lady jane Geplaatst 25 juni 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 juni 2012 schort kreeg ik ooit als klassemoeder, mijn eerste en laatste Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 25 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2012 laatste keer dat ik een schort kreeg, was toen ik trouwde. Ovenwanten kreeg ik drie maal, en een kookboek. Wat zegt dat over mij? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 25 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2012 mij zegt dat, dat je een keukenprinses bent. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 25 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2012 Bent u toch wel helemaal mis Het zegt eerder dat men dat tevergeefs van me wilde maken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 25 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2012 Maken ze toch een grote vergissing, een keukenprinses ben je of ben je niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 25 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2012 Niet in mijn geval, het lief kookt elke dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 25 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2012 mandje van de hond wordt goed gebruikt, ik denk dat hij last heeft van zijn vaccinatie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 25 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2012 vaccinatie zouden ze nog moeten uitvinden tegen alcohol allergie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 juni 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 juni 2012 vaccinaties heb ik al jaren niet meer hoeven te halen, helaas Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 25 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2012 Helaas heb ik geen allergie voor drank Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 25 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2012 drank daar heb je "helaas" geen allergie voor jen, ben je wel zeker? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 25 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2012 zeker ja, anders zou ik er ziek van worden toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 25 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2012 toch niet altijd omdat ik allergie voor alco bekijk in de zin van overgevoeligheid Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 26 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2012 Overgevoeligheid voor alco heb ik iig ontwikkeld... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 26 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2012 ontwikkelt die overgevoeligheid zich of is het aangeboren? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 26 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2012 aangeboren is het bij mij iig niet, ik kan het gewoon niet meer hebben Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 26 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2012 Hebben van goede voornemens is het begin Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 26 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2012 Begin elke dag in de overtuiging dat het Ć©Ć©n van de beste uit je leven wordt en vul hem in met de wetenschap dat het de laatste zou kunnen zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 26 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2012 Zijn in het moment zelf is moeilijker dan het lijkt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 26 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2012 Lijkt het moment dan misschien lang, per definitie is het kort, dus het moeilijke duurt maar even. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 26 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2012 Even op vakantie binnenkort zal deugd doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 26 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2012 Doen betekent bezig zijn, bezig zijn met vakantieplannen is voorpret. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 26 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2012 Voorpret kan veel voldoening geven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 juni 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 juni 2012 geven is niet altijd fijner dan ontvangen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 26 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2012 Ontvangen doe je vrijwel altijd wat je geeft, ook hier is, net als in de natuur, evenwicht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden