Meya Geplaatst 7 november 2015 Rapport Share Geplaatst 7 november 2015 Jaja, zo verleid je me toch nog tot een laatste post vandaag. Slaap zacht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 8 november 2015 Rapport Share Geplaatst 8 november 2015 Zachte heelmeesters maken stinkende wonden! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 november 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 november 2015 en het waren nog 2 zinnen ook Meya, je was zeker moe? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 8 november 2015 Rapport Share Geplaatst 8 november 2015 Moet het een zin zijn?! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 november 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 november 2015 zijn vind ik moeilijk om mee te starten, maar ja dus haha, een komma volstaat meestal i.p.v. die punt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 8 november 2015 Rapport Share Geplaatst 8 november 2015 Punt is dat ik dit ook nog wel eens vergat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 8 november 2015 Rapport Share Geplaatst 8 november 2015 Gatverderrie, allemaal regeltjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 8 november 2015 Rapport Share Geplaatst 8 november 2015 egeltjes zoeken hun winterplek weer op om heerlijk te overwinteren wopsy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 november 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 november 2015 interen op mijn oudedagsvoorziening is wat ik met grote tegenzin doe momenteel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 8 november 2015 Rapport Share Geplaatst 8 november 2015 Elke keer als ik nu aan de woorddomino denk, denk ik aan eindeloos trage frazen, gescheiden door komma's, streepjes, aanhalingstekens en ander stromende niet stoppende woorden die opeenvolgend maar niet, willen leiden, tot, een, punt lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 november 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 november 2015 punt uit! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 8 november 2015 Rapport Share Geplaatst 8 november 2015 Uit nu mijn telefoon! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 november 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 november 2015 onverzadigde vetten kunnen zowel gezond als ongezond zijn, nooit geweten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 9 november 2015 Rapport Share Geplaatst 9 november 2015 Geweten heb je het niet, maar je moet niet alles geloven wat de "wetenschappers" verkondigen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 10 november 2015 Rapport Share Geplaatst 10 november 2015 Istanboel wil ik altijd nog een keer bezoeken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 10 november 2015 Rapport Share Geplaatst 10 november 2015 En dat is ook zo Gipsy, alleen wij gaan daar overheen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 10 november 2015 Rapport Share Geplaatst 10 november 2015 'Ver heen' is niet fijn, maar ook de titel van een prachtig boek van een psychiater die zelf depressief wordt en daar over schrijft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 10 november 2015 Rapport Share Geplaatst 10 november 2015 Schrijft daar inderdaad prachtig over, ik heb het ook gelezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 november 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 november 2015 lezen is ook Ć©Ć©n van mijn vele verslavingen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 10 november 2015 Rapport Share Geplaatst 10 november 2015 En die verslaving is zo heerlijk, jezelf verliezen in boeken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 10 november 2015 Rapport Share Geplaatst 10 november 2015 (bewerkt) Boeken, oke, heb je Rosa weer, Is Woorddomino, Geen letterdomino 10 november 2015 bewerkt door rosa45 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 10 november 2015 Rapport Share Geplaatst 10 november 2015 Domino, dit is toch woorddominoo?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JaNina Geplaatst 12 november 2015 Rapport Share Geplaatst 12 november 2015 Over een woord of een letter ga ik me niet druk maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 november 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 november 2015 apenheul vond ik zoooo leuk met de kinderen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 november 2015 Rapport Share Geplaatst 13 november 2015 kinderen kunnen leuk en lief zijn, maar in supermarkten kunnen ze zich als werkelijke monsters ontpoppen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden