VM1 Geplaatst 10 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2012 Nie snappen doe ik biperdie maar ook nie pieterpad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 10 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2012 Pieterpad is het pad van Pieter, ik sla bij de volgende kruising af om mijn eigen weg te banen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 10 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2012 Banen van je eigen weg is mooi! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 10 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2012 Mooi zijn ook de kikkers die hier 's avonds kwaken alsof ze een vergadering houden en de een nog kwakeriger en harder zijn standpunt wil verkondigen dan de ander. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 10 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2012 Anders dan mooi zijn de belgische politiekers die alleen maar kwaken om gelijk te krijgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 10 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2012 krijgen ze later voor de hemelpoort de volle lading!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 10 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2012 volle lading emotie kreeg ik vandaag op mijn dak, maar zoals bij echte helden, eind goed al goed! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 10 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2012 Goed dat bij een hap in een veels te grote aardbei de spetters tegen de witte muur zaten en ik zo moest lachen om de vergelijking met de rode wijn vlekken die ik voorheen pas de volgende dag ontdekte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 10 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2012 ontdekte vandaag dat ik al 18 maanden niet meer drink Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 10 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2012 drinken van alcohol tijdens de zwangerschap is dat schadelijk of onschuldig? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 10 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2012 onschuldig kan je dat niet noemen, je bent toch niet zwanger Frodo? ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 10 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2012 Frodo niet, maar zijn dochter wel, en wil je eens wat weten, als (maar ze wil het geslacht niet weten) het een meisje wordt, dan is het een viergeslacht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 10 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2012 viergeslacht is om fier op te zijn en feest te vieren, dus laat de zwangere maar wachten met drinken tot het feest, ja dus: drinken tijdens de zwangerschap is schadelijk, google anders maar is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 10 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2012 is in deze context is dialect voor eens, nu verklap je mij jouw natuurlijke heimat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 10 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2012 heimat is een schoon woord, ist nie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 10 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2012 nie warm nie wille Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 10 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2012 wille we toch allemaal wel toch, onze heimat in ere houden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 10 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2012 Houden van, i love you, je t' aime, eu te amo, ek hou van jou, jeg elsker dig, ich liebe dich, szeretlek, seni seviyorum; kent iemand nog meer talen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 10 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2012 talen ingeoefend Bo?, je hebt gelijk, je weet tenslotte nooit wie je zal ontmoeten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 10 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2012 Ontmoeten doe ik hier nogal wat Zuidenaren, het is wel leerzaam dat ik nu is hun dialect leer;). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 10 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2012 leer eerst hun dialect en daarna verbroederen? http://www.youtube.com/watch?v=P2aPhz5hRmM Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 10 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2012 Verbroederen doen we zeker want ęćć¦ććen ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 juli 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 juli 2012 [/L]quote> is best leuk, voor een Bels dan:D; helaas heeft het quoten de eerste dominosteen getransformeerd:o Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 10 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2012 getransformeerd rijmt op begeerd,zoals in: ik zien oe geire , ik ston zot van a, het goe hemme zitten, zoiets zegt men hier in het Zuiden als men "het" heeft zitten :-) een voorbeeldje http://youtu.be/gcKw4eLeL9U Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 10 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2012 Zitten we plat te praten hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden