ProudMary Geplaatst 28 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2015 Opletten en erbij blijven geldt voor ons allemaal.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 juni 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 juni 2015 maaltje verse kapucijners kunnen we over een poosje bij gerrit gaan eten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 28 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2015 En hoe fijn is dat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2015 Datum van vandaag is 29 juni, de eerste dag van de rest van mijn leven !Ā Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 juni 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 juni 2015 leven is zo slecht nog niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 29 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2015 Niet om het een of ander, maar ik ben gewoon nieuwsgierig hoelang dat zo al is, Yvonne? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 29 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2015 Yonne en natuurlijk van harte gefeliciteerd!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2015 Eerdaags (en dat is een rekbaar begrip hoor) zal dat zo'n 60 jaar zijn.Ā Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 juni 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 juni 2015 60 jaar zijn nu, isĀ wat vroeger 50 jaar zijn was Yogajuf reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 30 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2015 "Was ik nog maar jonger" is een gedachte die ik nog nooit heb gehad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 30 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2015 Had ik maar... is een gedachte die nu juist wel geregeld door mijn koppie schiet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 30 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2015 Schiet je rationeel gezien niet veel mee op Blondie... Maar: begrijpelijk hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 juni 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 juni 2015 hoor en wederhoor, keer op keer, ooit stopt het weer, dacht ik net met een sneer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 30 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2015 Eergevoel is soms ver te zoeken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 juli 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 juli 2015 ken ik tig van voorbeelden van helaas Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2015 Asperges vind ik ronduit heerlijk.Ā Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 3 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2015 Heerlijk is ook een bakkie koffie in het ochtendzonnetje, nog maar Ć©Ć©n nemen dan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 juli 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 juli 2015 dan leng ik de mijne snel met melk want om 9 uur moet/mag ik al op het beachveld staan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2015 Anders dan anders deze zaterdag: belooft de warmste dag sinds tijden te worden en ik ben echt blij dat ik zaterdagdienst heb....Ā Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 juli 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 juli 2015 heb ik weer; ik mag naar het strand, ergens lekker een ander voor me laten koken en dan WK beachen zien met dochter Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2015 met dochters van mij is het altijd gezellig, heerlijke meiden zijn het.Ā Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2015 Het wordt ook meestal een dolle boel als ze weer eens bij elkaar zijn.Ā Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 juli 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 juli 2015 zij neigen waarschijnlijk een beetje naar hun moeders eigenschappen?! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JaNina Geplaatst 7 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2015 Appen is iets wat ik lekker aan mij voorbij laat gaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 juli 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 juli 2015 ga anders gewoon op bezoek als je iets wilt delen, kan ook nog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden