Antoinnette Geplaatst 23 april 2015 Rapport Share Geplaatst 23 april 2015 lapjessprei had ik vroeger, slaat ook weer nergens op, maar bijdrage weer geleverd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 april 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 april 2015 gele verdikking onder de voeten betekent meestal eelt schaven, raspen en polijsten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JaNina Geplaatst 25 april 2015 Rapport Share Geplaatst 25 april 2015 Lijsten maken van je inkomsten en uitgaven is geen overbodige luxe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 april 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 april 2015 luxe probleem hier is dat ik liefst op het strand lag nu Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 25 april 2015 Rapport Share Geplaatst 25 april 2015 nuances in tekst aanbrengen kost veel denkwerk en veel tijd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 25 april 2015 Rapport Share Geplaatst 25 april 2015 Had ik maar minder vrije tijd, beter voor me, zorgen voor morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 april 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 april 2015 morgen moet nog komen, gisteren alweer voorbij, vandaag is wat telt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 april 2015 Rapport Share Geplaatst 26 april 2015 Tel toch de kleine mooie dingen mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 april 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 april 2015 mensen hebben velerlei wensen, soms voor zichzelf en vaak voor elkaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JaNina Geplaatst 26 april 2015 Rapport Share Geplaatst 26 april 2015 Kaardebollen komen al op op mijn balkon, fijn voor de bijtjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 26 april 2015 Rapport Share Geplaatst 26 april 2015 Bijtjes, maar ook puttertjes houden erg van kaardebollen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 26 april 2015 Rapport Share Geplaatst 26 april 2015 kaardebollen, nog nooit van gehoord, zelfs niet bekend bij spellingscontrole Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JaNina Geplaatst 26 april 2015 Rapport Share Geplaatst 26 april 2015 Leuke planten hoor Suiker, zeker als je van wilderig houdt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 26 april 2015 Rapport Share Geplaatst 26 april 2015 Houd tenminste van wilderige mensen, maar helaas geen tuin Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JaNina Geplaatst 26 april 2015 Rapport Share Geplaatst 26 april 2015 Tuin heb ik ook niet, maar op balkon kom je een heel eind, en anders is daar nog guerilla gardening. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 26 april 2015 Rapport Share Geplaatst 26 april 2015 guerilla gardening, dan denk ik aan zuid Amerika, en aan 'verkeerde' planten daar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JaNina Geplaatst 26 april 2015 Rapport Share Geplaatst 26 april 2015 Daar weet ik niks van hoor Suiker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 26 april 2015 Rapport Share Geplaatst 26 april 2015 Suiker leest je graag hoor, ik volg je wel hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 april 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 april 2015 hieronymus bosch schildert wel wat extremer dan onze eigenste bol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 26 april 2015 Rapport Share Geplaatst 26 april 2015 Bol droomt van de vele strikes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 april 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 april 2015 (bewerkt) kesandara; bewustzijn 26 april 2015 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 26 april 2015 Rapport Share Geplaatst 26 april 2015 Zijn, zenn en whatever, zegt deze jongen niks, weterusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 26 april 2015 Rapport Share Geplaatst 26 april 2015 Bed is beste optie, computer voor morgen, aargh Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 april 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 april 2015 naar ghb gebruik, veel erger dan naar eigenlijk, verschrikkelijk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 april 2015 Rapport Share Geplaatst 27 april 2015 Verschrikkelijk fijn voor al die vrijwilligers die zich vandaag inzetten dat het zonnetje toch schijnt nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden