Teveel Geplaatst 28 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2012 Snurken verandert dus met de status van je bedgenoot van schattig naar gezellig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 28 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2012 Gezellig, daar kan ik mee leven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 28 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2012 Leven is geweldig, ik kan het niet anders zien... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 28 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2012 Zien doe ik niet alleen ver met lenzen maar ook tegenwoordig dichtbij met een bril. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 28 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2012 wereldsā wordt meestal in ongunstige zin gebruikt; dit komt voort uit de opvatting dat een gelovige zich dient te onthouden van assimilatie met de wereld maar ook van wereldse denkwijzen en gedrag binnen de eigen kring. (ahum) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 28 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2012 Kring vind ik een beetje eng begrip, ben het wel met Johan eens dat Bril een zeer getalenteerd schrijver was. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 28 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2012 Was da nu, en ik ken die nie????????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 28 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2012 Nie kenne betekent niet niet kunnen leren kennen,moet wel zeggen dat het werk van Bril erg gevoelig is voor de tijdsfactor, dus wellicht al wat gedateerd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 28 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2012 Gedateerd hoeft daarom nie slechter te zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 28 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2012 Zijn zeker geen slechte boeken die oude gedateerde, maar om nu nog, bijvoorbeeld, Marijntje Gijzen of zoiets te lezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 28 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2012 Lezen doe ik voor de gein nog wel es de "vlaamse filmpjes#, maar die kenne jullie vast niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 28 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2012 prima die "vlaamse filmpjes" vlaamsmeisje maar ben jij dan al zo oud? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 28 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2012 oud ben ik niet, vind ik, maar ik ken ook Vlaamse filmpjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 29 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2012 Filmpjes om te lezen, Vlaams of niet, ken ik niet al lees ik graag en veel en wandel ik al redelijk lang op dit ondermaanse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2012 Dit ondermaanse is nog niet zo'n slechte plek om te vertoeven, roeien met de riemen die hebt denk ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 29 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2012 FantasieĆ«n hebben we allemaal, soms materialistisch, soms altruĆÆstisch, soms ondeugend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 juni 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 juni 2012 ondeugend is leuk bij kinderen en bij het kind in ons Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 29 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2012 Ons weten nog wel wat dingen te verzinnen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 29 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2012 Verzinnen we, en nu citeer ik uit het boek dat K. kreeg bij de prijsuitreikeng, tijdens de eerste oorlog leefden gremlins in holen aan de rand van vliegvelden en eens ze op het vliegtuig waren, waren ze bij machte om de werking van eender welk controle paneel in het honderd te sturen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 29 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2012 Sturen wel lange zinnen die vlaamse meisjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 29 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2012 meisjes zijn dan ook beter met taal dan jongens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 juni 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 juni 2012 Originally posted by: Jaapmeisjes zijn dan ook beter met taal dan MET jongensquote> ;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 29 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2012 jongens komen van Mars, meisjes komen van Venus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 30 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2012 Venus wordt dan minstens een tussenstop op mijn eerstkomende ruimtereis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 30 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2012 ruimtereizen zullen uitwijzen dat verschillen tussen jongens en meisjes minimaal zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden