lavendel1 Geplaatst 22 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2012 niet kunnen genieten van leuke dingen zonder alcohol heeft men mij vroeger vergeten te leren, gelukkig ben ik nooit te oud om te leren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 22 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2012 leren doe je elke dag als het goed is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2012 Is echt een heerlijk weekend geweest, jammer dat het zo snel voorbij ging. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 juli 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 juli 2012 gingko biloba, nooit gedronken, maar schijnt goed te zijn en anders wist ik de domino niet voort te zetten:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 23 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2012 zetten vond ik altijd al een vreemd woord in de context van koffie zetten, net zoals thee laten trekken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 23 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2012 trekken doe ik het effe niet, 6 weken vrij lijkt leuk, maar ook enigszins eindeloos.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 23 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2012 eindeloos vrij zijn, daar droom ik nu toch wel van, ik wil nog zoveel dingen doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 23 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2012 doen ga ik dus ook vele dingen, maar even een lijstje maken dus, schept weer duidelijkheid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 23 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2012 duidelijkheid kreeg ik net aan de telefoon, dat schep weer wat rust en ruimt de puinhoop langzaam aan op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 23 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2012 Op, in principe negatief want ja dan is er niet meer, aan de andere kant "op naar een nieuw, beter leven" dat is dan weer duidelijk positief. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 23 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2012 positief, negatief, mijn gemoed schommelt de laatste weken sterk tussen deze twee uitersten, betekent dus : ik ben wakker en leef. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 23 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2012 leef en geniet van elke dag, weet dat je er wezen mag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 23 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2012 Mag het ooit zover komen dat dit forum zijn naam, Alcohol de Baas, eer aan doet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 23 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2012 Doet iemand mij een tip aan: Goji bessen, vol vitamines en mineralen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 juli 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 juli 2012 mineralen chroom, tegen zoete trek, en magnesium, tekorten door o.a. stress, zijn beiden goede supplementen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 23 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2012 supplementen zijn misschien niet nodig als de voeding evenwichtig is? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 23 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2012 supplementen heeft m.i. een negatieve bijklank, het doet mij denken aan het dopinggebruik bij bodybuilding, powertraining, fitness ... of sla ik de bal nu compleet mis? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 23 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2012 Mis je nou een doelpunt Frodo? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 23 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2012 Frodo en Jen hebben hier een schitterend doelpunt gescoord, wij hebben namelijk tegelijkertijd gepost en toch de zin met dezelfde letters beƫindigd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 23 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2012 Beƫindigd men een goed gesprek niet altijd met een woord van dank? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 23 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2012 dankbaarheid tonen is eigenlijk in veel omstandigheden een mooi gebaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 23 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2012 Gebaar van dank voor the brains kan zijn ze een aminozuur suplement toe te voegen zoals l-tryptofaan of l-tyrosine. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 23 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2012 I-tyrosine is voor mij een exotische term Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 23 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2012 Exotische term echter niet zozeer, tyrosine is een van de twintig natuurlijk voorkomende aminozuren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 23 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2012 Aminozuren herinner ik me slechts vaag uit de lessen biologie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden