Jen Geplaatst 7 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2012 Nemen maakt niet zo gelukkig als geven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 7 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2012 geven doe ik liever dan nemen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 7 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2012 nemen we nog een heel heel klein stukje chocolade voor het slapengaan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 8 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2012 Slapengaan deed ik gisteren al om elf uur Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 8 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2012 Uur of zevenuurzeventien stond Jen dan ook alweer in de huiskamer;). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 8 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2012 Huiskamer is hier dan ook heel gezellig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2012 gezellig als er weer eens een frummer langs komt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 8 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2012 gezellig heb ik steeds een warm-nest-woord gevonden, bij gebrek aan warm-nest in jonge jaren ben ik gevoelig aan dat soort woorden, maar kan de bijhorende emoties nu heel hard koesteren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 8 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2012 Koesteren doe ik en wel meer dan ooit sinds ik nuchter ben: het leven met zijn ups&down, mezelf, jou Lavendel:sun: en alle frummers die elkaar zo tot steun zijn:present:. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 8 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2012 Zijn of niet zijn, dat is de vraag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2012 vraag ik me stiekumpjes toch af waarom Lavendel weer met gezellig begon; vond je het een leuk woord gezellig? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 8 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2012 Gezelligheid kent geen tijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 8 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2012 Tijd kent geen gezelligheid Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 8 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2012 gezelligheid kan ook een ongezellig woord zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2012 zijn jullie alweer aan een potje domino toe? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 9 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2012 toe ben ik daar altijd aan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2012 aantreden dan maar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zonnetjes Geplaatst 9 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2012 Maar....... weet niet wat ik moet schrijven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2012 schrijven hier kan niet fout zolang je begint met het laatste woord van je voorganger Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 9 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2012 voorganger in de kerk heb ik al jaren niet meer gezien :huh: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 9 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2012 gezien heb ik het met religieuze flauwekul Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2012 flauwekul hoeft niet op deze serieuze draad:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 9 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2012 draad daar naait men mee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 9 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2012 mee spelen met de kinderen is heel leuk maar vermoeiend voor mijn botten en beenderen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 9 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2012 Beenderen doen mij nu ook pijn als ik ze inspan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden