VM1 Geplaatst 26 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2012 Ik moet dan altijd aan pepsi denken, dus ook Jane, telkens ik je hier lees krijg ik zin in Cola want pepsi vind ik bah. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 26 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2012 pruimen af en toe klaargemaakt met konijn is een typisch vlaams gerecht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 26 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2012 gerechten met Cola, dat is pas Ć©cht op zijn Amerikaans Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 26 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2012 Amerikaans, zullen we dat toch niet te smullen krijgen op de meeting? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 26 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2012 Meeting is eigenlijk ook al een Engels woord. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 26 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2012 woord voor woord schrijven we hier weer een pagina vol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 26 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2012 vol is het hier rap aan ons tempo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 26 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2012 Vol goede moed begin ik nu nog aan de badkamer en dan is mijn huis weer helemaal spik en span. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 26 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2012 Span Jen en Bo is een Ć©cht span gezien het exacte tijdstip van hun berichten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 26 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2012 berichten over van waar de uitdrukking spik en span nu toch komt, wacht ik al jaren op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 26 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2012 Op dat antwoord moet ge dan niet langer wachten want dat was een jaren 50 commercial die ik zodadelijk voor U ga opzoeken met de uitleg erbij. (kan ook morgen zijn want moe en traag internet) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 26 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2012 internet dat moe is ken ik niet ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 26 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2012 erbij zou ik jou toch ook graag hebben op de meeting VM, kwestie van hoe meer zielen hoe meer vreugd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 26 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2012 Vreugd van een moe internet, pff wens ik echt niemand toe... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2012 toegang tot internet is in ned. weer heel gemakkelijk en vanzelfsprekend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 26 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2012 Vanzelfsprekend zorgt de zon morgen weer voor het ochtendgloren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 26 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2012 Ochtendgloren en of het zi vanzelfsprekend is??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 27 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2012 is heel zeker, de natuur gaat gewoon zijn gang Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 27 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2012 Gang is een ruimte in een gebouw en een onderdeel van een maaltijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 27 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2012 Maaltijd, een belangrijk onderdeel van de dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 27 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2012 Dagdraad zit ook al aardig in mijn ritme. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2012 me goes to ze biets today Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 27 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2012 Today is a perfect day to go to the biets; I follow. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 27 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2012 Followen doe ik niet, ook niet wat homeopathie betreft Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2012 betreft de beach: dat is niet alleen homeopatisch maar ook preventief lief voor jezelf:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden