lady jane Geplaatst 23 juni 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 juni 2012 toe zeg, daar komt de titel zeker vandaan; Johnny comes lately:moon: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 24 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2012 Lately is een beetje slordig maar beter dan voorgoed wegblijven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 24 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2012 Wegblijven is voorlopig nog geen optie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 juni 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 juni 2012 opties blijven open hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 juni 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 juni 2012 houden we het toch laat:D en 2 zielen Ć©Ć©n gedachte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 24 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2012 gedachten staan op piekeren hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 juni 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 juni 2012 hier niet, meer op onbestendig en rusteloosheid Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 juni 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 juni 2012 rustdag is voor mij volleyen, dan komt er rust in mijn kop Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 24 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2012 volley dat kon ik nooit goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 juni 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 juni 2012 goedgekeurd worden kopballen wel Co, maar moeilijk mikken/scoren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 24 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2012 scoren deed ik zonet met een schaakspel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 juni 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 juni 2012 schaakspel-scoren is gezonder dan met drank of drugs Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 24 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2012 drugs heb ik maar zelden genomen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 24 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2012 genomen wel maar dat is verleden tijd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 24 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2012 tijd is zeer relatief Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 24 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2012 relatief vind ik een keimoeilijk woord om mee te beginnen op dit tijdstip, het is al na middernacht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 24 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2012 Relatief is tijd niet, het is een exact en zuiver meetbaar iets, relatief is de beleving van tijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 24 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2012 middernacht is het tijdstip waarop ik lucide word Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 25 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2012 Word de een lucide om middernacht, de ander wordt dan juist slaperig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 25 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2012 Slaperig ben ik niet meer, fit en vrolijk zijn de juiste woorden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 juni 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 juni 2012 woorden zijn heel rijk soms en arm als de ander ze niet verstaat zoals ze bedoeld zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 25 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2012 zijn wordt volgens Heidegger gemanifesteerd door de zijnden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 25 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2012 zijnden kan ik echt niet mee verder, weet iemand wat anders?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 25 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2012 anders heb ik al lang niet meer gezien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 25 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2012 gezien Anders laatst nog, was boos op een voormalig maatje, zoekt nu weer een ander maatje, hoop dat het goed gaat met haar... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden