JaNina Geplaatst 1 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2015 Maandag, niet mijn favoriete dag, maar vandaag wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 juni 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 juni 2015 (bewerkt) oordopjes, snurkbeugels, neuspleisters, tennisbal in je Tshirt naaien; alles aanreiken als je naast een snurker ligt! 1 juni 2015 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 juni 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 juni 2015 abeltje is een film die zoon en ik wel 4 gezien hebben in een grijs verleden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2015 Edens is een piepklein dorpje in Friesland. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 4 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2015 's Lands eer, 's lands wijs, zie mijn oma altijd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 juni 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 juni 2015 al tijden snak ik naar het strand, vandaag wordt er een topdag voor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 4 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2015 Vooral goed insmeren dan maar! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 4 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2015 Iet en een baljurk levert zomaar een liedje op! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 juni 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 juni 2015 op de bank, tv aan, toetje op, een gezonde blos en een alco-vrij roezig gevoel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 4 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2015 Voel me zennnnn na de yin yoga les. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 4 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2015 Less is More! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 juni 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 juni 2015 wilt en kunt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 5 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2015 NT2-onderwijs (Nederlands als tweede taal) aan vluchtelingen leert hen, dat zo'n ding om in de supermarkt op de band te zetten een beurtwisselbalkje heet; dat schijnen ze te moeten weten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 juni 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 juni 2015 weten ze meteen een mooi woord voor scrabble als ze daar ooit aan toe komen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 juni 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 juni 2015 zetten doe ik meestal een pot thee, en wel niet op die lopende band, maar thuis voor mezelf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2015 Ondertussen is het al weer zeven uur en moet ik me gaan douchen anders komt ik straks nog te laat op mijn werk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 juni 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 juni 2015 (bewerkt) will en fleurtje, vmmeke ook; hoe gaat het toch met jullie daar in Belgie? 6 juni 2015 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 8 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2015 Giechelen is typisch iets voor meisjes en hele jonge dames, of zie ik dat verkeerd? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 juni 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 juni 2015 eerde jij je vader en jeĀ moeder vroeger?; ik moest dat van de kerk maar had geen flauw idee hoe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 8 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2015 hoe dan ook geen ervaring met kerken aan deze kant Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 juni 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 juni 2015 kantelen doe ik als ik bijna omval van slaap, maar het zijn ook de bovenranden van bijv. kasteelmuren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anette69 Geplaatst 9 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2015 Muren, Als je kwetsbaar bent, zien mensen ook je kracht. Als je enkel kracht uitstraalt, bouw je een muur om je heen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 9 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2015 "Heen en weer, heen en weer, heen en weer, heen en weer", een prachtige regel uit een lied van Drs. P. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 9 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2015 Speel ik vandaag het woorddomino maar in mijn eentje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 9 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2015 do en re en mi en zo en voordat je het weet heb je een liedje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden