Jannigje Geplaatst 22 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2016 Een ander kan heel dierbaar zijn, vandaag ontmoette ik een heel bijzonder en mooi mens, helaas is hij heel ziek. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2016 Ziek, zwak en misselijk, sommige mensen lijken altijd iets te mankeren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 juni 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 juni 2016 mankeren rijmt op een k-woord woord dat sommige mensen ook als hobby hebben lijkt het wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 juni 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 juni 2016 inderdaad dat is juistāŗ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 25 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2016 Juist gebruik van de klemtoon is essentieel, kijk maar naar het woord bommelding. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 25 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2016 Ding dat bommelt inderdaad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 juni 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 juni 2016 forum laat ik bijna weer zorgen dat ik mijn trein kan missen, mooi niet dus, ajuusāŗ voor nu Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 26 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2016 Nu ga ik maar eens met een kop thee op mijn balkon zitten, in mijn eigen kleine oerwoud. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 juni 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 juni 2016 wou dat ik een balkon hĆ d, maar helaas heeft men die ooit dichtgemaakt en nu heet het een loggia Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 26 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2016 Loggias vond ik altijd wel lekker bij hondenweer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 26 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2016 Weer een woord dat ik niet kende. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 26 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2016 De een doet het zo, de ander weer anders, maar ik verwacht nu een zin die begint met hondenweer, anders kun je met de laatste letter wel terecht: hondenweerapescheer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 26 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2016 Hondenweerapescheer is voor mij een nieuw woord, al lezende bedacht ik mij dat ik eigenlijk hondenweerapeNscheer had verwacht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 30 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2016 Verwachtingen hebben kan verraderlijk zijn, ik probeer ze niet te hebben, maar vaak zijn ze toch ongemerkt bij me binnen geslopen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 juli 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 juli 2016 opemn minded zijn (en blijven) kan helpen die verwachtingen niet al te serieus te nemen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 1 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2016 Nemen we alweer de eerste niet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 2 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2016 Niet blij met opnieuw een giga regenbui, ik heb schoon genoeg van al die regen, dit i.t.t. Plof. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JaNina Geplaatst 2 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2016 Lof voor de mensen die positief kunnen blijven onder deze voortdurende zondvloed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JaNina Geplaatst 2 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2016 Hadden ze afgelopen weken plenty in het oosten en zuiden van het land. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 juli 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 juli 2016 anders wel hier in het groene hart; groener als dit wordt het niet meer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 3 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2016 Meer regen in droge gebieden in bijvoorbeeld Afrika zou mooi zijn, konden we de buien maar daarheen sturen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JaNina Geplaatst 15 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2016 Urenlang op het balkon zitten lezen vandaag, heerlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 juli 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 juli 2016 heerlijk was ook een dag met dochter in de sauna, lekker samen en genoten van het "bruine" leventje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 21 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2016 Je zou wensen dat alles beter werd... maar het begint allemaal bij jezelf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JaNina Geplaatst 2 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2016 Jezelf eens goed kietelen kan helemaal geen kwaad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden