kameleon Geplaatst 4 september 2012 Rapport Share Geplaatst 4 september 2012 verschuiven van de grote ijsmassa tijdens de ijstijd bracht zwerfkeien vanuit Scandinavië naar Nederland, deze vinden we in Drente, de hunebedden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 september 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 september 2012 hunebedden zijn denk ik Diesels logeerbedden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 4 september 2012 Rapport Share Geplaatst 4 september 2012 logeerbedden zijn dan wel ietwat spartaans Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 4 september 2012 Rapport Share Geplaatst 4 september 2012 Spartaansigheid zo af en toe is nog niet zo slecht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 4 september 2012 Rapport Share Geplaatst 4 september 2012 Slecht zicht kan tot ongelukken leiden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 4 september 2012 Rapport Share Geplaatst 4 september 2012 Leiden van je leven op een verstandige manier impliceert minder lijden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 4 september 2012 Rapport Share Geplaatst 4 september 2012 Rusland is het land van vele goede negentiende-eeuwse schrijvers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 4 september 2012 Rapport Share Geplaatst 4 september 2012 schrijvers, goede en hele goede, zijn er hier met hopen op het forum, trouwens mijn eerste kennismaking met ADB was het mooie forumboek Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 4 september 2012 Rapport Share Geplaatst 4 september 2012 Forumboek? Is er dan ooit een boek samengesteld? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 4 september 2012 Rapport Share Geplaatst 4 september 2012 Samengestelde draf is een term uit de dressuursport. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 5 september 2012 Rapport Share Geplaatst 5 september 2012 Dressuursport vind ik saai om naar te kijken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 5 september 2012 Rapport Share Geplaatst 5 september 2012 Kijken doe ik nu naar een leuk cadeau van mijn lief. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 september 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 september 2012 lief dat jij een kado kreeg, maar aagje wil ook graag weten wat dat dan is:o Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 5 september 2012 Rapport Share Geplaatst 5 september 2012 Is het een boek of een etentje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 5 september 2012 Rapport Share Geplaatst 5 september 2012 Etentje komt nog; het is een SodaStream toestel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 september 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 september 2012 toestellen was een onderdeel van de gym op de basisschool; leuk wel, maar de balspelen vond ik net weer leuker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 5 september 2012 Rapport Share Geplaatst 5 september 2012 leuker dan sport was wiskunde. Nu ja, alles was leuker dan sport. Zowel balspelen als toestelturnen bezorgden mij nachtmerries. Ik ben nog steeds haatdragend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 september 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 september 2012 haatdragend naar school ben ik alleen wbt de agressieve manier waarop de zusters van "liefde" ons sloegen en voor schut zetten, bij sporten kon ik dat een beetje afreageren juist. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 5 september 2012 Rapport Share Geplaatst 5 september 2012 Juist mijn allereerste turnjuffrouw was een monster van een vrouw die aaneen hing van het sadisme. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 september 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 september 2012 sadisme hebben we dus allebei al jong mogen ondergaan al is het bij tegengestelde vakken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 5 september 2012 Rapport Share Geplaatst 5 september 2012 Vakken vulde ik ooit bij een supermarkt tijdens een vakantiejob. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 5 september 2012 Rapport Share Geplaatst 5 september 2012 barbaarse praktijken, sadisme, allemaal zaken die ik mijn schooltijd niet heb ervaren, ben ik nu te vroeg of te laat geboren? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 september 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 september 2012 geboren en getogen in een veiligere setting misschien? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 5 september 2012 Rapport Share Geplaatst 5 september 2012 Misschien in het bezit van een goede engelbewaarder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 september 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 september 2012 engelbewaarder heb ik ook wel een goeie, ik leef nog steeds Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden