JaNina Geplaatst 8 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2015 Nog steeds in bezit van huistelefoon, en dat volstaat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 juli 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 juli 2015 dat vol staat slaat eigenlijk op mijn huis☺ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 8 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2015 Huisje weer gezogen, fijn zo'n koelere dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 juli 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 juli 2015 dagelijks raam en voordeur tegen elkaar open zetten zorgt ervoor dat mijn huiskamer ook weer wat koeler aanvoelt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2015 Voelt vanmorgen wel érg koel aan nu ik deuren en ramen open heb staan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 juli 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 juli 2015 sta anders net in de regen mijn 2-weekse voorraad plastic afval buiten te zetten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 juli 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 juli 2015 (bewerkt) Jane was er een dag eerder bij de dames, helaas, want de mannen hadden meer spectakel en om een Oranjeteam toe te juichen is toch net wat leuker ook,maar evengoed genoten hoor en de zondag aan de TV gekluisterd gezeten;nu zelf net doen alsof ik het ook kan (4 tegen 4) 10 juli 2015 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 juli 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 juli 2015 tijd voor stofzuigen en dweilen, maar eerst maar even koffie en kleine klusjes, uitsteltijd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 14 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2015 Koffie staat klaar op de dagdraad hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 juli 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 juli 2015 hoorde het woord koffie en dacht: hier moet ik wezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 14 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2015 Zennnnnnnnn.......ik maak er een relaxed dagje van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 juli 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 juli 2015 Zendag op woensdag en ook nog gehaktdag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2015 En na vandaag heb ik weekend! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 juli 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 juli 2015 rookie of the year kun je worden als je een nieuwkomer bent op sportgebied Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 juli 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 juli 2015 nog moeilijker vind ik de verbiedende wijs Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2015 Weg zijn de vrije dagen weer, vandaag begint de nieuwe werkweek. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 juli 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 juli 2015 week begon met een juridisch ei leggen, nu even afreageren in de sportschool Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 juli 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 juli 2015 lj zit er nog midden in helaas, maar elke stap is er één Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Demi Geplaatst 20 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2015 één van de goede dingen die ik vandaag gedaan heb is me bij deze site aanmelden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 juli 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 juli 2015 melden van de zin hier is ook een van die goeie dingen, een pluim verdiend dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2015 Dus hakken we vandaag de week dan al weer door midden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 22 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2015 midden in de babyzooi, oude tijden herleven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 juli 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 juli 2015 leven doorgeven tot in generaties verder; de cirkel van het leven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JaNina Geplaatst 22 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2015 Je zou er inderdaad confuus van worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 22 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2015 En toen kwam ik hier maar weer eens kijken… beetje luchtigheid bijtanken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden