dank je wel Jan, voor het corrigeren van mijn streefgewicht! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 1 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2012 sorry beetje laat maar :( 96,3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
truitje Geplaatst 1 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2012 hallo allemaal ik meld me ook maar bij de kilokiller want ik voel me net een rolmops. sinds januari 10 kg gegroeid ben nu 1.72 en 80 kg!! zo... nu weten jullie het allemaal vandaag is het dus maandag melden jellie elke dag je gewicht? ik ben nog maar 14 dagen gestopt met alcohol en tussendoor 3 keer de mist in gegaan maar als ik niet drink zoek ik de hele dag naar eten. wie herkent dit en wat doe je eraan? ik wil eerst van de wijn af!!! lfs truitje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 1 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2012 Truitje, ik zou zeggen eerst de drank aanpakken en dan de kilo's dus onderhand gewoon even blijven snoepen hoor maar als je gezonde snacks kunt eten nu zou dat natuurlijk helemaal mooi zijn maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan (vind ik ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2012 Truitje; vorig voorjaar was ik 83,5 kg en 1.70m maar met drank at ik ook met buien ongezond. Na 1 1/2 jaar gestopt kwam ik uit een depressie en werd weer actiever. En ging op mijn eten en gewicht letten. 15 kg eraf in 1/2 jaar tijd. Nu begint het weer omhoog te gaan en de winter moet nog komen. Vandaar dat we hier proberen het samen te doen. net als met drinken, compenseer ik emoties met eten. Alcohol is omgezette loze suikers. Die ga je missen in het begin en dat moet er later allemaal weer af dus. Probeer rauwkost te snaaien en als je toch gaat snoepen en snacken, dan meer gaan sporten. Maar stoppen met je wijn is prioriteit, de rest komt later wel. Succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2012 En ja, ik ben ook laf laat. Hou de cijfertjes van vorige week maar even aan, misschien dat ik daar zondag weer in de buurt kom Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 2 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2012 yvonne ben je vorige week zondag echt heel echt naar de sportschool geweest????????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 2 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2012 truitje eerst die drank laten staan en dan verdwijnen de kilo's bijna vanzelf. nog een mooie reden om niet meer te drinken toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LadyN Geplaatst 2 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2012 Hoi allemaal.... ik ben al een poosje aan t worstelen met mijn gewicht... De afgelopen 4 jaar zo'n 15 kilo aangekomen, waar ik behoorlijk van baal. Ik was voorheen zo trots op mijn figuurtje, haalde daar veel kracht uit op moeilijke momenten. Beetje het idee van: vanbinnen zit het misschien niet allemaal even lekker, maar gelukkig zie je dat van buiten niet. Daar word ik nu best hard mee geconfronteerd op het moment. Heb echt niet goed voor mezelf gezorgd de afgelopen paar jaar. Die vele wijntjes en die eetbuien erna tikken echt aan! Hoe doen jullie het? Is er elke week een vast weegmoment? Voor mij is het nu nog even lastig om echt op mijn eten te letten, om het maar even netjes neer te zetten gaat moeder natuur mij volgende week weer even laten weten dat ik een vruchtbare vrouw ben... Maar ben best nieuwsgierig naar de werking van dit draadje... Wil iemand me de ins en outs even vertellen? Thanks alvast! Liefs Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 2 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2012 Hai LadyN, als je je gewicht van nu en je streefgewicht opgeeft zal Jan je vast in het rijtje plaatsen misschien zal hij nog proberen wat andere maten van je te ontfutselen maar die worden hier op het draadje verder niet gebruikt voor zover ik weet de meeste geven zondags of maandags hun gewicht door en dan wordt het lijstje bij gehouden zo kun je zien of je bent aangekomen of bent afgevallen succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LadyN Geplaatst 2 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2012 Hoi Shahire, Dank je voor je uitleg! Mijn maten ontfrutselen? Grinnik... daar bedoel je vast schoenmaat mee? Die is gelukkig al jaren 36, hahahaha! Mijn gewicht is nu 75 kg bij 1.73 Wil graag weer terug naar 60 kg, daar voel ik me toch het lekkerste bij. Zal een heel traject worden denk ik! Maar ach... hoef ik niet meer te zuchten als ik bedenk hoeveel leuke kleding ik in mijn kast heb liggen waar ik me met alle wil van de wereld niet in weet te proppen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
truitje Geplaatst 2 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2012 Hallo Jane4 super bedankt voor je bericht ik wil echt helemaal stoppen met de wijn!!!! daar ga ik voor maar mijn lijf vraagt om zoet enik geef er wel aan toe maar kan niet alkdoor blijven eten want op mijn leeftijd komt het h er snel aan en gaat het er moeizaam af. maar heb zonet een uur gewandeld en dat is ook prima. Ik vind het zo heerlijk dat er mensen zijn die de alcohol al wel kunnen laten staan, kan ik me aan optrekken bedankt dat je er was voor me!! gr.truitje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 2 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2012 idem als de week ervoor, en de week ervoor en de week daarvoor en daarvoor.......74,3 kg hoe kan dat nou??? chips afgeschaft, chocolade afgeschaft, 2 flessen wijn per dag uiteraard afgeschaft, bijna alle suikerklontjes, .... help! is er hoop voor mij??!! ok, plan B: sporten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden