lady jane Geplaatst 26 juni 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 juni 2012 evenwicht ha, je bent n man naar mn hart, zei de Weegschaal:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 26 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2012 weegschaal hier gaat de verkeerde kant op, maar ja, het smáákt allemaal tegenwoordig ook zo lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 juni 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 juni 2012 lekker is ook hier een uit de hand gelopen verslaving; tijd om die te keren dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 26 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2012 Dus doet je onderschrift me nog steeds glimlachen Jane want moet altijd aan dat bep cola merk dan denken.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 26 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2012 denken aan eten doet de mond al vol lopen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 26 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2012 Lopen is heel goed als je met eten iets te ver bent gegaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 26 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2012 Gegaanderweg komt alles toch altijd weer recht (of krom voor de liefhebbers van krom). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 26 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2012 Achterwege is eigenlijk een vreemd woord, heel vreemd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 26 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2012 Vreemd is dat ik zo soms overdag tijdens een gesprek opeens met het laatste woord wil gaan antwoorden en er dan ook nog bij denk wat zou Cochi, Nance, Jane, Jen of Harry (en al de andere dominoers) er van maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 26 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2012 Maken kan je dat niet, dan nemen je gesprekspartners je niet meer serieus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2012 Serieus is eigenlijk zo'n stom woord om mee te beginnen dat ik dan gewoon lekker niet doe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 26 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2012 Doe ik net hier de "boekjes" toe zie ik Von nog verschijnen dus eet ik nog snel toch maar een verlepte ontbijtsandwich mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 26 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2012 Mee zitten doe ik wel een beetje, Yvonne vindt mijn laatste woord zo stom... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2012 Zo stom was het woord nou ook weer niet, maar vond het meer een moeilijk woord Har, ik hoop dat je er niet zó mee hebt gezeten dat het je nachtrust verstoord heeft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 juni 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 juni 2012 heeft het vast niet, ik schat Harry in als een makkelijke slaper en misschien zelfs wel een snurker:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 27 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2012 Een snurker zie ik er ook wel in.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 27 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2012 in bed snurken dat is nog te tolereren maar tijdens een vergadering vind ik dat ronduit degoutant Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 27 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2012 degoutant daar kan je nog alle kanten mee uit, is het, afschuwelijk, onuitstaanbaar, walgelijk of onsmakelijk? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 27 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2012 Onsmakelijk, walgelijk, onuitstaanbaar, afschuwelijk, kortom degoutant (letterlijk: de trek verpestend) was het snurken volgens mijn partner, en dan ook nog de dranklucht, maar die tijd ligt achter ons, niet dronken betekent niet snurken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 27 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2012 snurken is inderdaad geen pretje, zeker als het je partner betreft die naast je ligt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 juni 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 juni 2012 ligt eraan wie er naast je ligt: héél héél vroeger; de 1e nacht met dochter in bed en dan vol wondere verwondering luisteren naar die schattige snurkjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 27 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2012 Snurkjes om van te genieten, hoeft niet perse van je dochter te zijn... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 28 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2012 Zijn ook de snurkjes van je lief niet schattig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 28 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2012 Schattig is vrijwel alles van je lief, tot hij of zij verandert in je partner. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 28 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2012 Partner ligt nog gezellig te snurken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden